tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m.
liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Viešoji įstaiga Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 124364561, Santariškių g. 2, LT-08661 Vilnius, Tel.: (8 5) 236 51 05, Faks.: (8 5) 236 51 11, aldona.baniene@santa.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
84851   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Medicinos priemonės stomatologijai 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Charisma PPFA 30 (arba lygiavertė)
2 Cheminio kietėjimo pamušalas
3 Šviesoje kietėjantis stiklo-jonomerinis cementas
4 Lining cement stiklo-jonomerinis pamušalinis cheminio kietėjimo cementas (arba lygiavertis)
5 Cheminio kietėjimo fosfat cementas – Adhesor (arba lygiavertis)
6 Universali plombinė šviesoje kietėjanti medžiaga su surišimo sistema
7 Herculite XRV Ultra (arba lygiavertis)
8 Universali plombinė šviesoje kietėjanti medžiaga
9 Gradia direct – šviesoje kietėjanti mikrofilinė medžiaga (arba lygiavertė)
10 Emalio ėsdintojas švirkštuose
11 Plombų surišimo sistema Optibond Solo Plius (arba lygiavertė)
12 Silantas nusidėvėjusiam dentinui padengti (šviesoje kietėjanti medž.)
13 Šviesoje kietėjantis Silanto rinkinys
14 Alginatinė atspaudinė masė
15 Silikoninė atspaudinė masė (bazinė + korekcinė)
16 Stiklo jonomerinis cementas
17 Dervinės sudėties medžiagos laikinai protezų fiksacijai
18 Stiklo jonomerinis cementas protezo fiksacijai
19 Plastmasė kaištinių kultinių įklotų modeliavimui
20 Baltas dentitas
21 Šviešoje kietėjanti medžiaga, mikrofilmas
22 Super – snap laikikliai
23 Poliravimo – kontūravimo juostelės
24 Super – Snap (Buff Disk) diskai
25 Poliravimo sistema, kompozitams didinant ar mažinant kontaktinį spaudimą
26 Super-Snap poliravimo diskai
27 Dantų valymo ir poliravimo šepetėliai kampiniam antgaliui
28 Pagalbinė gutaperčia
29 Pagrindinė gutaperčia
30 Adatėlės K – Flexofile (arba lygiavertės)
31 Popieriniai kaiščiai
32 Pulpekstraktoriai
33 Rankiniai plėtikliai lateraliniam gutaperčios kaiščių kondensavimui
34 Root-canal cement (milteliai)
35 Eugenolinė medžiaga (ZnO)
36 Medžiaga pulpos devitalizacijai Depulpin (arba lygiavertis)
37 Devitalizuotų dantų baliklis – Endoperox (arba lygiavertis)
38 Kempinė "Gelatamp" (arba lygiavertė)
39 Parcan (arba lygiavertis)
40 Medžiaga pulpos devitalizacijai su arsenu.
41 Dentalinės adatos
42 Tiesūs seilių siurbliai
43 Mikroaplikatoriai
44 Tepalas antgaliams BIEN-AIR
45 Mentelės kompozitams maišyti
46 Plombų maišymo popierius
47 Stiklo pluošto kaiščių komplektai
48 Celiuliodinės juostelės tarpdančiams atstatyti
49 Parapulpariniai kaisčiai
50 Paraformos dantų vainikų atstatymui
51 Veidrodėliai
52 Švirkštas anestezijai
53 Endodontinė metalinė liniuotė ant piršto
54 Rinkinys šinų nuėmimui
55 Žirklutės protinių dantų gleivinės apkarpymui
56 Kietmetalio grąžtai kampiniam antgaliui
57 Deimantiniai grąžtai turbininiam antgaliui
58 "Largo Peso" rymeriai


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 

3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2010-03-30    10:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2010-02-12 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2010-02-19 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  720,00  Lt
 6   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  1.206,48  Lt
 6   UAB "Ortida"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  1.680,00  Lt
 8   UAB "MP Dental"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  8.233,48  Lt
 8   UAB 'Limeta'  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  8.363,52  Lt
 9   UAB "MP Dental"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  3.834,24  Lt
 11   UAB 'Limeta'  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  871,20  Lt
 11   UAB "Ortida"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  988,00  Lt
 30   UAB "Cessio"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  7.785,00  Lt
