tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m.
liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Šiaulių apskrities valstybinė mokesčių inspekcija
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 188729542, Vilniaus g. 265, LT-76337 Šiauliai, Tel.: (8 41) 59 23 00, Faks.: (8 41) 59 23 09, siauliai.apsk@vmi.lt, www.vmi.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
101956   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  3

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
 14     ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Administracinių patalpų valymo, kilimėlių pristatymo ir keitimo, lengvųjų automobilių plovimo ir valymo paslaugų, tualeto reikmenų tiekimo bei kitų paslaugų viešasis pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Administracinių patalpų, esančių Vilniaus g. 265 (K1, K2 ir K3) Šiauliuose, nuolatinio valymo ir apsaugos signalizacijų įjungimo darbo dienomis po nuolatinio valymo paslaugų atlikimo paslaugos
2 Administracinių patalpų, esančių L. Petravičiaus a. 2a, N. Akmenėje, nuolatinio valymo paslauga
3 Administracinių patalpų, esančių Livonijos g. 10, Joniškyje, nuolatinio valymo ir apsaugos signalizacijų įjungimo darbo dienomis po nuolatinio valymo paslaugų atlikimo paslaugos
4 Administracinių patalpų, esančių Vytauto Didžiojo g. 59, Kelmėje, nuolatinio valymo ir apsaugos signalizacijų įjungimo darbo dienomis po nuolatinio valymo paslaugų atlikimo paslaugos
5 Administracinių patalpų, esančių Vytauto Didžiojo g. 37, Pakruojyje, nuolatinio valymo ir apsaugos signalizacijų įjungimo darbo dienomis po nuolatinio valymo paslaugų atlikimo paslaugos
6 Administracinių patalpų, esančių V. Kudirkos g. 3, Radviliškyje, nuolatinio valymo ir apsaugos signalizacijų įjungimo darbo dienomis po nuolatinio valymo paslaugų atlikimo paslaugos
7 Drėgmę ir purvą sugeriančių kilimėlių pristatymo ir keitimo administraciniuose pastatuose, esančiuose Vilniaus g. 265 ir 267 Šiaulių mieste, Livonijos g. 10, Joniškyje, Vytauto Didžiojo g. 59, Kelmėje, Vytauto Didžiojo g. 37, Pakruojyje, V. Kudirkos g. 3, Radviliškyje, paslaugos
8 Tarnybinių lengvųjų automobilių plovimo ir valymo paslaugos (tik Šiaulių mieste)
9 Tualeto reikmenų tiekimas (tik Šiaulių mieste)


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2011-03-23    10:10 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2011-03-09 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2011-03-11 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 1   Uždaroji akcinė bendrovė "TOP CLEAN"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo sąlygose nustatytų reikalavimų (pasiūlymo kaina apskaičiuota ne pagal pirkimo dokumentuose nurodytą tvarką)  3.415,84  Lt
 1   UAB "Švaros deivė"  39 str. 1 d.  Tiekėjas neištaisė pasiūlyme esančių aritmetinių klaidų  77.473,40  Lt
 1   UAB "Ideali švara"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino kvalifikacinių duomenų  119.405,24  Lt
 2   Uždaroji akcinė bendrovė "TOP CLEAN"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo sąlygose nustatytų reikalavimų (pasiūlymo kaina apskaičiuota ne pagal pirkimo dokumentuose nurodytą tvarką)  465,92  Lt
 2   UAB "Handelshus"  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  6.812,00  Lt
 2   UAB "Ideali švara"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino kvalifikacinių duomenų  14.245,92  Lt
 3   Uždaroji akcinė bendrovė "TOP CLEAN"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo sąlygose nustatytų reikalavimų (pasiūlymo kaina apskaičiuota ne pagal pirkimo dokumentuose nurodytą tvarką)  655,24  Lt
