tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m.
liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Lietuvos kariuomenė
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 188732677, Šv. Ignoto g. 8/29, LT-01120 Vilnius, Tel.: (8 5) 273 55 69, Faks.: (8 5) 273 56 46, Ausra.Lamsodiene@kam.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
104870   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  1

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Odontologinių medžiagų ir kitų medicinos priemonių pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 1 Užpildai: 1.1 Šviesoje kietėjantis užpildas krūminiams dantims su surišimo sistema 1.2 Šviesoje kietėjantis užpildas, universalus, submikronhibridinis 1.3 Šviesoje kietėjantis užpildas priekiniams dantims, hibridinis 1.4 Takioji plombinė medžiaga
2 Dentinas be eugenolio
3 Cinko eugenolinis cementas, milteliai+skystis
4 Vienkomponentė rišamoji sistema švirkšte
5 Vienkomponentė rišamoji sistema 6 ml
6 6 Stiklojonomerinės medžiagos: 6.1 Šviesoje kietėjanti stiklojonomerinė plomba 6.2 Cheminio kietėjimo stiklojonomerinis cementas 6.3 Cheminio kietėjimo stiklojonomerinis pamušalas 6.4 Cheminio kietėjimo stiklojonomerinė plomba
7 Kalcio hidroksido pamušalas-pasta + pasta
8 Kalcio hidroksido pasta kanalams gydyti
9 Pasta šaknies kanalams platinti ir valyti
10 2% - 2,5 % natrio hipochlorito tirpalas šaknies kanalams paruošti
11 Kalcio hidroksidų junginys danties perforacijai gydyti (MTA)
12 Medžiaga endodontiniam danties balinimui
13 Skystis ertmių riebalams šalinti ir sausinti
14 Kanalų sileris dervų pagrindu pasta+pasta
15 Medžiaga šakniai plombuoti
16 2% chlorheksidino tirpalas ertmei dezinfekuoti
17 Citric acid 20%
18 Fosforo rūgštis 35%
19 19 Priemonės pulpos devitalizacijai: 19.1 Antiseptiškas, hemostatiškas ir skausmą šalinantis vaistas dėti į alveolę 19.2 Devitalizuojanti pasta be arseno
20 Hemostatinis skystis
21 Kempinėlės, hemostatinės
22 22 Poliravimo pastos: 22.1 Pasta apnašoms šalinti ir dantų paviršiui poliruoti su fluoru 22.2 Pasta plomboms poliruoti, grubi 22.3 Pasta plomboms poliruoti, švelni
23 Articainum/epinephrinum sol. 40 mg/10mkg/1 ml 1,7 ml
24 Priemonė gleivinės anestezijai
25 25 Priemonės dezinfekcijai: 25.1 Dezinfektantas atsiurbimo sistemai 25.2 Dezinfektantas atsiurbimo sistemai (papild.) 25.3 Priemonė odontologinės kėdės dezinfekcijai
26 Iodoformium
27 Camphenol
28 Natrio fluorido lakas 5%
29 Mentelė leukogramoms, lanksti
30 30 Priemonės ginekologijai: 30.1 Mentelė Pap testui 30.2 Šepetėlis onkocitologiniam tepinėliui
31 31 Kateteris, periferinės venos 14G: 31.1 torakocentezei 31.2 perikardocentezei
32 32 Kateteris, intraveninis: 32.1 20G 32.2 22G
33 Zondas, skrandžio, sterilus
34 Atsiurbimo rinkinys Yankauer Ch 20
35 35 Skalpelis: 35.1 skalpelis su koteliu Nr.10, vienkartinis 35.2 skalpelis su koteliu Nr.11, vienkartinis 35.3 skalpelis su koteliu Nr.12, vienkartinis 35.4 skalpelis su koteliu Nr.15, vienkartinis 35.5 skalpelio galvutė
36 36 Testai, imunochromatografiniai, vienkartiniai, greitieji: 36.1 ŽIV 1/2 , Hepatito B, Hepatito C multitestas 36.2 Sifilio
37 37 Odontologiniai instrumentai ir priemonės: 37.1 Atsiurbiklis seilių, vienkartinis 37.2 Stomatologinio veidrodėlio galvutė 37.3 Mikroaplikatorius mažas 37.4 Mikroaplikatorius vidutinis 37.5 Zondas odontologinis
38 Grąžtas deimantinis, turbininiam antgaliui
39 Skalerio antgaliukai
40 40 Dangalas aparatui, maišo formos: 40.1 140 cm 40.2 90 cm 40.3 75 cm
41 41 Skara, chirurginė, sterili: 41.1 10 x 60 cm, N.5 41.2 30 x 40 cm, N5
42 42 Tvarsčiai, sterilūs: 42.1 Tvarstis, sterilus, pralaidus orui 9 x 25 cm 42.2 Servetėlė, keturkampė, sterili 10 x 20 cm, N.5
43 43 Operaciniai apklotai ir priedai: 43.1 apklotas instrumentiniam staliukui, 150x100 cm 43.2 maišas kojoms, 53 x 110 cm 43.3 lipni juosta, 9 x 49 cm, sterili
44 44 Pleistras, tamprusis: 44.1 3,4 cm x 7,2 cm 44.2 2 cm x 7,2 cm
45 Pleistras rulonėlyje 2,5 cm x 500 cm
46 46 Teipavimo priemonės: 46.1 Teipavimo juosta 5 cm x 10 m 46.2 Poteipis 6 cm x 10 m


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 

3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2011-06-16    10:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2011-05-05 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2011-05-11 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 8   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  3.690,00  Lt
 9   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  1.050,00  Lt
 12   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  492,00  Lt
 13   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  28,00  Lt
 16   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  1.500,00  Lt
