tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m.
liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 191744287, Žalgirio g. 115, LT-01103 Vilnius, Tel.: (8 5) 272 10 31, Faks.: +370 5 272 8576, info@zalgirioklinika.lt, www.zalgirioklinika.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
81682   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Medžiagų ir priemonių rentgenografijai įsigijimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
  24931000-9
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
  24931230-0
24931240-3
33151200-5

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Ryškalas ir fiksažas automatiniam ryškintuvui Optimax 2010 (2x20l paruošus tirpalą), skirtas rentgeno juostoms ryškinti, kur T 32 laipsn., laikas 2 min. ("Kodak" arba lygiavertis), negali pakeisti konsistencijos ryškinimo metu - gelis, dribsniai, kietos dalelės ir pan. 24931230-0
2 Ryškalas ir fiksažas dantų rentgeno juostų automatiniam ryškintuvui (2x5 l paruošto tirpalo), skirtas dantų rentgeno juostoms ryškinti, kur T 28 laipsn., laikas 7 min.("Kodak" arba lygiavertis), negali pakeisti konsistencijos ryškinimo metu - gelis, dribsniai, kietos dalelės ir pan. 24931230-0
3 Rentgeno juostos (jautrios žaliai šviesai): 24931000-9
4 Dantų rentgeno juosta 3,1x4,1 cm, D jautrumas (speed) 24931000-9
5 Dantų rentgeno juosta 3,1x4,1 cm, E jautrumas (speed) 24931000-9
6 Dantų rentgeno juosta 3,1x4,1 cm, E jautrumas (speed), dvi juostelės pakuotėje 24931000-9
7 Dantų rentgeno juosta 2,2x3,5 cm, E jautrumas (speed) 24931000-9
8 Dantų rentgeno juosta 5,7x7,6 cm E jautrumas (speed) 24931000-9
9 Rentgeno juosta panoraminei rentgeno nuotraukai (jautrios žaliai šviesai) 15x30 cm ("Kodak" arba lygiavertė). Po ryškinimo turi būti skaidri, ryški. 24931000-9
10 Rentgeno juosta, skirtoapanoramių rentgeno nuotraukų kopijavimui, 15x30 cm ("Kodak" arba lygiavertė). Po ryškinimo turi būti skaidri, ryški. 24931000-9
11 Rentgeno juosta lazeriniam spausdintuvui DVB Laser 35x43 cm 24931000-9
12 Kontrastinė medžiaga, skirta sialografijai rentgenografijoje 24931230-0
13 Gelis ultragarsiniam diagnostiniam aparatui Pro Sound SSD-3500SX tipo. Skirtas diagnostinėms ir terapinėms medicininėms procedūroms, praleidžiantis garso bangas, neturinti dirginančių, korozinių ir abrazyvinių medžiagų, be druskos, dermatologiskai patikrintos. Fasuotė iki 500 g. 24931230-0
14 Negatoskopas ortodontinis, cefalometrijai ( "Dentaurum", "Forestadent" arba lygiavertis). Su patikrinimo protokolu, kad jis atitinka LH normos reikalavimus. 33151200-5
15 Negatoskopas panoraminis (15x30) Su patikrinimo protokolu, kad jis atitinka LH normos reikalavimus. 33151200-5
16 Negatoskopas(tinkantis KT nuotraukų peržiūrai) Su patikrinimo protokolu, kad jis atitinka LH normos reikalavimus. 33151200-5
17 Padidinimo lęšis su užtamsinimu 33151200-5
18 Diagnostinis rentgeno juostos laikiklis galiniams dantims 33151200-5
19 Diagnostinis rentgeno juostos laikiklis priekiniams dantims 33151200-5
20 Endodontinis rentgeno juostos laikiklis galiniams dantims 33151200-5
21 Endodontinis rentgeno juostos laikiklis priekiniams dantims 33151200-5
22 Endodontinis retgeno juostų laikiklis (Endoray arba lygiavertis) su kuriuo įmanoma padaryti retgeno nuotrauką su koferdamo žiedu, turintis gaubtelį, apsaugantį koferdamo žiedą kandimo metu 33151200-5
23 Rentgeno juostų universalus laikiklis („krokodilai“) priekiniams ir galiniams dantims 33151200-5
24 Rentgeno juostos laikiklis kandimo rentgeno nuotraukoms (Kwick-bite arba lygiavertis) horizontalus 33151200-5
25 Rentgeno juostos laikiklis kandimo rentgeno nuotraukoms (Kwick-bite arba lygiavertis) vertikalūs 33151200-5
26 Rö kūno apsauginė prijuostė (be skydliaukės apsaugos) ne mažiau nei Pb 0,25 mm 33151200-5
27 Rö kūno apsauginė prijuostė (su skydliaukės apsauga) ne mažiau nei Pb 0,25 mm 33151200-5
28 Rö panoraminė suaugusiems prijuostė (liemenė) ne mažiau nei Pb 0,25 mm 33151200-5
29 Rö vaikiška panoraminė apsauginė prijuostė (liemenė) ne mažiau nei Pb 0,25 mm 33151200-5
