tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m.
liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Viešoji įstaiga Joniškio ligoninė
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 157659081, Pašvitinio g. 21, Joniškio m., 5150 Joniškio r. sav., Tel.: (8 426) 51 764, Faks.: +370 426 51 879, ruta@joniskioligonine.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
83653   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Laboratorinių reagentų ir kitų prekių pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 GOT (AST) REF 981771
2 GPT (ALT) REF 981769
3 Šarminė fosfatazė REF 981359
4 @-amilazė REF 981770
5 Bendras bilirubinas REF 981364
6 Tiesioginis bilirubinas REF 981365
7 Cholesterolis REF 981812
8 DTL (didelio tankio lipoproteinų cholesterolis) REF 981823
9 MTL (mažo tankio lipoproteinų cholesterolis) REF 981656
10 Trigliceridai REF 981786
11 Kalibrantas DTL/MTL REF 981657
12 Lipotrolis REF 981653
13 Šlapalas (Urea) REF 981820
14 Šlapimo rūgštis REF 981817
15 Kreatininas REF 981845
16 Bendras baltymas REF 981785
17 Gliukozė REF 981780
18 Kalcis REF 981772
19 Geležis REF 981236
20 NORTROL REF 981043
21 ABTROL REF 981044
22 SCAL REF 981831
23 Plovimo tirpalas 4,5% REF 984030
24 Kiuvetės REF 984000
25 Plovimo tirpalas REF 981842
26 Sisteminis tirpalas Super G
27 Mėgintuvėliai su kapuliarais (gliukokapiliarai) 100 vnt.
28 Gliukozės etalonas
29 Membrana
30 Terminis popierius (gliukozė)
31 @-amilazė
32 Kreatininas
33 Cholesterolis
34 Šlapalas UV
35 T.D. Bilirubinas
36 Ra-50 Terminis popierius
37 Bendras baltymas šlapime ir CSF
38 Na/K reagentų pakas
39 Na/K valymo tirpalas REF 2118
40 Na/K priežiūros rinkinys
41 Na/K terminis popierius
42 CRP reagentai
43 CRP kontrolė
44 Kasetė B
45 Dujų balionas
46 Sausa kontrolė (2-jų lygių)
47 Terminis popierius
48 Protrombino komplekso (II-VII-X) tyrimas (SPA 20 ar analogiškas)
49 Buferis protrombino komplekso (II-VII-X) aktyvumo nustatymui
50 Reagentas dalinio aktyvinto tromboplastino laiko (DATL) nustatymui
51 Reagentas DATL nustatymui
52 Ca Cl2 0,025M
53 Reagentas fibrinogeno koncentracijos nustatymui
54 Buferis fibrinogeno koncentracijos nustatymui
55 Kaolinas
56 Kontrolinė plazma Norma
57 Kontrolinė plazma Patologija
58 Rutuliukai
59 Kiuvetės
60 Rutuliukai
61 Kiuvetės
62 Antgaliai ST-ART4 analizatoriui
63 Terminis popierius
64 Buferis Simacel N
65 Blankintojas
66 Dažai Red ponceu
67 Acetat celiuliozės juostelės
68 Seracard
69 Cellpack pK-30
70 Stromatolyser
71 Cellslean LL-50
72 Eightcheck N-3
73 Eightcheck Lwp
74 Terminis popierius
75 ENG kontrolė (Westergreno)
76 ENG kontrolė (Westergreno)
77 Total PSA
78 TSH
79 Terminis popierius
80 Monokloninis Anti - A
81 Monokloninis Anti B
82 Monokloninis Anti AB
83 Monokloninis Anti –D (Ig M)
84 Monokloninis Anti –D (IgM+IgG)
85 Neigiama Rh kontrolė
86 Kasetės
87 Pro control S1/S23
88 Ortho Bliss
89 0,8 % Selektogenas I/II
90 Biotest cell A1, A2, B-O
91 Diagn.juostelės 10-ies parametrų
92 Dviejų lygių šlapimo kontrolė
93 Terminis popierius
94 May Griunvaldo dažai
95 Romanovskio-Gomzos dažai
96 Metileno mėlis
97 Liugolio tirpalas
98 Sudan II
99 Retikulocitų dažai
100 RPR
101 Reumatoidinis faktorius
102 ŽIV greitas tyrimas
103 Adatėlės-skarifikatoriai
104 Objektyviniai stikliukai su matiniu nušlifuotu krašteliu
105 5-10 mmol/l
106 50-100 mmol/l
107 200-1000 mmol/l
108 Pipetės - dozatoriai
109 D-dimerai
110 Kontrolė


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
     
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2010-01-15 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2010-01-20 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
           

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1   UAB "DIAMEDICA"   283,50  Lt 
 2  1   UAB "DIAMEDICA"   283,50  Lt 
 3  1   UAB "DIAMEDICA"   126,00  Lt 
 4  1   UAB "DIAMEDICA"   420,00  Lt 
 5  1   UAB "DIAMEDICA"   409,50  Lt 
 6  1   UAB "DIAMEDICA"   378,00  Lt 
 7  1   UAB "DIAMEDICA"   714,00  Lt 
 8  1   UAB "DIAMEDICA"   2.866,50  Lt 
 9  1   UAB "DIAMEDICA"   2.866,50  Lt 
 10  1   UAB "DIAMEDICA"   588,00  Lt 
