At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 191744287, Žalgirio g. 115, LT-08217 Vilnius, Tel.: +370 52721031, Faks.: +370 52728576, info@zalgirioklinika.lt, www.zalgirioklinika.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
134543   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Medicinos prietaisai ir odontologinės medžiagos 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Amalgamos maišytuvas
2 Kraujo spaudimo matavimo aparatas
3 LOKATOR Abutment
4 Sistemų rinkinys chirurginei konsolei
5 Gilintuvas (reamers)
6 Gilintuvas (reamers)
7 Gilintuvas (reamers)
8 Gilintuvas (reamers)
9 Gilintuvas (reamers)
10 Gilintuvas (reamers)
11 Gilintuvas (reamers)
12 Cheminis integratorius sterilizacijos proceso kontrolei
13 Vamzdelis intubacinis
14 Intubacinio vamzdelio manžetės apsauga
15 Universalus silikono aerozolis
16 Intubacinio vamzdžio pravedėjas
17 Intubacinio vamzdžio pravedėjas
18 Aparatas intubacinio vamzdelio manžetės slėgiui matuoti
19 Sterilus kamštelis buteliams
20 Adata termoplastinė
21 Antgalis termoplastinis
22 Kaištukas plastmasinis
23 Popierinis maišymo padas
24 Popierinis maišymo padas
25 Anatomiškai kontūruotas sintetinis pleištukas
26 Hemostatinė servetėlė iš oksiduotos regeneruotos celiuliozės, reto audinio
27 Apsaugos darbo aplinkai:
28 Drenas 7\16" x 12; 10 x 300 mm ± 1 cm
29 Ašmenys
30 Chirurginės konsolės apsauga
31 Įmova su fiksatoriumi ir įdėklu
32 Absorbuojantis apdangalas
33 Apsauginiai vienkartiniai maišeliai rentgeno sistemos jutikliui
34 Rentgeno juostų universalus laikiklis („krokodilai“) priekiniams ir galiniams dantims
35 Kontrastinė medžiaga, skirta sialografijai rentgenografijoje
36 Rinkinys žaizdos perrišimui po pūlinio atvėrimo operacijos
37 Rinkinys pacientui
38 Venos punktavimui skirtas rinkinys
39 Kaklo įtvaras
40 Įtvaras alkūniniam sąnariui kūdikiams
41 Šaldymo sistema
42 Šepetėliai atsiurbėjams plauti:
