tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m.
liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


VšĮ Vilniaus universiteto vaikų ligoninė
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 124248247, Santariškių g. 7, LT-08406 Vilnius, Tel.: (8 5) 272 0606, 272 0550, Faks.: (8 5) 272 0283, vaidas.sakalis@vuvl.lt, www.vaikuligonine.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
102231   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
VšĮ VUVL priėmimo-skubios pagalbos ir intensyviosios terapijos skyrių rekonstrukcijos darbų pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
     


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2011-03-30    10:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2011-03-16 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2011-03-18 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 1   Uždaroji akcinė bendrovė "VARĖNOS STATYBA"  39 str. 2 d. 1 p.  Pasiūlyme pateikti dokumentai neįrodo rangovo atitikimo kvalifikaciniams reikalavimams. Taip pat paprašius patikslinti kvalifikaciją, iki nustatyto termino nebuvo gauti dokumentai patvirtinantys UAB „Varėnos statyba“ atitikimą kvalifikaciniams reikalavimams  2.196.054,79  Lt
 1   Uždaroji akcinė bendrovė "Avona"  39 str. 2 d. 1 p.  Pasiūlyme pateikti dokumentai neįrodo rangovo atitikimo kvalifikaciniams reikalavimams. Taip pat paprašius patikslinti kvalifikaciją, UAB „Avona“ pateikė Darbų sąrašą ir Darbų priėmimo-perdavimo aktų kopijas. Darbų sąraše yra tik vienas statybos objektas savo verte ir pobūdžiu atitinkantis konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3 punkto reikalavimą, t.y. VšĮ VUVL Chirurgijos centro pastatų atitvarų ir inžinerinių sistemų modernizavimo darbai, vertė 5.915.351,27 Lt. Tačiau šis statybos objektas nėra užbaigtas, t.y. nėra priėmimo-perdavimo akto. Todėl pateikti dokumentai nepatvirtina UAB „Avona“ kvalifikacijos  2.080.089,46  Lt
 1   UAB "DOMIPA"  39 str. 2 d. 1 p.  Pasiūlyme pateikti dokumentai neįrodo rangovo atitikimo kvalifikaciniams reikalavimams. Taip pat paprašius patikslinti kvalifikaciją, UAB „Domipa“ pateikė LR Užsienio reikalų ministerijos administracinių pastatų rekonstrukcijos pirmojo etapo darbų priėmimo akto Nr. URM-I kopiją. Darbų vertė yra 2.336.867,00 Lt. Tačiau atlikti darbai yra priskiriami „ypatingų statinių“ kategorijai, bet tai nėra sveikatos priežiūros įstaigų remontas, kaip numatyta reikalavime. Todėl pateikti dokumentai nepatvirtina UAB „Domipa“ kvalifikacijos  2.305.761,46  Lt
 1   Uždaroji akcinė bendrovė "STATVA"  39 str. 2 d. 2 p.  Neteisingai parengtas Kalendorinis darbų vykdymo grafikas. Neatitinka reikalavimo darbus vykdyti 8.1.1. punkte numatytais etapais: 1. Priėmimo-skubios pagalbos skyriaus (Bendrastatybiniai) darbai, pagal Konkurso sąlygų 8.1.1 punktą, turėjo būti vykdomi dviem etapais, t.y. I ir II etapu. Jūsų pasiūlyme pateiktame Kalendoriniame darbų vykdymo grafike Priėmimo-skubios pagalbos skyriaus (Bendrastatybiniai) darbai numatyti tik I etapo. O II etapo darbus vykdyti nenumatyta. 2. Intensyviosios terapijos skyriaus (Bendrastatybiniai) darbai, pagal Konkurso sąlygų 8.1.1 punktą, turėjo būti vykdomi III etape. Jūsų pasiūlyme pateiktame Kalendoriniame darbų vykdymo grafike Intensyviosios terapijos skyriaus (Bendrastatybiniai) darbai numatyti pradėti jau II etape. Atitinkamai Jūsų pasiūlyme pateiktas Įkainotas veiklos sąrašas yra parengtas neteisingai, nes iškraipo Konkurso sąlygų reikalavimą (8.1.1. punktas) darbus vykdyti numatytais etapais  2.281.431,30  Lt
