At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Viešoji įstaiga Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 124364561, Santariškių g. 2, LT-08661 Vilnius, Tel.: +370 52720133, Faks.: +370 52720283, ruta.jokimciene@vuvl.lt, http://www.santa.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
134151   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Vienkartinių medicinos pagalbos, hemodializės, peritoninės dializės priemonių pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Dvigubas intubacinis vamzdelis atskirų bronchų intubacijai
2 Priemonės deguonies ir aerozolių terapijai
3 Vienkartiniai kvėpavimo kontūrai
4 Pleuros punkcijos ir drenavimo priemonės
5 Penrose tipo drenas
6 Silastinė plėvelė naujagimių pilvo sienos defektui uždengti
7 Sistemos pastoviai teigiamam kvėpavimo takų slėgio palaikymui (CPAP tipo)
8 Elektrodai elektrostimuliacijai
9 EKG elektrodas, skirtas naudojimui BMR aplinkoje
10 Elektrodas (sensorius) BIS monitoriui VISTA
11 Multifunkcinis elektrodas
12 Submukozinis kriauklių mažinimo elektrodas
13 Popierius aparatui Schiller CS-100
14 Popierius spirometrui Micro Lab
15 Sėklidės implantas
16 Kraujavimo iš nosiaryklės stabdymo bei postoperacinio pertvaros stabilizavimo tamponai
17 Vienkartinių švirkštų rinkinys
18 Vienkartiniai vamzdeliai
19 Juostos lazeriniam spausdintuvui.
20 Apklotų rinkiniai pacientų šaldymo aparatui "CritiCool"
21 Foley tipo kateteris Fr 5
22 Kateteris Foley tipo 3-jų kanalų
23 Šlapimo surinkiklis 500 ml
24 Cistoskopinė adata
25 Gastrostomijos vamzdelis
26 Vienkanalis centrinės venos kateterizavimo rinkinys, kanalo spindis 20 G
27 Kvėpavimo kontūrai aparatui Weinmann Medumat.
28 Kombinuotas vamzdelis Combitube tipo
29 Priemonės žaizdų drenavimui
30 Vienkartiniai hidrochirurginės dermoabrazijos sistemos antgaliai Versajet sistemai
31 Vienos dalies išmatų rinktuvas
32 Metalinis skarifikatorius alerginiams mėginiams
33 CPFA sistemos tinkančios Lynda aparatui
34 Kaulų čiulpų surinkimo rinkinys (su lanksčiu priešfiltriu ir integruotu filtru)
35 Kaulų cementas (tik aukšto klampumo).
36 Išgaubta plokštelė akiduobės sienos rekonstrukcijai 0,25 mm (±0,05mm) x 40 mm (±2mm) x 50 mm (±2mm)
37 Kvadratinė plokštelė akiduobės sienos rekonstrukcijai 0,25 mm (±0,05mm) x 40 mm (±2mm) x 50 mm (±2mm)
38 Išgaubta plokštelė akiduobės sienos rekonstrukcijai 0,5 mm (±0,05mm) x 40 mm(±2mm) x 50 mm (±2mm)
39 Kvadratinė plokštelė akiduobės sienos rekonstrukcijai 0,5 mm (±0,05mm) x 40 mm (±2mm) x 50 mm (±2mm)
40 Apklotas neurochirurginiam mikroskopui
41 Kūdikių ausų antgaliai OAE4 ( Otoakustinės emisijos metrui Eclipse TEOA-25 sistemai )
42 Daviklis NICO monitoriui
43 Injektorius
44 Elektrodas elektrostimuliacijai
45 Eektroneuromiografo (ENMG) priedas: laidinis elektrodas
46 Eektroneuromiografo (ENMG) priedai: geliai ir pastos
47 Parafinas vonelėms 450g (± 50g)
48 Viskozinė kempinė
49 Sintetinis pamušalas gipsui
50 Chirurginė servetėlė
51 Elastinis tvarstis
52 2 krypčių tempimo viskoelastinis tubuliarinis tvarstis (Tubifast tipo arba lygiavertis)
