At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2011 m.
liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Kretingos rajono savivaldybės viešoji įstaiga Kretingos pirminės sveikatos priežiūros centras
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 164272081, Žemaitės al. 1, LT-97106 Kretingos m., Kretingos r. sav., Tel.: 844577611, Faks.: (370-445) 776 11, pspc@kretinga.lt, http://www.kretingospspc.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
120699   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Odontologinių medžiagų ir priemonių pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Odontologinių veidrodėlių galvutės ir koteliai
2 Instrumentai ir priemonės dantų plombavimui
3 Adatos
4 Pulpekstraktoriai
5 Smulkūs instrumentai (ergonomiški) ir poliravimo sistemos
6 Matricos, laikikliai, poliravimo sistemos
7 Dantų šaknų plombavimo medžiagos, laikini ertmių užpildai
8 Medžiagos dantų gydymui ir kraujavimui stabdyti
9 Hemostatinės kempinėlės
10 Medžiagos dantų gydymui ir kraujavimui stabdyti
11 Medžiagos dantų gydymui
12 Testas
13 Pagalbinės stomatologinės priemonės
14 Šviesoje kietėjanti medžiaga dantų kaklelių jautrumui mažinti
15 Stiklo jonomeriniai cementai
16 Fosfatinis cementas
17 Medžiagos protezavimui
18 Bazinis vaškas
19 Cinko polikarboksilatinis cementas
20 Savaiminio cheminio kietėjimo plomba
21 Endodontijos instrumentai ir priemonės
22 Besiplečianti kanale gutaperča
23 Endodontiniai instrumentai, Parapulpariniai ir intrapulpariniai kaiščiai
24 Endodontijos instrumentai ir priemonės
25 Cheminio kietėjimo kompozicinė plomba
26 Cheminio kietėjimo kompozicinė plomba su ėsdinimo ir bondingo sistema
27 Šviesoje kietėjantis vienkomponentis dentino ir emalio surišiklis vieno sluoksnio
28 cheminio kietėjimo plomba
29 Nanohibridinis šviesoje kietėjantis kompozitas
30 Plombavimo medžiagos ir cementai I
31 Plombavimo medžiagos ir cementai II
32 Kondensuojamas stiklo jonomeras
33 Stiklo jonomerinis pamušalas I
34 Stiklo jonomerinis pamušalas II
35 Stiklo jonomerinis cementas
36 Pamušalinės medžiagos
37 Rinkinys kanalų plombavimui
38 Medžiaga stiklo jonomero pagrindu
39 Cheminio kietėjimo stiklojonomerinės plombos rinkinys
40 Cheminio kietėjimo stiklojonomerinis cementas
41 Anestetikai
42 Chemiškai švarūs jodoformo milteliai
43 Gelis gleivinės nuskausminimui
44 Devitalizuojanti pasta su arsenu
45 Devitalizuojanti pasta be arseno
46 Hemostatinis chirurginis tvarstis besirezorbuojantis
47 Šviesoje kietėjantis lakas
48 Medžiaga kanalų dezinfekcijai
49 Deimantiniai grąžtai turbininiam antgaliui
50 Deimantiniai grąžtai prailgintu koteliu turbininiam antgaliui
51 Kietmetalio grąžtai
52 Dantų rentgeno priemonės
53 Turbininis antgalis su vandens – oro aerozolio padavimu, be šviesolaidžio
54 Turbininis antgalis su vandens – oro aerozolio padavimu, su šviesolaidžiu
55 Turbininis antgalis su vandens – oro aerozolio padavimu, su šviesolaidžiu
56 Kampinis antgalis, skirtas darbui su mikrovarikliu
57 Antgalis tiesus skirtas darbui su mikrovarikliu
58 Mikrovariklis
59 Skalerio antgaliukai
60 Endodontiniai skalerio antgaliukai


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2012-05-04    11:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2012-04-23 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2012-04-23 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 15   UAB "Ortida"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko specifikacijos reikalavimų  1.297,12  Lt
 9   UAB "PLANDENT"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko specifikacijos reikalavimų  194,60  Lt
 37   UAB "PLANDENT"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko specifikacijos reikalavimų  813,12  Lt
 27   UAB "Unidentas"  40 str. 1 d.  nepagrįsta maža kaina  1.119,44  Lt
 32   UAB "Unidentas"  40 str. 1 d.  nepagrįsta maža kaina  3.467,47  Lt
 40   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko specifikacijos reikalavimų  960,00  Lt
 32   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko specifikacijos reikalavimų  5.090,00  Lt
 4   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"  40 str. 1 d.  nepagrįsta maža kaina  550,00  Lt
 19   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"  40 str. 1 d.  nepagrįsta maža kaina  93,00  Lt