43 Servetėlė paciento apsaugai
44 Testas kiekybiniam kraujo gliukozės kiekiui nustatyti matuokliu
45 Testas kiekybiniam kraujo gliukozės kiekiui nustatyti matuokliu
46 Kandimo ribokliai
47 Manžetės apsauga nosinei intubacijai
48 Nazofaringinis vamzdelis
49 Gelis intubaciniam vamzdeliui
50 Vamzdelis, GUEDEL tipo, naudojamas fibrooptinės intubacijos metu fibroskopo apsaugojimui nuo sukandimo
51 Vinilinės PF ištyrimo pirštinės
52 Diodinė belaidė lempa fotopolimerizacijai
53 Neįgaliųjų sėdimas vežimėlis
54 Adhesyvas tepamas alginatui
55 Adhezyvas C silikonui
56 Bifluorid* skystintojas
57 Calcimol LC*
58 Charizma* komplektas
59 Final Varnish* 
60 Final Varnish LC*
61 Fit Checker, GC*
62 Gluma comfort* surišimo sistema
63 Hipochloritas
64 IRM* cement komplektas
65 Kromopanas*
66 Occlus Plus-Spray* (purškiama kalkė)
67 Panasil putty fast set*
68 Panasil putty soft*
69 ProRoot MTA* kanalo uzpildas baltos spalvos milteliai
70 ProRoot MTA* kanalo uzpildas pilkos spalvos milteliai
71 RC-prep*
72 Rebilda DC QuickMix, Voco*
73 Registrado* 
74 RELINE* komplektas
75 Struktur premium *
76 Temp bond clear*
77 Twinky star* rinkinys
78 Twinky star* papildymas 6.25g
79 Ultradent* (silantavimo rinkinys)
80 Vococid*
81 Visco Stat* papildymas
82 Ultradent* (silantavimo rinkinys)
83 Consepsis - (Ultradent)*
84 Citrinos rūgštis 20% 30 ml
85 Ultra EZ*
86 Prophyperls* miltukai
87 AH Plus* standart pasta
88 Dantų atspaudų ir protezų plovimo ir dezinfekcijos priemonė
89 Opalescence Endo*
90 GC Gradia Direct* įvadinis kompl.
91 GC Gradia Direct* papildymas:
92 Metapex*
93 Viscostat*
94 Formacresol*


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2013-04-08    10:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2013-03-26 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2013-03-26 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 1   UAB "MP Dental"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  1.200,00  Lt
 12   UAB "Medavita"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  217,80  Lt
 12   UAB "PLANDENT"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  423,50  Lt
 12   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  205,70  Lt
 26   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  551,25  Lt
 43   UAB "PLANDENT"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  4.501,20  Lt
 43   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  4.540,00  Lt
 51   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  46,21  Lt
 51   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  78,17  Lt
 52   "DAB Dental" UAB  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  1.451,98  Lt
 59   UAB "Sentios"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  8.470,00  Lt
 62   UAB "Cessio"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  3.673,56  Lt
 62   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  5.486,96  Lt
 65   "DAB Dental" UAB  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  16,46  Lt
 66   UAB "Medavita"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  342,19  Lt
 67   UAB "Medavita"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  3.332,34  Lt
 67   UAB "Sentios"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  10.044,00  Lt
 68   UAB "Medavita"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  10.715,76  Lt
 68   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  7.367,09  Lt
 69   UAB "Unidentas"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  6.351,75  Lt
 69   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  8.035,91  Lt
 70   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  123,08  Lt
 72   UAB "MP Dental"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  7.191,00  Lt
 72   UAB "Sentios"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  8.530,50  Lt
 74   UAB "Medavita"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  2.613,60  Lt
 75   UAB "Medavita"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  3.798,19  Lt
 75   UAB "MP Dental"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  4.803,40  Lt
 92   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  320,89  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   "DAB Dental" UAB   1.149,48 Lt 
 2  1   UAB "Sentios"   338,80 Lt 
 5  1   UAB "MP Dental"   49,50 Lt 
 5  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   65,34 Lt 
 6  1   UAB "MP Dental"   49,50 Lt 
 6  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   65,34 Lt 
 7  1   UAB "MP Dental"   49,50 Lt 
 7  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   65,34 Lt 
 8  1   UAB "MP Dental"   49,50 Lt 
 8  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   65,34 Lt 
 9  1   UAB "MP Dental"   86,00 Lt 
 10  1   UAB "MP Dental"   86,00 Lt 
 11  1   UAB "MP Dental"   86,00 Lt 
 12  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   399,30 Lt 
 13  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.008,00 Lt 
 15  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   55,66 Lt 
 18  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   677,60 Lt 
 19  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.732,50 Lt 
 20  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   655,22 Lt 
 21  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.758,13 Lt 
 22  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   361,79 Lt 
 22  2   UAB "Cessio"   361,79 Lt 
 22  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   1.793,22 Lt 
 23  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   442,86 Lt 
 23  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   553,58 Lt 
 24  1   UAB "Cessio"   18,15 Lt 
 24  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   29,04 Lt 
 25  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   31,94 Lt 
 26  1   UAB "JOHNSON & JOHNSON"   1.701,00 Lt 
 33  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   13,31 Lt 
 37  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   1.180,20 Lt 
 39  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   574,75 Lt 