 3   UAB "Ideali švara"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino kvalifikacinių duomenų  20.422,60  Lt
 4   Uždaroji akcinė bendrovė "TOP CLEAN"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo sąlygose nustatytų reikalavimų (pasiūlymo kaina apskaičiuota ne pagal pirkimo dokumentuose nurodytą tvarką)  500,24  Lt
 4   UAB "Ideali švara"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino kvalifikacinių duomenų  15.792,56  Lt
 5   Uždaroji akcinė bendrovė "TOP CLEAN"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo sąlygose nustatytų reikalavimų (pasiūlymo kaina apskaičiuota ne pagal pirkimo dokumentuose nurodytą tvarką)  639,60  Lt
 5   UAB "Ideali švara"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino kvalifikacinių duomenų  20.137,76  Lt
 6   Uždaroji akcinė bendrovė "TOP CLEAN"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko pirkimo sąlygose nustatytų reikalavimų (pasiūlymo kaina apskaičiuota ne pagal pirkimo dokumentuose nurodytą tvarką)  614,64  Lt
 6   UAB "Ideali švara"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino kvalifikacinių duomenų  18.974,80  Lt
 7   UAB "Dussmann Service"  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  3.167,78  Lt
 7   UAB "Būsto švara"  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  4.065,60  Lt
 7   UAB 'CORPUS A'  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  6.098,40  Lt
 7   UAB "Ideali švara"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino kvalifikacinių duomenų  7.814,80  Lt
 8   UAB "Būsto švara"  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  2.167,03  Lt
 8   UAB "Handelshus"  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  4.768,00  Lt
 9   UAB "Būsto švara"  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  39.918,00  Lt
 9   UAB "Handelshus"  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  46.428,07  Lt
 9   UAB "Ideali švara"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino kvalifikacinių duomenų  59.489,60  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta"   50.462,88  Lt 
 1  2   UAB 'Švarus pasaulis'   62.678,00  Lt 
 1  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga"   63.911,28  Lt 
 1  4   "Akvija", UAB   63.948,92  Lt 
 1  5   UAB 'CORPUS A'   68.864,00  Lt 
 1  6   UAB "BSS grupė"   73.191,72  Lt 
 1  7   UAB "VIPP Sprendimai"   75.043,96  Lt 
 1  8   UAB "Handelshus"   75.816,32  Lt 
 1  9   UAB "Valymo ir priežiūros centras"   94.391,64  Lt 
 1  10   UAB "Dussmann Service"   100.082,49  Lt 
 1  11   UAB "Būsto švara"   108.099,32  Lt 
 2  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga"   4.426,78  Lt 
 2  2   "Akvija", UAB   7.589,92  Lt 
 2  3   UAB "Būsto švara"   8.921,12  Lt 
 2  4   UAB "VIPP Sprendimai"   9.545,12  Lt 
 2  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta"   10.150,50  Lt 
 2  6   UAB "Švaros deivė"   10.171,20  Lt 
 2  7   UAB 'CORPUS A'   11.024,00  Lt 
 2  8   UAB "Dussmann Service"   11.199,76  Lt 
 2  9   UAB "BSS grupė"   11.843,52  Lt 
 2  10   UAB 'Švarus pasaulis'   11.887,20  Lt 
 3  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga"   8.698,43  Lt 
 3  2   UAB "VIPP Sprendimai"   12.616,12  Lt 
 3  3   UAB 'CORPUS A'   13.616,00  Lt 
 3  4   "Akvija", UAB   13.634,24  Lt 
 3  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta"   13.859,36  Lt 
 3  6   UAB 'Švarus pasaulis'   13.880,44  Lt 
 3  7   UAB "Handelshus"   13.933,96  Lt 
 3  8   UAB "BSS grupė"   14.514,24  Lt 
 3  9   UAB "Švaros deivė"   15.391,20  Lt 
 3  10   UAB "Dussmann Service"   15.968,13  Lt 
 3  11   UAB "Valymo ir priežiūros centras"   16.963,00  Lt 