 11  1   UAB "DIAMEDICA"   1.354,50  Lt 
 12  1   UAB "DIAMEDICA"   1.528,80  Lt 
 13  1   UAB "DIAMEDICA"   533,50  Lt 
 14  1   UAB "DIAMEDICA"   178,50  Lt 
 15  1   UAB "DIAMEDICA"   3.822,00  Lt 
 16  1   UAB "DIAMEDICA"   105,00  Lt 
 17  1   UAB "DIAMEDICA"   105,00  Lt 
 18  1   UAB "DIAMEDICA"   157,50  Lt 
 19  1   UAB "DIAMEDICA"   283,50  Lt 
 20  1   UAB "DIAMEDICA"   1.086,75  Lt 
 21  1   UAB "DIAMEDICA"   1.086,75  Lt 
 22  1   UAB "DIAMEDICA"   661,50  Lt 
 23  1   UAB "DIAMEDICA"   302,50  Lt 
 24  1   UAB "DIAMEDICA"   6.678,00  Lt 
 25  1   UAB "DIAMEDICA"   363,00  Lt 
 26  1   UAB 'Limeta'   2.583,00  Lt 
 27  1   UAB 'Limeta'   3.100,00  Lt 
 28  1   UAB 'Limeta'   475,00  Lt 
 29  1   UAB 'Limeta'   968,00  Lt 
 30  1   UAB 'Limeta'   25,44  Lt 
 31  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   215,04  Lt 
 32  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   60,38  Lt 
 33  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   99,75  Lt 
 34  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   443,52  Lt 
 35  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   115,50  Lt 
 36  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   36,30  Lt 
 37  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   70,35  Lt 
 38  1   UAB 'Limeta'   4.410,00  Lt 
 39  1   UAB 'Limeta'   504,00  Lt 
 40  1   UAB 'Limeta'   363,00  Lt 
 41  1   UAB 'Limeta'   29,68  Lt 
 42  1   Oribalt Vilnius, UAB   3.360,00  Lt 
 43  1   Oribalt Vilnius, UAB   210,00  Lt 
 48  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   5.392,80  Lt 
 49  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   729,75  Lt 
 50  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   540,75  Lt 
 51  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   1.184,40  Lt 
 52  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   142,80  Lt 
 53  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   674,10  Lt 
 54  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   112,77  Lt 
 55  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   102,90  Lt 
 56  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   149,10  Lt 
 57  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   149,10  Lt 
 58  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   678,30  Lt 
 59  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   678,30  Lt 
 60  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   854,70  Lt 
 61  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   1.653,80  Lt 
 62  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   470,82  Lt 
 63  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   14,52  Lt 
 75  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   262,50  Lt 
 76  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   262,50  Lt 
 77  1   UAB "DIAMEDICA"   1.302,00  Lt 
 78  1   UAB "DIAMEDICA"   2.095,80  Lt 
 79  1   UAB "DIAMEDICA"   43,56  Lt 
 80  1   UAB "DIAMEDICA"   85,20  Lt 
 80  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   198,00  Lt 
 81  1   UAB "DIAMEDICA"   85,20  Lt 
 81  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   198,00  Lt 
 82  1   UAB "DIAMEDICA"   87,60  Lt 
 82  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   198,00  Lt 
 83  1   UAB "DIAMEDICA"   72,00  Lt 
 83  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   168,00  Lt 
 84  1   UAB "DIAMEDICA"   74,00  Lt 
 84  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   180,00  Lt 
 85  1   UAB "DIAMEDICA"   72,00  Lt 
 85  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   160,00  Lt 
 86  1   UAB 'VITROLAB'   4.214,70  Lt 
 87  1   UAB 'VITROLAB'   1.178,10  Lt 
 88  1   UAB 'VITROLAB'   226,80  Lt 
 89  1   UAB 'VITROLAB'   2.570,40  Lt 
 90  1   UAB 'VITROLAB'   1.688,40  Lt 
 91  1   UAB "Siemens Medical Solutions Diagnostics"   3.270,75  Lt 
 92  1   UAB "Siemens Medical Solutions Diagnostics"   1.029,00  Lt 
 93  1   UAB "Siemens Medical Solutions Diagnostics"   96,80  Lt 