30 Rö skydliaukės apsauga (apykaklė, ne skydas) ne mažiau nei Pb 0,25 mm 33151200-5
31 Vienkartiniai apsauginiai maišeliai dantų rentgeno aparato "Planmeca Intra" jutikliui 33151200-5


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2009-12-14    10:30 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2009-11-27 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2009-12-02 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
UAB "VIJUS" 159792479  Nevėžio g. 29, Panevėžiuko k., 4335 Kauno r. sav.  Lietuva 
UAB "MP Dental" 300134333  Lazdynėlių 8, Vilnius  Lietuva 
UAB "PLANDENT" 110672321  Gedimino g.15, LT-44318 Kaunas  Lietuva 
UAB "LITDINAMEDIKA" 111497743  Labdarių g. 7/11, LT-01120 Vilnius-1  Lietuva 
UAB 'OneMed' 111822140  Perkūnkiemio 4A-505, LT-12128 Vilnius  Lietuva 
Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA" 123854815  Kareivių g. 11, LT-09109 Vilnius  Lietuva 
UAB 'Limeta' 221906050  V. A. Graičiūno g. 4,LT-02241 Vilnius  Lietuva 
Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB" 111510685  Lukiškių g. 5, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.  Lietuva 


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 2   UAB "VIJUS"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas neatitiko minimalių kvalifikacijos reikalavimų  11.616,00  Lt
 17   UAB "LITDINAMEDIKA"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas neatitiko minimalių kvalifikacijos reikalavimų  2.125,00  Lt
 17   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas neatitiko minimalių kvalifikacijos reikalavimų  2.783,00  Lt
 1   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  6.328,00  Lt
 3   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  6.542,40  Lt
 6   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  630,00  Lt
 7   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  1.837,50  Lt
 8   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  5.292,00  Lt
 9   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  28.800,00  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   5.320,00  Lt 
 1  2   UAB 'Limeta'   5.378,52  Lt 
 1  3   UAB "VIJUS"   6.888,00  Lt 
 2  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   19.200,00  Lt 
 3  1   UAB 'Limeta'   5.440,00  Lt 
 3  2   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   5.672,10  Lt 
 3  3   UAB "VIJUS"   7.987,10  Lt 
 4  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   2.650,00  Lt 
 4  2   UAB "VIJUS"   3.650,00  Lt 
 4  3   UAB "PLANDENT"   4.053,50  Lt 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"   14.350,00  Lt 
 5  2   UAB 'Limeta'   17.860,50  Lt 
 5  3   UAB "VIJUS"   25.550,00  Lt 
 5  4   UAB "MP Dental"   35.700,00  Lt 
 5  5   UAB "PLANDENT"   40.232,50  Lt 
 5  6   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   47.950,00  Lt 
 6  1   UAB "MP Dental"   237,00  Lt 
 6  2   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   561,00  Lt 
 6  3   UAB "PLANDENT"   657,03  Lt 
 7  1   UAB "MP Dental"   3.500,00  Lt 
 7  2   UAB "PLANDENT"   3.811,50  Lt 
 7  3   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   5.250,00  Lt 
 8  1   UAB "MP Dental"   4.431,00  Lt 
 8  2   UAB "PLANDENT"   5.082,00  Lt 
 8  3   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   5.880,00  Lt 
 9  1   UAB 'Limeta'   28.560,00  Lt 
 9  2   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   117.600,00  Lt 
 9  3   UAB "MP Dental"   192.800,00  Lt 
 9  4   UAB "PLANDENT"   198.440,00  Lt 
 10  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   460,00  Lt 
 11  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   8.190,00  Lt 
 13  1   UAB 'Limeta'   36,50  Lt 
 14  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   5.324,00  Lt 
 15  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   1.597,20  Lt 
 15  2   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"   5.207,84  Lt 