 3  12   UAB "Būsto švara"   18.174,96  Lt 
 4  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga"   5.432,11  Lt 
 4  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta"   8.070,12  Lt 
 4  3   "Akvija", UAB   8.563,32  Lt 
 4  4   UAB "Handelshus"   8.674,76  Lt 
 4  5   UAB 'CORPUS A'   9.536,00  Lt 
 4  6   UAB "VIPP Sprendimai"   10.394,68  Lt 
 4  7   UAB "Dussmann Service"   10.765,13  Lt 
 4  8   UAB "Būsto švara"   11.249,56  Lt 
 4  9   UAB "BSS grupė"   11.851,84  Lt 
 4  10   UAB 'Švarus pasaulis'   12.935,04  Lt 
 4  11   UAB "Švaros deivė"   15.391,20  Lt 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga"   8.692,11  Lt 
 5  2   UAB 'CORPUS A'   12.784,00  Lt 
 5  3   UAB "Dussmann Service"   12.904,41  Lt 
 5  4   UAB "VIPP Sprendimai"   12.953,08  Lt 
 5  5   "Akvija", UAB   13.664,12  Lt 
 5  6   UAB "Handelshus"   13.828,52  Lt 
 5  7   UAB 'Švarus pasaulis'   13.864,72  Lt 
 5  8   UAB "BSS grupė"   15.034,24  Lt 
 5  9   UAB "Valymo ir priežiūros centras"   15.074,12  Lt 
 5  10   UAB "Švaros deivė"   15.391,20  Lt 
 5  11   Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta"   15.842,00  Lt 
 5  12   UAB "ANTAGUTĖ"   16.645,60  Lt 
 5  13   UAB "Būsto švara"   18.024,96  Lt 
 6  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga"   8.022,24  Lt 
 6  2   UAB "VIPP Sprendimai"   11.773,72  Lt 
 6  3   UAB 'CORPUS A'   12.784,00  Lt 
 6  4   UAB "Valymo ir priežiūros centras"   12.807,68  Lt 
 6  5   UAB "Handelshus"   13.022,44  Lt 
 6  6   "Akvija", UAB   13.217,76  Lt 
 6  7   UAB "BSS grupė"   13.225,84  Lt 
 6  8   Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta"   13.875,44  Lt 
 6  9   UAB 'Švarus pasaulis'   13.899,84  Lt 
 6  10   UAB "Švaros deivė"   15.391,20  Lt 
 6  11   UAB "Dussmann Service"   16.219,81  Lt 
 6  12   UAB "ANTAGUTĖ"   16.388,80  Lt 
 6  13   UAB "Būsto švara"   16.949,60  Lt 
 7  1   UAB "Handelshus"   6.440,00  Lt 
 7  2   UAB "Valymo ir priežiūros centras"   6.572,72  Lt 
 7  3   UAB "VIPP Sprendimai"   6.636,00  Lt 
 7  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta"   7.047,04  Lt 
 7  5   Uždaroji akcinė bendrovė "TOP CLEAN"   8.063,44  Lt 
 7  6   UAB "BSS grupė"   8.080,80  Lt 
 7  7   Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga"   8.605,52  Lt 
 7  8   UAB "ANTAGUTĖ"   8.807,68  Lt 
 7  9   UAB 'Švarus pasaulis'   9.079,84  Lt 
 7  10   "Akvija", UAB   10.096,24  Lt 
 7  11   UAB "Švaros deivė"   11.112,64  Lt 
 8  1   "Akvija", UAB   17.216,30  Lt 
 9  1   Uždaroji akcinė bendrovė "MINERALINIAI VANDENYS IR ALUS"   36.352,10  Lt 
 9  2   UAB "Dussmann Service"   47.199,92  Lt 
 9  3   UAB "VIPP Sprendimai"   53.256,00  Lt 
 9  4   UAB "Švaros deivė"   54.839,10  Lt 
 9  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga"   61.225,10  Lt 
 9  6   UAB "ANTAGUTĖ"   62.362,40  Lt 
 9  7   Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta"   63.135,20  Lt 
 9  8   UAB "Valymo ir priežiūros centras"   71.288,60  Lt 
 9  9   Uždaroji akcinė bendrovė "TOP CLEAN"   72.732,70  Lt 
 9  10   UAB "BSS grupė"   79.361,50  Lt 
 9  11   "Akvija", UAB   84.651,10  Lt 
 9  12   UAB 'CORPUS A'   97.001,90  Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1-9  2011-04-21    


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1  2011-05-20  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  2  2011-06-15  Laimėtojui, UAB ,,Gelsauga", atsisakius pasirašyti sutartį, sutartį pasiūlyta pasirašyti tiekėjui, kurio pasiūlymas pagal patvirtintą pasiūlymų eilę yra pirmas po tiekėjo, atsisakiusio sudaryti sutartį.