 18   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  378,00  Lt
 21   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  388,00  Lt
 8   "DAB Dental" UAB  39 str. 2 d. 3 p.  Tiekėjas pasiūlė per didelę perkančiajai organizacijai nepriimtiną kainą.  17.753,40  Lt
 10   UAB 'Limeta'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  605,00  Lt
 2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  358,75  Lt
 9   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  167,80  Lt
 12   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  980,00  Lt
 18   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  134,40  Lt
 25   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  577,77  Lt
 37   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepateikė siūlomų tiekti prekių gamintojo CE atitikties deklaracijos kopijos.  1.978,50  Lt
 38   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepateikė siūlomų tiekti prekių gamintojo CE atitikties deklaracijos kopijos.  1.080,00  Lt
 37   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepateikė siūlomų tiekti prekių gamintojo dokumentų.  21.130,00  Lt
 37   UAB "Cessio"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepateikė tiekti siūlomų prekių pavyzdžių.  2.358,00  Lt
 38   UAB "Cessio"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepateikė tiekti siūlomų prekių pavyzdžių.  1.120,00  Lt
 40   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  495,00  Lt
 41   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  1.206,00  Lt
 6   UAB "Unidentas"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų.  4.869,75  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1   UAB "Unidentas"   26.463,92  Lt 
 1  2   UAB "PLANDENT"   27.312,12  Lt 
 1  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   27.468,00  Lt 
 1  4   "DAB Dental" UAB   28.654,11  Lt 
 2  1   "DAB Dental" UAB   804,30  Lt 
 2  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   927,50  Lt 
 2  3   UAB 'Limeta'   1.050,28  Lt 
 2  4   UAB "PLANDENT"   1.058,75  Lt 
 3  1   UAB 'Limeta'   399,30  Lt 
 3  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   415,25  Lt 
 3  3   UAB "PLANDENT"   465,85  Lt 
 4  1   "DAB Dental" UAB   1.893,65  Lt 
 5  1   UAB "Unidentas"   899,10  Lt 
 5  2   "DAB Dental" UAB   1.260,99  Lt 
 5  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   1.278,00  Lt 
 5  4   UAB "PLANDENT"   1.295,91  Lt 
 6  1   UAB "PLANDENT"   5.797,30  Lt 
 6  2   "DAB Dental" UAB   5.950,71  Lt 
 6  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   6.153,00  Lt 
 7  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   72,72  Lt 
 7  2   UAB "PLANDENT"   117,98  Lt 
 7  3   UAB "Unidentas"   119,98  Lt 
 7  4   UAB 'Limeta'   121,00  Lt 
 7  5   "DAB Dental" UAB   131,30  Lt 
 9  1   "DAB Dental" UAB   2.199,00  Lt 
 10  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   400,00  Lt 
 10  2   "DAB Dental" UAB   450,00  Lt 
 10  3   UAB "Unidentas"   470,00  Lt 
 10  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   700,00  Lt 
 11  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   620,00  Lt 
 11  2   "DAB Dental" UAB   664,68  Lt 
 12  1   "DAB Dental" UAB   665,96  Lt 
 13  1   "DAB Dental" UAB   805,00  Lt 
 14  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   384,12  Lt 
 14  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   414,00  Lt 
 14  3   UAB "Unidentas"   432,00  Lt 
 14  4   UAB "PLANDENT"   2.279,64  Lt 
 15  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   1.716,00  Lt 
 15  2   UAB "Unidentas"   1.725,90  Lt 
 15  3   "DAB Dental" UAB   1.800,70  Lt 
 16  1   "DAB Dental" UAB   2.472,50  Lt 
 17  1   "DAB Dental" UAB   437,45  Lt 
 18  1   "DAB Dental" UAB   1.545,46  Lt 
 19  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   1.085,25  Lt 
 19  2   UAB "Unidentas"   1.159,00  Lt 
 20  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   82,00  Lt 
 20  2   UAB "Unidentas"   100,00  Lt 
 20  3   "DAB Dental" UAB   121,00  Lt 
 21  1   "DAB Dental" UAB   414,80  Lt 
 21  2   UAB "PLANDENT"   520,00  Lt 
 21  3   A. Tamošiūno įmonė   2.482,00  Lt 
 22  1   UAB "PLANDENT"   447,40  Lt 
 22  2   "DAB Dental" UAB   488,95  Lt 
 23  1   UAB "Unidentas"   2.300,00  Lt 
 23  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   2.380,00  Lt 
 25  1   "DAB Dental" UAB   5.508,80  Lt 
 26  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   210,00  Lt 
 26  2   UAB 'Limeta'   332,75  Lt 
 27  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   97,50  Lt 
 27  2   UAB 'Limeta'   151,25  Lt 