 41   UAB "Cessio"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko specifikacijos reikalavimų  760,00  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1   UAB 'Limeta'   535,10  Lt 
 1  2   "DAB Dental" UAB   619,52  Lt 
 1  3   UAB "PLANDENT"   638,88  Lt 
 1  4   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   643,20  Lt 
 1  5   UAB "MP Dental"   656,00  Lt 
 2  1   "DAB Dental" UAB   2.645,21  Lt 
 2  2   UAB "PLANDENT"   3.363,80  Lt 
 2  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   3.760,00  Lt 
 3  1   "DAB Dental" UAB   1.655,28  Lt 
 3  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   1.860,00  Lt 
 3  3   UAB "PLANDENT"   2.011,02  Lt 
 4  1   UAB "PLANDENT"   842,16  Lt 
 4  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   849,60  Lt 
 4  3   UAB "Ortida"   1.260,00  Lt 
 4  4   UAB 'Limeta'   1.645,49  Lt 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   286,80  Lt 
 5  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   294,00  Lt 
 5  3   UAB 'Limeta'   338,80  Lt 
 5  4   UAB "PLANDENT"   643,72  Lt 
 6  1   UAB "PLANDENT"   10.212,40  Lt 
 6  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   13.072,00  Lt 
 7  1   UAB "PLANDENT"   3.591,28  Lt 
 7  2   "DAB Dental" UAB   4.065,60  Lt 
 7  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   4.400,00  Lt 
 8  1   UAB "PLANDENT"   8.615,20  Lt 
 8  2   "DAB Dental" UAB   10.802,88  Lt 
 8  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   13.171,20  Lt 
 9  1   UAB "PLANDENT"   4.000,26  Lt 
 9  2   "DAB Dental" UAB   4.276,14  Lt 
 9  3   UAB 'Limeta'   5.228,16  Lt 
 10  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   52,56  Lt 
 10  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   56,16  Lt 
 10  3   "DAB Dental" UAB   76,00  Lt 
 10  4   UAB "Cessio"   91,44  Lt 
 11  1   "DAB Dental" UAB   2.097,33  Lt 
 11  2   UAB "PLANDENT"   3.136,32  Lt 
 11  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   3.720,00  Lt 
 12  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   393,75  Lt 
 12  2   UAB "Ortida"   435,38  Lt 
 12  3   UAB "PLANDENT"   1.197,90  Lt 
 12  4   "DAB Dental" UAB   1.270,50  Lt 
 13  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   290,68  Lt 
 13  2   UAB "Ortida"   541,80  Lt 
 14  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   132,45  Lt 
 14  2   UAB "MP Dental"   157,60  Lt 
 14  3   UAB "PLANDENT"   163,71  Lt 
 14  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   176,90  Lt 
 15  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   183,36  Lt 
 15  2   UAB "MP Dental"   332,40  Lt 
 15  3   UAB "Ortida"   544,50  Lt 
 15  4   UAB "PLANDENT"   802,33  Lt 
 16  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   518,82  Lt 
 16  2   UAB "PLANDENT"   769,56  Lt 
 16  3   "DAB Dental" UAB   791,34  Lt 
 17  1   UAB "Ortida"   171,69  Lt 
 17  2   UAB 'Limeta'   181,50  Lt 
 17  3   UAB "PLANDENT"   210,54  Lt 
 18  1   UAB "Ortida"   244,29  Lt 
 18  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   270,54  Lt 
 18  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   365,76  Lt 
 18  4   UAB "PLANDENT"   384,78  Lt 
 19  1   UAB "PLANDENT"   169,28  Lt 
 20  1   UAB "Ortida"   96,60  Lt 
 20  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   104,04  Lt 
 20  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   143,04  Lt 
 20  4   "DAB Dental" UAB   159,72  Lt 
 20  5   UAB "PLANDENT"   421,08  Lt 
 21  1   UAB "Ortida"   1.436,40  Lt 
 21  2   "DAB Dental" UAB   1.568,16  Lt 
 22  1   UAB "PLANDENT"   354,00  Lt 
 22  2   "DAB Dental" UAB   544,50  Lt 
 22  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   618,00  Lt 
 22  4   UAB "MP Dental"   640,00  Lt 
 23  1   UAB "PLANDENT"   223,85  Lt 
 23  2   "DAB Dental" UAB   290,00  Lt 
 23  3   UAB "MP Dental"   400,00  Lt 
 23  4   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   465,00  Lt 
 24  1   UAB "PLANDENT"   261,36  Lt 