 30   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"  40 str. 1 d.  nepagrįsta maža kaina  4.075,78  Lt
 33   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"  40 str. 1 d.  nepagrįsta maža kaina  690,00  Lt
 29   UAB "RSPV"  40 str. 1 d.  nepagrįsta maža kaina  1.350,00  Lt
 23   UAB "PLANDENT"  39 str. 2 d. 1 p.  nepateikti dokumentai, įrodantys atitikimą reikalavimams, o paprašius, iki nustatyto termino patikslinimas nepateiktas  7.133,30  Lt
 53   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"  39 str. 2 d. 1 p.  nepateikti dokumentai, įrodantys atitikimą reikalavimams, o paprašius, iki nustatyto termino patikslinimas nepateiktas  3.097,60  Lt
 54   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"  39 str. 2 d. 1 p.  nepateikti dokumentai, įrodantys atitikimą reikalavimams, o paprašius, iki nustatyto termino patikslinimas nepateiktas  14.580,50  Lt
 7   GŽ klinika, UAB  39 str. 2 d. 1 p.  nepateikti dokumentai, įrodantys atitikimą reikalavimams, o paprašius, iki nustatyto termino patikslinimas nepateiktas  4.138,20  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   445,00  Lt 
 1  2   GŽ klinika, UAB   526,10  Lt 
 1  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   551,50  Lt 
 1  4   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   701,85  Lt 
 2  1   GŽ klinika, UAB   1.469,24  Lt 
 2  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   1.570,25  Lt 
 2  3   UAB "Unidentas"   1.907,73  Lt 
 2  4   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   2.150,64  Lt 
 3  1   UAB "Cessio"   522,93  Lt 
 3  2   UAB "PLANDENT"   646,34  Lt 
 3  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   915,00  Lt 
 4  1   UAB "Cessio"   355,74  Lt 
 4  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   876,90  Lt 
 4  3   UAB "Unidentas"   977,36  Lt 
 4  4   GŽ klinika, UAB   1.076,00  Lt 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   2.984,57  Lt 
 5  2   GŽ klinika, UAB   8.911,60  Lt 
 6  1   UAB "Cessio"   5.861,24  Lt 
 6  2   UAB "Ortida"   7.374,10  Lt 
 6  3   UAB "Unidentas"   7.409,10  Lt 
 7  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   2.215,00  Lt 
 7  2   UAB "Ortida"   5.197,73  Lt 
 7  3   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   5.381,87  Lt 
 8  1   UAB "Unidentas"   1.127,60  Lt 
 9  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   1.344,00  Lt 
 9  2   GŽ klinika, UAB   5.336,10  Lt 
 10  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   2.787,67  Lt 
 11  1   UAB "Ortida"   505,60  Lt 
 11  2   UAB "Unidentas"   592,44  Lt 
 11  3   GŽ klinika, UAB   687,00  Lt 
 12  1   UAB "PLANDENT"   43,56  Lt 
 12  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   138,00  Lt 
 13  1   GŽ klinika, UAB   4.915,75  Lt 
 14  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   901,45  Lt 
 14  2   UAB "PLANDENT"   1.911,80  Lt 
 15  1   UAB "PLANDENT"   1.645,60  Lt 
 15  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   2.361,92  Lt 
 16  1   UAB "PLANDENT"   486,42  Lt 
 18  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   100,00  Lt 
 18  2   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   108,90  Lt 
 19  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   90,75  Lt 
 19  2   UAB "Ortida"   188,76  Lt 
 20  1   GŽ klinika, UAB   484,00  Lt 
 21  1   UAB "Ortida"   987,12  Lt 
 21  2   UAB "Cessio"   1.435,67  Lt 
 21  3   UAB "PLANDENT"   3.710,63  Lt 
 22  1   UAB "Unidentas"   1.563,00  Lt 
 23  1   UAB "Ortida"   5.171,50  Lt 
 23  2   UAB "Cessio"   7.549,65  Lt 
 23  3   UAB "Unidentas"   8.671,35  Lt 
 24  1   UAB 'Limeta'   2.238,50  Lt 
 24  2   GŽ klinika, UAB   2.655,95  Lt 
 25  1   GŽ klinika, UAB   1.724,25  Lt 
 26  1   GŽ klinika, UAB   968,00  Lt 
 26  2   UAB "PLANDENT"   1.016,40  Lt 
 26  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   1.032,00  Lt 
 26  4   UAB "Unidentas"   1.069,52  Lt 
 27  1   UAB "PLANDENT"   3.058,88  Lt 
 27  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   3.141,60  Lt 
 28  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   484,00  Lt 
 28  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   551,20  Lt 
 28  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   560,00  Lt 
 29  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   1.125,00  Lt 