53 Lipnus elastinis tvarstis
54 Pleistras intraveninio kateterio fiksavimui
55 Tamponas (šluostukas) sausinimui su prikabintu siūlu.
56 Tinklelis tvarsčių palaikymui
57 Tinklelis galvai
58 Tinklelinis tvarstis nudegimams gydyti
59 Trikampis šluostukas
60 Sauskelnės
61 Sterilus apklotas laparoskopijai 220 x 300 cm
62 Apklotas cistoskopijai 75 x 175 cm
63 Sterilus rinkinys kraniotomijai
64 Rinkinys artroskopijai
65 Rinkinys oftalmologijai
66 Adata ašarų latakui
67 Vienkartinė pipetė akims
68 Ultragarsinis gelis
69 Vaikiška hemodializės kraujo magistralė. Arterinė/veninė magistralė (komplektas A+V) Dializės aparatams: Baxter Tina; Fresenius
70 Koncentratai bikarbonatinei dializei
71 Hemovision kraujo kamera
72 Ilgalaikio naudojimo juguliarinis hemodializės kateteris 10 Fr
73 Ilgalaikio naudojimo juguliariniai hemodializės kateteriai 8 Fr
74 Dializatorius: Paviršiaus plotas 0,4 m2
75 Dializatorius: Paviršiaus plotas nuo 0,7 iki 0,8 m2
76 Dializatorius: Paviršiaus plotas nuo 1,3 iki 1,4 m2
77 Dializatorius: Paviršiaus plotas nuo 1,6 iki 1,7 m2
78 Dializatorius: Paviršiaus plotas nuo 1,8 iki 1,9 m2
79 Kateteris peritoninei dializei
80 Magistralės peritoninės dializės sistemai
81 Magistralės peritoninės dializės sistemai
82 Adapteris peritoninės dializės kateteriui
83 Plazmafiltracijos rinkiniai
84 Vienkartinis spalvotas pleistras mažam vaikui. 2 x 4 cm (±2 mm) dydžio
85 Sterilus rinkinys klubo sąnario operacijoms
86 Sterilus rinkinys stuburo operacijoms


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2013-04-30    10:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2013-03-18 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2013-03-18 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2013-03-18 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 36   Uždaroji akcinė bendrovė "Fucus"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas pateiktas 12 vnt. plokštelių. Gamintojo techniniuose aprašymuose nurodyta galimybė naudoti šią prekę tik nosies kremzlių struktūrų atkūrimui.  18.648,00  Lt
 37   Uždaroji akcinė bendrovė "Fucus"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas pateiktas 12 vnt. plokštelių. Gamintojo techniniuose aprašymuose nurodyta galimybė naudoti šią prekę tik nosies kremzlių struktūrų atkūrimui.  18.648,00  Lt
 38   Uždaroji akcinė bendrovė "Fucus"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas pateiktas 12 vnt. plokštelių. Gamintojo techniniuose aprašymuose nurodyta galimybė naudoti šią prekę tik nosies kremzlių struktūrų atkūrimui.  22.428,00  Lt
 39   Uždaroji akcinė bendrovė "Fucus"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas pateiktas 12 vnt. plokštelių. Gamintojo techniniuose aprašymuose nurodyta galimybė naudoti šią prekę tik nosies kremzlių struktūrų atkūrimui.  22.428,00  Lt
 50   Uždaroji akcinė bendrovė "Fucus"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlytos servetėles netinkamų išmatavimų - 20 x 25 cm  17.589,60  Lt
 52   Uždaroji akcinė bendrovė "Fucus"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlytas tvarstis netinkamų išmatavimų - 17,5 cm x 10 m  7.389,90  Lt
 53   Uždaroji akcinė bendrovė "Fucus"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlytas tvarstis netinkamų išmatavimų – 2,5 m x 2,5 cm; siūlytas tvarstis netinkamų išmatavimų – 4,5 m x 10 cm  16.427,25  Lt
