tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m.
liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 191351679, Europos a.1, 03505 Vilnius, Tel.: (8 5) 236 4137, Faks.: (8 5) 236 4111, vilius.petretis@vlk.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
110354   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  1

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Traumatologijos ir ortopedijos priemonės 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Sraigtai PKR sausgyslių transplantato šlauninei fiksacijai (osteoporotiniam kaului ir revizinėms operacijoms)
2 Sraigtai PKR sausgyslių transplantato blauzdinei fiksacijai (osteoporotiniam kaului ir revizinėms operacijoms)
3 Sraigtai PKR sausgyslių transplantato blauzdinei fiksacijai (pirminei auto ir aloplastikai)
4 Skersinės fiksacijos sistema PKR pirminei ir revizinei plastikai
5 Sraigtai PKR girnelės raiščio transplantato ir dviejų pluoštų transplantato šlauninei fiksacijai
6 Endo saga PKR ir UKR transplantato bei PKR ir UKR dviejų pluoštų transplantato šlauninei fiksacijai
7 Peties sąnario raumenų prisiuvimo inkariniai siūlai su intrakortikaline fiksacija
8 Peties sąnario raumenų prisiuvimo inkariniai siūlai PASTA pažeidimams
9 Užrakinantys peties sąnario implantai lateralinei eilei
10 Peties sąnario lūpos ir kapsulės prisiuvimo inkariniai siūlai
11 Įkalami lateralinės, medialinės eilės peties sąnario inkariniai siūlo fiksatoriai
12 Menisko susiuvimo inkarinė sistema
13 Bipoliariniai elektrodai artroskopinei kelio ir peties sąnarių elektrochirurgijai
14 Elektrodai čiurnos, alkūnės, riešo sąnarių elektrochirurgijai
15 Besirezorbuojantys sraigtai šlaunies raumenų sausgyslių transplanto fiksacijai
16 Peties sąnario inkariniai implantai Bankart, SLAP tipo plyšimams
17 Besirezorbuojantys sraigtai šlaunies raumenų sausgyslių transplanto fiksacijai
18 Peties sąnario inkariniai siūlai dviejų eilių nestabilumo fiksacijai
19 Interferentinis sraigtas tenodezei (peties, alkūnės, kelio, čiurnos sausgyslių fiksacijai)
20 Peties sąnario osteoindukciniai inkariniai sraigtai
21 Peties akromioklavikulinio sąnario fiksacinė sistema
22 Reviziniai besirezorbuojantys sraigtai šlaunies raumenų sausgyslių transplanto fiksacijai
23 Peties sąnario inkariniai siūlai rotatoriams, lateralinei eilei, esant osteoporotiniam kaului
24 Peties inkariniai implantai stipriai intrakortikalinei rotatorių manžetės fiksacijai
25 Autologinių chondrocitų transplantacija specifikacija.
26 Besirezorbuojanti dvisluoksnė kolageno membrana
27 Vienkartinio naudojimo kremzlės perkėlimo sistema
28 Sistema, įgalinanti atlikti žastikaulio proksimalinio galo fiksaciją užrakinama plokštele
29 Sistema, įgalinanti atlikti proksimalinių žastikaulio skeveldrinių (3 - 4 fragmentų) lūžių fiksaciją
30 Sistema įgalinanti atlikti distalinio žastikaulio lūžių dorsolateralinę fiksaciją plokštele (ypatingai esant osteoporotiniam kaului arba kaulo nesuaugimo atveju)
31 Sistema įgalinanti atlikti distalinio žastikaulio lūžių medialinę fiksaciją plokštele (ypatingai esant osteoporotiniam kaului arba kaulo nesuaugimo atveju)
32 Sistema, įgalinanti atlikti proksimalinio alkūnkaulio lūžių fiksaciją plokštele
33 Sistema, įgalinanti atlikti stipinkaulio distalinio galo fiksaciją, užrakinama plokštele iš delninės (palmarinės) pusės (smulkiafragmentiniams lūžiams)
34 Sistema, įgalinanti atlikti distalinių stipinkaulio lūžių fiksaciją (osteoporotiniam kaului)
35 Sistema įgalinanti atlikti stipinkaulio distalinio galo fiksaciją, užrakinama plokštele iš nugarinės (dorzalinės) pusės
36 Sistema įgalinanti atlikti plaštakos kaulų fiksaciją užrakinama plokštele
37 Sistema, įgalinanti minimalia invazine sistema (MIS) atlikti šlaunikaulio distalinio galo fiksaciją užrakinama mažo kontakto plokštele, su galimybe pritaikyti LISS (less invasive stabilisation system) nukreipėjus, skirta trauminiams ir periproteziniams lūžiams gydyti
38 Sistema, įgalinanti minimalia invazine sistema (MIS) atlikti blauzdikaulio proksimalinio galo šoninę fiksaciją užrakinama mažo kontakto plokštele, su galimybe pritaikyti LISS (less invasive stabilisation system) nukreipėjus, skirta sąnariniams skeveldriniam lūžiams fiksuoti
39 Sistema, įgalinanti minimalia invazine sistema (MIS) atlikti blauzdikaulio distalinio galo medialinę fiksaciją mažo kontakto plokštele, skirta blauzdikaulio metafizinės dalies skeveldriniams lūžiams fiksuoti, kai pagrindinė lūžio linija yra išsidėsčiusi sagitalinėje plokštumoje
40 Sistema LCP (tocking compression plates), įgalinanti minimalia invazine sistema (MIS) atlikti blauzdikaulio distalinio galo anterolateralinę fiksaciją mažo kontakto plokštele, skirta blauzdikaulio metafizinės dalies skeveldriniams lūžiams fiksuoti, kai pagrindinė lūžio linija yra išsidėsčiusi frontalinėje plokštumoje
41 Sistema LCP (locking compression plates), įgalinanti atlikti blauzdikaulio distalinio galo sąnarinių lūžių fiksaciją mažo kontakto rekonstrukcine plokštele
42 Sistema LCP (locking compression plates), įgalinanti atlikti Hallux-Valgus deformacijos korekciją ir I padikaulinio-pirštakaulio sąnario artrodezę plokštele.
43 Pėdos kaulų fiksacijos savaime kompresuojančios kabės, įgalinančios minimalia invazine technika atlikti pėdos kaulų osteosintezę po koreguojančių osteotomijų ir smulkiųjų pėdos sąnarių artrodezes
44 Kaniuliuotos užrakinamos šlaunikaulio proksimalinės dalies intramedulinės vinys skirtos šlaunikaulio skeveldriniams proksimalinio galo lūžiams
45 Kanuliuotos intramedulinės (IMV) retrogradinės šlaunikaulio vinys, skirtos šlaunikaulio distalinio galo lūžiams, esant ilgai, į diafizę plintančiai lūžio linijai
46 Užrakinamos intramedulinės blauzdikaulio vinys (IMV), skirtos skeveldriniams diafizinės dalies lūžiams
47 Kaniuliuotos užrakinamos intramedulinės šlaunikaulio vinys
48 Suaugusių atvirų kaulų lūžių fiksavimo sistema
49 Fiksacinė plokštelė
50 Fiksacinės plokštelės stabilizatorius
51 Sistema, įgalinanti atlikti vaikų (8-15 metų) šlaunikaulio, blauzdikaulio, žastikaulio lūžių osteosintezę
52 Elastinės intramedulinės vinys vaikų kaulų lūžių fiksacijai
53 Universali mažo profilio intramedulinių užrakinamų vinių sistema, įgalinanti atlikti vaikų (15-18 metų) šlaunikaulio, blauzdikaulio osteosintezę
54 Atviro kampo užrakinamos plokštelės blauzdikaulio proksimaliniam ar distaliniam galui fiksuoti
55 Vienkartiniai chondralinių lūžių fiksatoriai
56 Atvirų kaulų lūžių fiksavimo sistema
57 Kaniuliuotų mažo, vidutinio ir didelio diametro sraigtų sistema