 29  2   UAB "Unidentas"   1.176,85  Lt 
 29  3   UAB "PLANDENT"   1.834,00  Lt 
 29  4   UAB "Ortida"   2.352,00  Lt 
 29  5   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   3.509,00  Lt 
 29  6   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   3.865,95  Lt 
 30  1   UAB "Ortida"   3.750,24  Lt 
 30  2   UAB "Unidentas"   5.041,39  Lt 
 30  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   6.064,50  Lt 
 30  4   UAB "PLANDENT"   7.228,60  Lt 
 30  5   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   10.053,89  Lt 
 31  1   UAB "Unidentas"   3.244,78  Lt 
 31  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   3.858,75  Lt 
 31  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   5.739,30  Lt 
 31  4   UAB "PLANDENT"   6.760,95  Lt 
 31  5   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   9.350,88  Lt 
 32  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   7.064,31  Lt 
 32  2   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   8.561,96  Lt 
 33  1   UAB "Ortida"   577,80  Lt 
 33  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   1.794,52  Lt 
 34  1   UAB 'Limeta'   1.270,50  Lt 
 34  2   UAB "Ortida"   1.306,80  Lt 
 34  3   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   3.267,00  Lt 
 35  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   300,00  Lt 
 35  2   UAB "Ortida"   405,35  Lt 
 36  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   300,00  Lt 
 36  2   GŽ klinika, UAB   423,50  Lt 
 36  3   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   568,20  Lt 
 37  1   UAB "Unidentas"   1.175,44  Lt 
 38  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   900,00  Lt 
 38  2   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   1.100,00  Lt 
 39  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   390,00  Lt 
 39  2   UAB "Ortida"   464,64  Lt 
 39  3   UAB "PLANDENT"   1.118,04  Lt 
 39  4   GŽ klinika, UAB   1.125,30  Lt 
 39  5   UAB "Unidentas"   1.171,68  Lt 
 40  1   GŽ klinika, UAB   1.560,90  Lt 
 40  2   UAB "PLANDENT"   1.575,42  Lt 
 41  1   UAB "Unidentas"   5.020,00  Lt 
 41  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   5.361,80  Lt 
 41  3   UAB "PLANDENT"   5.383,20  Lt 
 42  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   280,00  Lt 
 44  1   UAB "Unidentas"   321,78  Lt 
 44  2   UAB "PLANDENT"   330,96  Lt 
 44  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   378,48  Lt 
 45  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   399,00  Lt 
 45  2   UAB "Unidentas"   581,00  Lt 
 45  3   UAB "PLANDENT"   597,30  Lt 
 45  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   683,40  Lt 
 46  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   750,00  Lt 
 46  2   UAB "PLANDENT"   776,40  Lt 
 46  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   778,80  Lt 
 47  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   977,72  Lt 
 48  1   UAB "Unidentas"   1.965,51  Lt 
 49  1   UAB "Cessio"   1.694,00  Lt 
 49  2   GŽ klinika, UAB   2.424,00  Lt 
 49  3   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   2.760,00  Lt 
 49  4   UAB 'Limeta'   5.808,00  Lt 
 50  1   UAB "Cessio"   254,10  Lt 
 50  2   GŽ klinika, UAB   363,60  Lt 
 50  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   1.016,40  Lt 
 52  1   UAB "PLANDENT"   3.100,98  Lt 
 52  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   3.329,44  Lt 
 53  1   UAB "ALTEKS"   1.680,00  Lt 
 53  2   UAB "BaltMed"   1.819,84  Lt 
 53  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   1.921,48  Lt 
 53  4   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   2.904,00  Lt 
 54  1   UAB "ALTEKS"   13.521,00  Lt 
 54  2   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   13.673,00  Lt 
 54  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   14.388,60  Lt 
 54  4   UAB "BaltMed"   15.717,90  Lt 
 55  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   7.284,20  Lt 
 55  2   UAB "ALTEKS"   7.504,45  Lt 
 55  3   UAB "BaltMed"   7.839,59  Lt 
 56  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   4.138,20  Lt 
 56  2   UAB 'Limeta'   5.372,40  Lt 
 56  3   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   5.808,00  Lt 
 56  4   UAB "ALTEKS"   7.260,00  Lt 