 24  2   "DAB Dental" UAB   368,00  Lt 
 25  1   UAB "PLANDENT"   3.339,60  Lt 
 25  2   "DAB Dental" UAB   3.990,00  Lt 
 25  3   UAB 'Limeta'   5.445,00  Lt 
 25  4   UAB "MP Dental"   5.840,00  Lt 
 25  5   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   5.850,00  Lt 
 26  1   UAB "PLANDENT"   3.465,00  Lt 
 26  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   3.520,00  Lt 
 26  3   "DAB Dental" UAB   4.015,00  Lt 
 26  4   UAB "MP Dental"   4.400,00  Lt 
 27  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   150,00  Lt 
 27  2   UAB 'Limeta'   199,70  Lt 
 27  3   "DAB Dental" UAB   327,00  Lt 
 27  4   UAB "PLANDENT"   381,20  Lt 
 27  5   UAB "MP Dental"   1.120,00  Lt 
 28  1   UAB "Cessio"   59,90  Lt 
 28  2   "DAB Dental" UAB   96,80  Lt 
 28  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   100,00  Lt 
 29  1   UAB "Cessio"   239,60  Lt 
 29  2   UAB "PLANDENT"   275,88  Lt 
 29  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   286,50  Lt 
 29  4   "DAB Dental" UAB   345,00  Lt 
 30  1   "DAB Dental" UAB   10.890,00  Lt 
 30  2   UAB "Ortida"   11.835,00  Lt 
 30  3   UAB 'Interlux'   12.663,00  Lt 
 30  4   UAB "MP Dental"   16.640,00  Lt 
 30  5   UAB "PLANDENT"   20.067,30  Lt 
 31  1   UAB "Cessio"   900,00  Lt 
 31  2   UAB "PLANDENT"   1.339,45  Lt 
 31  3   "DAB Dental" UAB   2.700,00  Lt 
 32  1   UAB 'Limeta'   1.205,00  Lt 
 32  2   UAB "Ortida"   3.700,00  Lt 
 33  1   UAB "Cessio"   380,60  Lt 
 33  2   UAB "Ortida"   462,00  Lt 
 33  3   UAB 'Interlux'   669,90  Lt 
 33  4   UAB "PLANDENT"   1.823,80  Lt 
 35  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   276,00  Lt 
 35  2   UAB "PLANDENT"   1.131,40  Lt 
 35  3   "DAB Dental" UAB   1.185,80  Lt 
 36  1   UAB 'Limeta'   203,28  Lt 
 37  1   "DAB Dental" UAB   1.064,80  Lt 
 38  1   UAB "PLANDENT"   1.104,00  Lt 
 38  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   1.192,00  Lt 
 38  3   "DAB Dental" UAB   1.240,00  Lt 
 38  4   UAB 'Limeta'   1.277,60  Lt 
 39  1   UAB "Cessio"   8,41  Lt 
 39  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   14,01  Lt 
 39  3   "DAB Dental" UAB   58,08  Lt 
 41  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   960,00  Lt 
 41  2   UAB "PLANDENT"   1.092,00  Lt 
 41  3   "DAB Dental" UAB   1.760,00  Lt 
 42  1   UAB "Cessio"   228,50  Lt 
 42  2   UAB "PLANDENT"   247,00  Lt 
 42  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   250,00  Lt 
 42  4   "DAB Dental" UAB   300,00  Lt 
 42  5   UAB 'Limeta'   365,00  Lt 
 43  1   UAB "Cessio"   126,00  Lt 
 43  2   UAB "PLANDENT"   203,80  Lt 
 43  3   "DAB Dental" UAB   240,00  Lt 
 43  4   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   460,00  Lt 
 43  5   UAB 'Limeta'   460,00  Lt 
 44  1   UAB "PLANDENT"   204,12  Lt 
 44  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   382,56  Lt 
 44  3   UAB 'Limeta'   403,68  Lt 
 45  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   100,00  Lt 
 45  2   UAB 'Limeta'   103,00  Lt 
 45  3   UAB "PLANDENT"   220,60  Lt 
 46  1   "DAB Dental" UAB   84,00  Lt 
 46  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   140,00  Lt 
 46  3   UAB "PLANDENT"   164,00  Lt 
 47  1   UAB "PLANDENT"   100,80  Lt 
 47  2   "DAB Dental" UAB   116,16  Lt 
 47  3   UAB "MP Dental"   561,60  Lt 
 48  1   UAB "PLANDENT"   52,52  Lt 
 48  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   68,00  Lt 
 48  3   UAB 'Limeta'   96,40  Lt 
 48  4   "DAB Dental" UAB   696,00  Lt 
 49  1   UAB "PLANDENT"   226,80  Lt 
 50  1   "DAB Dental" UAB   387,20  Lt 
 51  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   208,00  Lt 
 51  2   UAB "PLANDENT"   224,00  Lt 
 51  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   229,00  Lt 
 51  4   UAB 'Limeta'   472,00  Lt 
 51  5   UAB 'Interlux'   1.028,50  Lt 
 52  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   28,64  Lt 