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 

3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2011-10-11    10:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2011-08-25 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2011-08-31 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 3, 27   UAB "Osteca"  39 str. 2 d. 2 p.  neatitinka specifikacijos techninių reikalavimų    
 2, 9, 14   Uždaroji akcinė bendrovė "IZOFOMAS"  39 str. 2 d. 2 p.  neatitinka specifikacijos techninių reikalavimų    
 14, 37   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'  39 str. 2 d. 2 p.  neatitinka specifikacijos techninių reikalavimų    
 7, 26   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 2 p.  neatitinka specifikacijos techninių reikalavimų    
 7   UAB "Septeka"  39 str. 2 d. 2 p.  neatitinka specifikacijos techninių reikalavimų    
 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 15, 22, 28   UAB "MEDICINOS PROJEKTAI"  39 str. 2 d. 2 p.  neatitinka specifikacijos techninių reikalavimų    
 1, 5, 15, 20, 23, 28, 41   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"  39 str. 2 d. 2 p.  neatitinka specifikacijos techninių reikalavimų    
 4, 18   UAB "JOHNSON & JOHNSON"  39 str. 2 d. 3 p.  pasiūlyta per didelė kaina    
 16, 20, 37, 42   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'  39 str. 2 d. 3 p.  pasiūlyta per didelė kaina    
 16, 42   UAB "Osteca"  39 str. 2 d. 3 p.  pasiūlyta per didelė kaina    
 20, 37   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"  39 str. 2 d. 3 p.  pasiūlyta per didelė kaina    
 26   UAB "Biomedicina"  39 str. 2 d. 3 p.  pasiūlyta per didelė kaina    
 26, 42, 56, 57   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 3 p.  pasiūlyta per didelė kaina    