 43  1   UAB "Cessio"   3.630,00 Lt 
 43  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   39.930,00 Lt 
 43  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   4.399,56 Lt 
 43  4   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   5.203,00 Lt 
 43  5   UAB 'OneMed'   5.445,00 Lt 
 51  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   51,33 Lt 
 51  2   UAB 'OneMed'   53,16 Lt 
 51  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   65,99 Lt 
 51  4   UAB "PLANDENT"   175,98 Lt 
 52  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   1.998,92 Lt 
 52  2   UAB "PLANDENT"   3.799,98 Lt 
 52  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   5.113,09 Lt 
 54  1   "DAB Dental" UAB   132,86 Lt 
 54  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   143,75 Lt 
 54  3   UAB "PLANDENT"   163,35 Lt 
 54  4   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   242,85 Lt 
 54  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   348,48 Lt 
 54  6   UAB "MP Dental"   360,00 Lt 
 55  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   119,79 Lt 
 55  2   L. R. Tamulio firma "Meditalika"   149,74 Lt 
 55  3   "DAB Dental" UAB   198,74 Lt 
 55  4   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   202,37 Lt 
 55  5   UAB "PLANDENT"   272,25 Lt 
 55  6   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   290,40 Lt 
 55  7   UAB "MP Dental"   300,00 Lt 
 56  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   103,27 Lt 
 56  2   UAB "PLANDENT"   163,35 Lt 
 56  3   UAB "MP Dental"   198,00 Lt 
 57  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   917,48 Lt 
 57  2   UAB "PLANDENT"   925,65 Lt 
 57  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.030,92 Lt 
 57  4   UAB "MP Dental"   1.147,50 Lt 
 57  5   "DAB Dental" UAB   2.531,02 Lt 
 58  1   UAB "Unidentas"   767,50 Lt 
 58  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   812,52 Lt 
 58  3   UAB "PLANDENT"   816,75 Lt 
 58  4   UAB "MP Dental"   850,00 Lt 
 58  5   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   850,00 Lt 
 58  6   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.816,95 Lt 
 59  1   UAB "PLANDENT"   1.324,95 Lt 
 60  1   "DAB Dental" UAB   1.571,79 Lt 
 60  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   1.976,33 Lt 
 60  3   UAB "PLANDENT"   2.153,80 Lt 
 61  1   UAB "PLANDENT"   2.032,80 Lt 
 61  2   "DAB Dental" UAB   2.117,50 Lt 
 62  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   7.447,31 Lt 
 62  2   UAB "PLANDENT"   8.349,00 Lt 
 62  3   UAB "MP Dental"   8.832,00 Lt 
 62  4   UAB "Unidentas"   9.571,68 Lt 
 62  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   10.005,44 Lt 
 62  6   "DAB Dental" UAB   10.883,76 Lt 
 63  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   2.833,22 Lt 
 63  2   "DAB Dental" UAB   3.237,96 Lt 
 63  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   3.237,96 Lt 
 63  4   UAB "PLANDENT"   4.047,45 Lt 
 63  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   4.208,01 Lt 
 64  1   "DAB Dental" UAB   14.699,69 Lt 
 64  2   UAB "PLANDENT"   20.654,94 Lt 
 65  1   UAB "Medavita"   24,68 Lt 
 65  2   UAB "Cessio"   24,68 Lt 
 65  3   UAB "MP Dental"   27,20 Lt 
 65  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   32,91 Lt 
 66  1   UAB "MP Dental"   727,20 Lt 
 66  2   UAB "PLANDENT"   855,47 Lt 
 66  3   "DAB Dental" UAB   904,35 Lt 
 66  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   928,80 Lt 
 66  5   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   977,68 Lt 
 67  1   UAB "PLANDENT"   3.724,38 Lt 
 67  2   "DAB Dental" UAB   3.920,40 Lt 
 67  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   4.900,50 Lt 
 68  1   "DAB Dental" UAB   13.394,70 Lt 
 68  2   UAB "PLANDENT"   14.064,44 Lt 
 68  3   UAB "Sentios"   32.656,50 Lt 
 69  1   "DAB Dental" UAB   11.343,75 Lt 
 69  2   UAB "PLANDENT"   12.614,25 Lt 
 69  3   UAB "Cessio"   12.705,00 Lt 
 70  1   "DAB Dental" UAB   151,25 Lt 
 70  2   UAB "Unidentas"   192,49 Lt 
 70  3   UAB "PLANDENT"   211,75 Lt 
 71  1   "DAB Dental" UAB   3.119,99 Lt 
 71  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.430,35 Lt 
 71  3   UAB "PLANDENT"   6.288,98 Lt 
 71  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   6.337,98 Lt 
 72  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   12.659,26 Lt 
 72  2   "DAB Dental" UAB   12.718,97 Lt 
 72  3   UAB "PLANDENT"   13.136,97 Lt 
 73  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   2.782,39 Lt 
 73  2   UAB "MP Dental"   2.835,00 Lt 
 73  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.125,43 Lt 
 73  4   UAB "Medavita"   3.239,78 Lt 
 73  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   3.620,92 Lt 
 73  6   "DAB Dental" UAB   4.040,19 Lt 
 73  7   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   4.337,49 Lt 
 73  8   UAB "PLANDENT"   4.650,03 Lt 
 73  9   UAB "Sentios"   7.623,00 Lt 
 74  1   UAB "PLANDENT"   3.833,28 Lt 
 74  2   "DAB Dental" UAB   3.868,13 Lt 
 75  1   "DAB Dental" UAB   5.017,14 Lt 
 75  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   5.622,50 Lt 
 75  3   UAB "PLANDENT"   5.776,78 Lt 
 75  4   UAB "Sentios"   7.957,00 Lt 
 76  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   287,13 Lt 
 76  2   "DAB Dental" UAB   298,02 Lt 
 76  3   UAB "PLANDENT"   320,89 Lt 
 77  1   "DAB Dental" UAB   347,71 Lt 
 77  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   365,42 Lt 
 77  3   UAB "PLANDENT"   368,57 Lt 
 78  1   "DAB Dental" UAB   2.252,11 Lt 
 78  2   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   2.402,46 Lt 
 78  3   UAB "PLANDENT"   2.480,50 Lt 
 79  1   "DAB Dental" UAB   91,95 Lt 
 79  2   UAB "PLANDENT"   114,95 Lt 
 80  1   UAB "PLANDENT"   1.432,64 Lt 
 80  2   "DAB Dental" UAB   1.577,74 Lt 
 81  1   "DAB Dental" UAB   562,59 Lt 
 81  2   UAB "PLANDENT"   750,20 Lt 
 82  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   3.147,21 Lt 
 82  2   UAB "Cessio"   4.443,12 Lt 