 28  1   "DAB Dental" UAB   394,20  Lt 
 29  1   UAB "Mediq Lietuva"   438,00  Lt 
 30  1   UAB 'Interlux'   960,00  Lt 
 32  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   900,00  Lt 
 32  2   UAB "Mediq Lietuva"   980,00  Lt 
 32  3   A. Tamošiūno įmonė   1.340,00  Lt 
 33  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   48,00  Lt 
 34  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   146,00  Lt 
 35  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   320,00  Lt 
 35  2   UAB 'Interlux'   3.225,00  Lt 
 36  1   UAB 'Interlux'   719,95  Lt 
 37  1   UAB "PLANDENT"   2.410,70  Lt 
 37  2   "DAB Dental" UAB   2.493,50  Lt 
 37  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   3.025,00  Lt 
 38  1   UAB "PLANDENT"   2.500,00  Lt 
 38  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   4.000,00  Lt 
 39  1   "DAB Dental" UAB   3.484,80  Lt 
 40  1   UAB "Mediq Lietuva"   411,00  Lt 
 41  1   UAB "Mediq Lietuva"   3.081,80  Lt 
 42  1   UAB 'OneMed'   280,80  Lt 
 42  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   364,80  Lt 
 42  3   UAB "Mediq Lietuva"   658,80  Lt 
 43  1   UAB 'OneMed'   586,50  Lt 
 43  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   909,40  Lt 
 43  3   UAB "Mediq Lietuva"   1.295,70  Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,25,26,27,28,29,30,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43  2011-07-01    


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  2011-07-01  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  8, 24  2011-07-01  
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  31, 44, 45, 46  2011-07-01  
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 5, 23
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Unidentas" (126409973)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-31 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  29.663,02 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 30, 36
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Interlux' (110608112)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-31 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.679,95 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2, 4, 9, 12, 13, 16, 17, 18, 21, 25, 28, 39
Tiekėjo pavadinimas
"DAB Dental" UAB (300115774)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-31 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  20.625,92 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 10, 11, 15, 19, 20, 26, 27
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė" (132797911)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-18 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  4.210,75 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-18 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6, 22, 37, 38
Tiekėjo pavadinimas
UAB "PLANDENT" (110672321)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-12 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  11.155,40 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-12 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 7, 14, 32, 33, 34, 35
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa" (234449420)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-12 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.870,84 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-12 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 29, 40, 41
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Mediq Lietuva" (302513086)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-25 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  3.930,80 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-25 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 42, 43
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'OneMed' (111822140)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-23 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  867,30 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-23 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Limeta' (221906050)
Sutarties sudarymo data:
2011-08-18 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  399,30 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-08-18 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Aušra  Lamsodienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vyr. specialistė
Vardas, pavardė
  Aušra  Lamsodienė
Telefonas
  +370 5 2735559
Elektroninio pašto adresas:
  Ausra.Lamsodiene@kam.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____KAM Įsigijimų departamento vyr. specialistė_____   __________   _____Aušra  Lamsodienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)