 52  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   43,06  Lt 
 52  3   UAB 'Limeta'   72,60  Lt 
 52  4   UAB 'Interlux'   130,20  Lt 
 52  5   UAB "PLANDENT"   198,44  Lt 
 53  1   UAB 'Limeta'   47,92  Lt 
 53  2   UAB 'Interlux'   60,02  Lt 
 55  1   UAB 'Interlux'   333,96  Lt 
 56  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   5.664,00  Lt 
 56  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   8.662,50  Lt 
 56  3   UAB "MP Dental"   10.080,00  Lt 
 56  4   "DAB Dental" UAB   11.002,50  Lt 
 57  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   6.421,00  Lt 
 57  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   9.090,00  Lt 
 57  3   UAB "MP Dental"   11.680,00  Lt 
 58  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   270,00  Lt 
 58  2   UAB "PLANDENT"   423,50  Lt 
 58  3   "DAB Dental" UAB   1.210,00  Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1-33, 35-39, 41-53, 55-58  2010-04-26    


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-33, 35-39, 41-53, 55-58  2010-05-14  Mažiausia kaina
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  34, 40, 54  2010-03-30  Negauta pasiūlymų
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 32, 36, 53
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Limeta' (221906050)
Sutarties sudarymo data:
2010-06-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 1.991,30 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 55
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Interlux' (110608112)
Sutarties sudarymo data:
2010-05-25 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 336,96 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-05-25 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 10, 15, 57
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa" (234449420)
Sutarties sudarymo data:
2010-05-28 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 6.656,92 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-05-28 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 17, 18, 20, 21
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Ortida" (301614787)
Sutarties sudarymo data:
2010-05-28 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 1.948,98 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-05-28 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2, 3, 11, 30, 37, 46, 50
Tiekėjo pavadinimas
"DAB Dental" UAB (300115774)
Sutarties sudarymo data:
2010-06-16 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 18.823,82 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-18 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 4, 6, 7, 8, 9, 19, 22, 23, 24, 25, 26, 38, 44, 47, 48, 49
Tiekėjo pavadinimas
UAB "PLANDENT" (110672321)
Sutarties sudarymo data:
2010-06-29 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 36.762,63 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-29 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 28, 29, 31, 33, 39, 42, 43
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Cessio" (133158051)
Sutarties sudarymo data:
2010-06-04 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 1.943,01 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-04 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 5, 12, 13, 14, 16, 27, 35, 41, 45, 51, 52, 56, 58
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center" (111526860)
Sutarties sudarymo data:
2010-06-29 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 9.279,14 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-29 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Alfredas  Tamošiūnas
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vyresnioji ekonomistė
Vardas, pavardė
  Aldona  Banienė
Telefonas
  (8 5) 236 51 05
Elektroninio pašto adresas:
  aldona.baniene@santa.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Direktorius medicinai_____   __________   _____Mindaugas  Petrulionis_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)