 16  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   3.569,50  Lt 
 16  2   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"   6.050,00  Lt 
 18  1   UAB "PLANDENT"   2.843,50  Lt 
 19  1   UAB "PLANDENT"   2.843,50  Lt 
 20  1   UAB "PLANDENT"   713,90  Lt 
 21  1   UAB "PLANDENT"   1.427,80  Lt 
 22  1   UAB "PLANDENT"   2.904,00  Lt 
 24  1   UAB "PLANDENT"   314,60  Lt 
 25  1   UAB "PLANDENT"   157,30  Lt 
 26  1   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   2.601,50  Lt 
 26  2   UAB "PLANDENT"   2.631,75  Lt 
 26  3   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"   2.722,50  Lt 
 26  4   UAB 'Limeta'   3.025,00  Lt 
 26  5   UAB 'OneMed'   4.961,00  Lt 
 27  1   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"   484,00  Lt 
 27  2   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   605,00  Lt 
 28  1   UAB "PLANDENT"   1.343,10  Lt 
 28  2   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"   1.621,40  Lt 
 28  3   UAB 'OneMed'   2.178,00  Lt 
 28  4   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   2.178,00  Lt 
 29  1   UAB "PLANDENT"   538,45  Lt 
 29  2   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"   750,20  Lt 
 29  3   UAB 'OneMed'   1.012,77  Lt 
 29  4   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   1.089,00  Lt 
 29  5   UAB 'Limeta'   1.210,00  Lt 
 30  1   Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB"   907,00  Lt 
 30  2   UAB "PLANDENT"   1.179,75  Lt 
 30  3   Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA"   1.270,50  Lt 
 30  4   UAB 'Limeta'   1.361,25  Lt 
 30  5   UAB 'OneMed'   1.754,50  Lt 
 31  1   UAB "PLANDENT"   232,32  Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1-4, 6-11,13-16,18-22,24-31  2009-12-24    
2009-12-30    


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-11, 13-16, 18-22, 24-31  2010-01-11  Tinkami pasiulymai
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  17  2010-01-14  Netinkami pasiūlymai
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  12, 23  2009-12-14  Nepateikti pasiūlymai
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 5, 27, 30
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "HANSAB" (111510685)
Sutarties sudarymo data:
2010-01-13 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 15.741,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2011-01-13 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6, 7, 8
Tiekėjo pavadinimas
UAB "MP Dental" (300134333)
Sutarties sudarymo data:
2010-01-14 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 8.168,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2011-01-14 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3, 9, 13
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Limeta' (221906050)
Sutarties sudarymo data:
2010-01-15 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 34.036,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2011-01-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 2, 4, 10, 11, 14, 15, 16, 26
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "KODMEDA" (123854815)
Sutarties sudarymo data:
2010-01-18 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  48.912,20 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2011-01-18 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 28, 29, 31
Tiekėjo pavadinimas
UAB "PLANDENT" (110672321)
Sutarties sudarymo data:
2010-01-15 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 13.318,47 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2011-01-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Alina  Pūrienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Viešųjų pirkimų organizatorė
Vardas, pavardė
  Irena  Gudeliūnienė
Telefonas
  +370 5 2728576
Elektroninio pašto adresas:
  irena.gudeliuniene@zalgirioklinika.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Vyriausioji gydytoja_____   __________   _____Alina  Pūrienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)