 100  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   120,00  Lt 
 100  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   178,50  Lt 
 100  3   UAB "DIAMEDICA"   304,50  Lt 
 101  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   53,00  Lt 
 101  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   84,00  Lt 
 101  3   UAB "DIAMEDICA"   147,00  Lt 
 102  1   UAB "DIAMEDICA"   105,00  Lt 
 102  2   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   210,00  Lt 
 102  3   UAB "Diagnostinės sistemos"   4.462,50  Lt 
 103  1   UAB 'Limeta'   30,60  Lt 
 103  2   Oribalt Vilnius, UAB   31,50  Lt 
 103  3   UAB "Diagnostinės sistemos"   50,40  Lt 
 104  1   UAB 'Limeta'   260,00  Lt 
 104  2   Oribalt Vilnius, UAB   338,80  Lt 
 105  1   Oribalt Vilnius, UAB   19,95  Lt 
 106  1   Oribalt Vilnius, UAB   67,20  Lt 
 107  1   Oribalt Vilnius, UAB   44,10  Lt 
 108  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   278,30  Lt 
 108  2   Oribalt Vilnius, UAB   302,50  Lt 
 108  3   UAB "DIAMEDICA"   544,50  Lt 
 109  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   2.898,00  Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
80-85, 100-104, 108  2010-02-10    


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-43, 48-63, 75-79, 86-93, 105-107, 109  2010-02-09  pateiktas tik vienas pasiūlymas
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  80-85, 100-104, 108  2010-02-22  pasiūlytos mažesnės kainos
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  44-47, 64-74, 94-99, 110  2010-02-09  
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1-25, 77-79, 80-85, 102
Tiekėjo pavadinimas
UAB "DIAMEDICA" (111768155)
Sutarties sudarymo data:
2010-02-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  31.206,66 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2010-12-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 86-90
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'VITROLAB' (235279070)
Sutarties sudarymo data:
2010-02-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  9.878,40 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2010-12-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 26-30, 38-41, 103-104
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Limeta' (221906050)
Sutarties sudarymo data:
2010-02-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  12.748,72 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2010-12-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 75-76, 100-101, 108
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA" (221731170)
Sutarties sudarymo data:
2010-02-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  976,30 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2010-12-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 31-37, 48-63, 109
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Diagnostinės sistemos" (122263421)
Sutarties sudarymo data:
2010-02-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  17.467,70 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2010-12-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 42-43, 105-107
Tiekėjo pavadinimas
Oribalt Vilnius, UAB (111472747)
Sutarties sudarymo data:
2010-02-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  3.701,25 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2010-12-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 91-93
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Siemens Medical Solutions Diagnostics" (111645576)
Sutarties sudarymo data:
2010-02-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  4.396,55 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2010-12-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Rūta  Martinaitienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  vyriausioji buhalterė
Vardas, pavardė
  Rūta  Martinaitienė
Telefonas
  +370 426 51879
Elektroninio pašto adresas:
  ruta@joniskioligonine.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____vyriausioji buhalterė_____   __________   _____Rūta  Martinaitienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)