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  3  2011-06-13  Laimėtojui, UAB ,,Gelsauga", atsisakius pasirašyti sutartį, sutartį pasiūlyta pasirašyti tiekėjui, kurio pasiūlymas pagal patvirtintą pasiūlymų eilę yra pirmas po tiekėjo, atsisakiusio sudaryti sutartį.
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  4  2011-06-09  Laimėtojui, UAB ,,Gelsauga", atsisakius pasirašyti sutartį, sutartį pasiūlyta pasirašyti tiekėjui, kurio pasiūlymas pagal patvirtintą pasiūlymų eilę yra pirmas po tiekėjo, atsisakiusio sudaryti sutartį.
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  5  2011-06-06  Laimėtojui, UAB ,,Gelsauga", atsisakius pasirašyti sutartį, sutartį pasiūlyta pasirašyti tiekėjui, kurio pasiūlymas pagal patvirtintą pasiūlymų eilę yra pirmas po tiekėjo, atsisakiusio sudaryti sutartį.
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  6  2011-05-20  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  7  2011-06-17  Laimėtojui, UAB ,,Smulkus urmas", po laimėtojo pasiūlymo eilėje sekančiam tiekėjui, UAB ,,Valymo ir priežiūros centras", atsisakius pasirašyti sutartį, sutartį pasiūlyta pasirašyti tiekėjui, kurio pasiūlymas pagal patvirtintą pasiūlymų eilę yra pirmas po tiekėjo, atsisakiusio sudaryti sutartį.
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  9  2011-05-20  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras  8  2011-05-25  
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo      
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
    Dėl pirkimo sutarties projekto rengimo ir derinimo proceso metu paaiškėjusių naujų aplinkybių, kurios turėtų esminės įtakos sutartinių įsipareigojimų vykdymui. 


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta" (135227610)
Sutarties sudarymo data:
2011-05-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 50.462,88 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-05-23 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2
Tiekėjo pavadinimas
"Akvija", UAB (147685829)
Sutarties sudarymo data:
2011-06-15 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 7.589,92 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-21 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3
Tiekėjo pavadinimas
UAB "VIPP Sprendimai" (300590365)
Sutarties sudarymo data:
2011-06-13 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 12.616,12 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-14 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 4
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Vitaresta" (135227610)
Sutarties sudarymo data:
2011-06-09 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 8.070,12 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-13 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 5
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'CORPUS A' (125167563)
Sutarties sudarymo data:
2011-06-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 12.784,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-06 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Gelsauga" (125825125)
Sutarties sudarymo data:
2011-05-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 8.022,24 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-05-23 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 7
Tiekėjo pavadinimas
UAB "VIPP Sprendimai" (300590365)
Sutarties sudarymo data:
2011-06-17 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 6.636,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 9
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "MINERALINIAI VANDENYS IR ALUS" (222777320)
Sutarties sudarymo data:
2011-05-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 36.352,10 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-05-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Loreta  Žičkuvienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vyriausioji specialistė
Vardas, pavardė
  Živilė  Gadliauskaitė
Telefonas
  +370 41 592311
Elektroninio pašto adresas:
  Z.Gadliauskaite@vmi.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Viršininkas_____   __________   _____Evaldas  Vaineikis_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)