 1   Uždaroji akcinė bendrovė "Kortas"  39 str. 2 d. 2 p.  1. Neteisingai parengtas Kalendorinis darbų vykdymo grafikas. Neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais, t.y. Kalendoriniame darbų vykdymo grafike nurodyta, kad darbai vyksta iš karto abejuose skyriuose ir ne pagal nurodytą eiliškumą, nors Konkurso sąlygų 8.1.1. punkte aiškiai numatyta, kokie darbai ir kuriame etape turi būti atliekami. Atitinkamai ir pateiktas Įkainotas veiklos sąrašas neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais. 2. Pateiktos sąmatos neatitinka Konkurso sąlygose pateikto Darbų kiekių žiniaraščio, t.y. kai kuriose sąmatose (Gaisrinė signalizacija ir t.t.) yra pakeisti darbų kiekiai, įrašyta papildomų darbų, kurie nenumatyti Darbų kiekių žiniaraštyje, pakeisti darbų pavadinimai ir pan.  2.620.480,73  Lt
 1   AB "Panevėžio statybos trestas"  39 str. 2 d. 2 p.  1. Neteisingai parengtas Kalendorinis darbų vykdymo grafikas. Neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais, t.y. Kalendoriniame darbų vykdymo grafike nurodyta, kad darbai vyksta iš karto abejuose skyriuose bei Medicininių dujų sistemos darbai atliekami ir I etape, nors Konkurso sąlygų 8.1.1. punkte aiškiai numatyta, kokie darbai ir kuriame etape turi būti atliekami. Atitinkamai ir pateiktas Įkainotas veiklos sąrašas neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais.. 2. Pateiktos sąmatos neatitinka Konkurso sąlygose pateikto Darbų kiekių žiniaraščio, t.y. kai kuriose sąmatose (Bendrastatybiniai darbai ir t.t.) yra pakeisti darbų kiekiai, įrašyta papildomų darbų, kurie nenumatyti Darbų kiekių žiniaraštyje ir pan  2.245.835,24  Lt
 1   UAB "Statybų vizija"  39 str. 2 d. 2 p.  1. Netinkamai patvirtintos dokumentų kopijos, t.y. ant kopijų nėra datos spaudo. Pirkimo dokumentuose numatyta, kad dokumentų kopijos turi būti tvirtinamos rangovo ar jo įgalioto asmens parašu, nurodant žodžius „Kopija tikra“ ir pareigų pavadinimą, vardą (vardo raidę), pavardę, datą ir antspaudą (jei turi). 2. Pateiktos sąmatos neatitinka Konkurso sąlygose pateikto Darbų kiekių žiniaraščio, t.y. kai kuriose sąmatose (Bendrastatybiniai darbai ir t.t.) yra pakeisti darbų kiekiai, įrašyta papildomų darbų, kurie nenumatyti Darbų kiekių žiniaraštyje ir pan.  2.286.900,00  Lt
 1   Uždaroji akcinė bendrovė "Ukmergės statyba"  39 str. 2 d. 2 p.  1. Neteisingai parengtas Kalendorinis darbų vykdymo grafikas. Neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais, t.y. Kalendoriniame darbų vykdymo grafike nurodyta, kad darbai vyksta iš karto abejuose skyriuose, nors Konkurso sąlygų 8.1.1. punkte aiškiai numatyta, kokie darbai ir kuriame etape turi būti atliekami. Atitinkamai ir pateiktas Įkainotas veiklos sąrašas neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais. 2. Netinkamai patvirtintos dokumentų kopijos, t.y. pasiūlymo 70-95 lapuose nėra datos spaudo, kai kur nėra nei vieno reikalaujamo rekvizito. Pirkimo dokumentuose numatyta, kad dokumentų kopijos turi būti tvirtinamos rangovo ar jo įgalioto asmens parašu, nurodant žodžius „Kopija tikra“ ir pareigų pavadinimą, vardą (vardo raidę), pavardę, datą ir antspaudą (jei turi)  1.996.996,90  Lt
 1 Ūkio subjektų grupė: UAB "ANRESTAS"; Uždaroji akcinė bendrovė statybos komercijos firma "ARKADA"   39 str. 2 d. 2 p.  Neteisingai parengtas Kalendorinis darbų vykdymo grafikas. Neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais, t.y. Kalendoriniame darbų vykdymo grafike nurodyta, kad Medicininių dujų sistemos darbai atliekami ir I etape, nors Konkurso sąlygų 8.1.1. punkte aiškiai numatyta, kokie darbai ir kuriame etape turi būti atliekami. Atitinkamai ir pateiktas Įkainotas veiklos sąrašas neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais  2.132.232,96   Lt