 82  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   5.664,98 Lt 
 82  4   UAB "MP Dental"   8.109,00 Lt 
 82  5   "DAB Dental" UAB   20.993,74 Lt 
 82  6   UAB "PLANDENT"   22.215,60 Lt 
 82  7   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   32.582,88 Lt 
 83  1   UAB "PLANDENT"   127,05 Lt 
 83  2   "DAB Dental" UAB   143,32 Lt 
 84  1   "DAB Dental" UAB   878,46 Lt 
 84  2   UAB "PLANDENT"   1.219,68 Lt 
 85  1   "DAB Dental" UAB   453,65 Lt 
 85  2   UAB "PLANDENT"   539,91 Lt 
 86  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   17.223,62 Lt 
 86  2   UAB "MP Dental"   35.586,00 Lt 
 86  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"   45.355,54 Lt 
 86  4   "DAB Dental" UAB   47.364,97 Lt 
 86  5   UAB "PLANDENT"   54.397,95 Lt 
 86  6   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   54.541,48 Lt 
 86  7   UAB "Sentios"   79.475,40 Lt 
 87  1   "DAB Dental" UAB   13.693,57 Lt 
 87  2   UAB "PLANDENT"   13.931,94 Lt 
 87  3   UAB "Unidentas"   44.025,00 Lt 
 88  1   L. R. Tamulio firma "Meditalika"   181,50 Lt 
 89  1   "DAB Dental" UAB   2.091,93 Lt 
 89  2   UAB "PLANDENT"   2.799,94 Lt 
 89  3   UAB "Sentios"   5.505,50 Lt 
 90  1   "DAB Dental" UAB   1.960,16 Lt 
 90  2   UAB "PLANDENT"   2.011,31 Lt 
 90  3   UAB "Sentios"   3.630,00 Lt 
 91  1   UAB "PLANDENT"   1.408,44 Lt 
 91  2   "DAB Dental" UAB   6.272,06 Lt 
 92  1   UAB "Unidentas"   658,07 Lt 
 93  1   "DAB Dental" UAB   225,04 Lt 
 93  2   UAB "PLANDENT"   300,08 Lt 
 94  1   UAB "PLANDENT"   58,08 Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
65,84  2013-05-08   2013-05-08  
1, 2, 3,5-13, 15, 18-26, 29,33, 37, 39, 43, 51, 52, 54-64, 66-83, 85-94  2013-05-06   2013-05-06  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1, 2, 5-13, 15, 18-26, 33, 37, 39, 43, 51, 52, 54-64, 66-83, 85-94  2013-05-06  Tinkami pasiūlymai
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  65, 84  2013-05-08  Tinkamas pasiūlymas
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  3, 29  2013-05-06  Netinkami pasiūlymai
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  4, 14, 16, 17, 27, 28, 30-32, 34-36, 38, 40-42, 44-50, 53  2013-04-08  Nepateikti pasiūlymai
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 37, 51
Tiekėjo pavadinimas
A. Zapalskio IĮ 'Azas' (147838431)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 1.231,53 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 54, 60, 64, 68-71, 75, 77-79, 81, 84, 85, 87, 89, 90, 93
Tiekėjo pavadinimas
"DAB Dental" UAB (300115774)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-24 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 73.137,82 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-24 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 88
Tiekėjo pavadinimas
L. R. Tamulio firma "Meditalika" (134565744)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 181,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 59, 61, 67, 74, 80, 83, 91, 94
Tiekėjo pavadinimas
UAB "PLANDENT" (110672321)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 13.941,62 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 24, 43
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Cessio" (133158051)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 3.648,15 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 26
Tiekėjo pavadinimas
UAB "JOHNSON & JOHNSON" (111778459)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 1.701,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 65
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Medavita" (144995299)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-24 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 24,68 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-24 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 5-11, 66
Tiekėjo pavadinimas
UAB "MP Dental" (300134333)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-24 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 1.183,20 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-24 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Sentios" (302597426)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 338,80 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

10. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 12, 13, 15, 18-22, 25, 39, 55, 86
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa" (234449420)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 26.181,05 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

11. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 58, 92
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Unidentas" (126409973)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 1.425,57 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

12. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 82
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė" (132797911)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 3.147,21 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

13. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 23, 33, 52, 62, 73, 76
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center" (111526860)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 12.971,93 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

14. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 56, 57, 63, 72
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS" (123055213)
Sutarties sudarymo data:
2013-05-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 16.513,23 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2014-02-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Alina  Pūrienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vyresn. viešųjų pirkimų organizatorė
Vardas, pavardė
  Inga  Sadukienė
Telefonas
  +370 5 2721031
Elektroninio pašto adresas:
  info@zalgirioklinika.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Vyr. gydytoja_____   __________   _____Alina  Pūrienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)