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1   UAB "Osteca"   66.528,00  Lt 
 1  2   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   88.128,00  Lt 
 2  1   UAB "Osteca"   314.778,45  Lt 
 3  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   117.635,70  Lt 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   96.475,05  Lt 
 6  1   UAB "Osteca"   122.541,30  Lt 
 6  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   130.380,00  Lt 
 7  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   375.311,48  Lt 
 7  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   392.987,70  Lt 
 8  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   221.130,00  Lt 
 9  1   UAB "Osteca"   116.118,45  Lt 
 10  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   123.454,80  Lt 
 11  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   39.338,25  Lt 
 13  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   170.402,40  Lt 
 14  1   UAB "Osteca"   80.535,00  Lt 
 15  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   26.390,70  Lt 
 17  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   25.209,98  Lt 
 19  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   18.018,00  Lt 
 21  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   32.340,00  Lt 
 22  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   51.282,00  Lt 
 23  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   57.241,80  Lt 
 24  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   47.334,00  Lt 
 26  1   UAB "Septeka"   77.280,00  Lt 
 27  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   49.896,00  Lt 
 27  2   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   55.555,50  Lt 
 28  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   155.263,50  Lt 
 28  2   UAB "Medical progress"   179.564,00  Lt 
 29  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   146.928,60  Lt 
 30  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   11.763,31  Lt 
 31  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   18.117,97  Lt 
 32  1   UAB "Medical progress"   6.127,80  Lt 
 32  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   8.351,76  Lt 
 33  1   UAB 'Interlux'   41.013,00  Lt 
 33  2   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   42.210,00  Lt 
 33  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   80.204,67  Lt 
 34  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   114.408,00  Lt 
 35  1   UAB 'Interlux'   4.557,00  Lt 
 35  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   58.562,14  Lt 
 36  1   UAB 'Interlux'   12.042,00  Lt 
 38  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   42.439,83  Lt 
 39  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   39.409,27  Lt 
 39  2   UAB "Medical progress"   39.576,00  Lt 
 39  3   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   46.800,00  Lt 
 40  1   UAB "Medical progress"   42.131,25  Lt 
 40  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   42.334,16  Lt 
 41  1   UAB "Medical progress"   79.238,25  Lt 
 43  1   UAB 'Interlux'   21.252,00  Lt 
 43  2   UAB "Osteca"   25.300,00  Lt 
 44  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   87.412,50  Lt 
 44  2   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   148.875,00  Lt 
 45  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   71.800,79  Lt 
 46  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   58.797,90  Lt 
 46  2   UAB "Osteca"   70.760,00  Lt 
 46  3   UAB "Medical progress"   73.078,00  Lt 
 46  4   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   167.750,00  Lt 
 47  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   18.592,56  Lt 
 47  2   UAB "Osteca"   18.879,00  Lt 
 47  3   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   19.692,75  Lt 
 47  4   UAB "Medical progress"   24.054,45  Lt 
 48  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   39.564,00  Lt 
 49  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   64.102,50  Lt 
 50  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   6.426,00  Lt 
 53  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   220.882,20  Lt 
 54  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   17.325,00  Lt 
 55  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   4.326,00  Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1-3,5-11,13-15, 17,19,21-24,26-36,38-41,43-50,53-55  2011-10-21    


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-3, 5-11, 13-15, 17, 19, 21-24, 26-36, 38-41, 43-50, 53-55  2011-10-21  pasiūlytos mažiausios kainos
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  4, 16, 18, 20, 37, 42, 56, 57  2011-10-21  pasiūlytos per didelės kainos
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  25, 51  2011-10-21  negauta pasiūlymų
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 2, 6, 9, 14
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Osteca" (300871049)
Sutarties sudarymo data:
2011-11-30 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  700.501,20 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-11-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 30, 31, 38, 39, 44, 45, 46, 47
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center" (111526860)
Sutarties sudarymo data:
2011-11-30 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  348.334,13 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-11-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 33, 35, 36, 43
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Interlux' (110608112)
Sutarties sudarymo data:
2011-11-30 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  108.864,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-11-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3, 5, 7, 11, 15, 19, 21, 27, 28, 48, 49, 50, 54, 55
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA' (140927183)
Sutarties sudarymo data:
2011-11-30 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.042.412,18 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-11-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 8, 10, 13, 17, 22, 23, 24, 29, 34, 53
Tiekėjo pavadinimas
UAB "JOHNSON & JOHNSON" (111778459)
Sutarties sudarymo data:
2011-11-30 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.178.273,78 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-11-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 32, 40, 41
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Medical progress" (126422910)
Sutarties sudarymo data:
2011-11-30 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  127.497,30 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-11-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 26
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Septeka" (301501622)
Sutarties sudarymo data:
2011-12-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  77.280,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2012-12-06 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Lina  Puidokienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  vyriausioji specialistė
Vardas, pavardė
  Margarita  Logminienė
Telefonas
  +370 5 2364136
Elektroninio pašto adresas:
  margarita.logminiene@vlk.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Ekonomikos departamento direktorė_____   __________   _____Lina  Puidokienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)