 1 Ūkio subjektų grupė: Uždaroji akcinė bendrovė "Altitudė"; Uždaroji akcinė bendrovė "Agava"; UAB "SANTECHNIKOS VERSLAS" IR KO   39 str. 2 d. 2 p.  Neteisingai parengtas Kalendorinis darbų vykdymo grafikas. Neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais, t.y. Kalendoriniame darbų vykdymo grafike nurodyta, kad darbai vyksta iš karto abejuose skyriuose, nors Konkurso sąlygų 8.1.1. punkte aiškiai numatyta, kokie darbai ir kuriame etape turi būti atliekami. Atitinkamai ir pateiktas Įkainotas veiklos sąrašas neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais  2.446.715,56   Lt
 1   Active Construction Management UAB  39 str. 2 d. 2 p.  1. Neteisingai parengtas Kalendorinis darbų vykdymo grafikas. Neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais, t.y. Kalendoriniame darbų vykdymo grafike nurodyta, kad Medicininių dujų sistemos darbai atliekami ir I etape, nors Konkurso sąlygų 8.1.1. punkte aiškiai numatyta, kokie darbai ir kuriame etape turi būti atliekami. Atitinkamai ir pateiktas Įkainotas veiklos sąrašas neatitinka reikalavimo darbus vykdyti etapais. 2. Taip pat Kalendoriniame darbų vykdymo grafike darbams atlikti yra numatyta 190 kalendorinių dienų, nors konkurso sąlygų 9 punkte nurodyta, kad darbai turi būti pilnai atlikti ir rekonstruojamos patalpos pripažintos tinkamomis naudotis (pateikus komisijos narių pasirašytą darbų atlikimo aktą) per 6 mėnesius nuo darbų pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos, t.y. per 180 dienų  2.293.563,55  Lt
 1   UAB "Bugasta"  39 str. 2 d. 2 p.  1. Neteisingai parengtas Kalendorinis darbų vykdymo grafikas. Neatitinka Konkurso sąlygų 21.6. punkto reikalavimo darbų trukmę suplanuoti kalendorinėmis dienomis, t.y. pateiktame darbų vykdymo grafike darbai suplanuoti darbo dienomis. 2. Netinkamai patvirtintos dokumentų kopijos, t.y. pasiūlymo 78-97 lapuose nėra rangovo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimo, vardo (vardo raidės), pavardės, datos. Pirkimo dokumentuose numatyta, kad dokumentų kopijos turi būti tvirtinamos rangovo ar jo įgalioto asmens parašu, nurodant žodžius „Kopija tikra“ ir pareigų pavadinimą, vardą (vardo raidę), pavardę, datą ir antspaudą (jei turi)  2.182.770,01  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1 Ūkio subjektų grupė: Uždaroji akcinė bendrovė "Dauniškis" ir KO; Uždaroji akcinė bendrovė "Duventa"    2.203.760,38   Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
2011-04-08    


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1  2011-04-08  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo      
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
  1
Tiekėjo pavadinimas
Ūkio subjektų grupė:  Uždaroji akcinė bendrovė "Dauniškis" ir KO (184263588);Uždaroji akcinė bendrovė "Duventa" (184269655); 
Sutarties sudarymo data:
2011-05-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  2.203.760,38 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-01-19  
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
441.833,40 
Dalis procentais
20,00 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP          NE      
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energtikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Algimantas  Juocevičius
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vedėjo pavaduotojas
Vardas, pavardė
  Vaidas  Šakalis
Telefonas
  +370 5 2720133
Elektroninio pašto adresas:
  vaidas.sakalis@vuvl.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Direktorius_____   __________   _____Juozas  Raistenskis_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)