 56  5   UAB "BaltMed"   7.405,20  Lt 
 56  6   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   7.753,68  Lt 
 57  1   UAB "ALTEKS"   2.400,00  Lt 
 57  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   2.698,30  Lt 
 57  3   UAB "BaltMed"   3.418,25  Lt 
 57  4   UAB 'Limeta'   3.630,00  Lt 
 57  5   Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA"   3.630,00  Lt 
 57  6   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   4.767,40  Lt 
 58  1   UAB "ALTEKS"   2.250,00  Lt 
 58  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   5.977,40  Lt 
 60  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   5.566,00  Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,44,45,46,47,48,49,50,52,53,54,55,56,57,58,60  2012-05-31   2201-05-31  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 60  2012-05-31  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  17, 43, 51, 59  2012-05-31  
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 7, 9, 18, 29, 35, 36, 38, 39, 45, 46
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Rema" (132550213)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  8.268,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2, 13, 20, 25, 26, 40
Tiekėjo pavadinimas
GŽ klinika, UAB (159992565)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-18 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  11.122,14 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-18 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3, 4, 6, 49, 50
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Cessio" (133158051)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  8.688,01 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 55, 56
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center" (111526860)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  11.422,40 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 5, 10, 14, 32, 47, 60
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS" (123055213)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  20.281,72 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 8, 22, 31, 37, 41, 44, 48
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Unidentas" (126409973)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  14.418,11 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 11, 21, 23, 30, 33
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Ortida" (301614787)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-18 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  10.992,26 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-18 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 19, 28
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "INOVECA MEDTECHNA" (123549952)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  574,75 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-19 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 12, 15, 16, 27, 52
Tiekėjo pavadinimas
UAB "PLANDENT" (110672321)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  8.335,44 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

10. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 53, 54, 57, 58
Tiekėjo pavadinimas
UAB "ALTEKS" (302423144)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  19.851,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

11. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 24, 34
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Limeta' (221906050)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  3.509,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

12. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 42
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė" (132797911)
Sutarties sudarymo data:
2012-06-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  280,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-06-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Lidija  Kutulienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  viešųjų pirkimų organizatorė
Vardas, pavardė
  Lidija  Kutulienė
Telefonas
  +370 445 79006
Elektroninio pašto adresas:
  pspc@kretinga.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____vyr. gydytoja_____   __________   _____Irena  Narmontaitė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)