 58   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlytas tvarstis netinkamų išmatavimų - 5x5 cm; Pasiūlytas tvarstis netinkamų išmatavimų - 15 x 20 cm (±2 cm)  16.734,38  Lt
 65   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkami apkloto instrumentiniam staliukui išmatavimai - 140 x 150 cm.  7.402,50  Lt
 26   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Adata ne V tipo, kateteris netinkamo ilgio – 12 cm.  1.942,50  Lt
 52   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  52.4 pozicija – pasiūlytas netinkamas ilgis – 12,5 cm x 10 m; 52.5 pozicija – pasiūlytas netinkamas ilgis – 17,5 cm x 10 m.  7.307,37  Lt
 60   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  60.4 pozicija – siūloma virš 13 kg; 60.6 pozicija – siūloma 15-25 kg vaikams.  13.192,35  Lt
 64   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkamų išmatavimų artroskopinis apklotas - 229 x 328 cm; Netinkamų išmatavimų apklotas instrumentų stalui – 137 x 190 – 1 vnt.  45.256,05  Lt
 68   A. Zapalskio IĮ 'Azas'  39 str. 2 d. 2 p.  Nepateikti techniniai aprašymai.  8.221,50  
 4   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  4.7 pozicija: nepasiūlyti buteliai 90-95 ml ir 1300-1350 ml talpos; 4.9 pozicija: pasiūlyti drenai - 07 mm x 20 cm, 10 mm x 20 cm, 13 mm x 20 cm.  59.428,22  Lt
 22   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Nepateikti techniniai aprašymai.  6.690,63  Lt
 54   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Nepateikti techniniai aprašymai.  11.897,56  Lt
 61   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkami apkloto išmatavimai – apkloto ilgis 200 x 300 cm, angos dydis 25x30 cm.  11.812,50  Lt
 50   UAB "AMV Project"  39 str. 2 d. 2 p.  Nenurodyta bendra pasiūlymo suma.  13.734,00  Lt
 4   UAB "Airimedus"  39 str. 2 d. 2 p.  4.2. pozicija: netinkamas kateterio ilgis 50 cm; 4.4.1-4.4.3 pozicijos: siūlomi kateteriai netinkamo ilgio - 20 cm , 23 cm , 23 cm; 4.7 pozicija: nepasiūlyti buteliai 90-95 ml ir 1300-1350 ml talpos; 4.8.1 pozicija – nepasiūlyta talpa 140-150 ml.  125.160,00  Lt
 15   UAB "Airimedus"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlyta 4 dydžių.  13.860,00  Lt
 70   UAB "Renalfarma"  39 str. 2 d. 2 p.  70.3 pozicija: netinkama koncentrato sudėtis - Mg++ - 0,75 mmol/l.  25.987,50  Lt
 76   UAB "Renalfarma"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkamas UF koeficientas - 20 ml/h mmHg; netinkamas paviršiaus plotas – 1,5 m2, t.b. 1,3-1,4 m2.  24.412,50  Lt
 77   UAB "Renalfarma"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkamas UF koeficientas - 22 ml/h mmHg.  14.647,50  Lt
 78   UAB "Renalfarma"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkamas UF koeficientas - 25 ml/h mmHg.  9.765,00  Lt
 13   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlytas popierius skirtas aparatams „Schiller AT-2“ ir netinka aparatams „Schiller CS-100“  5.103,00  Lt
 22   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Nepateikti techniniai aprašymai (pateikti kitai prekei).  5.896,80  Lt
 58   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Siūlomas tvarstis ne Grassolind tipo arba lygiavertis (t.y. neturintis medikamentų) – sudėtyje yra medikamento chlorheksidino gliukonato BP 0,5% m/m.  4.583,25  Lt
 67   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlyta nesterili pipetė.  1.134,00  Lt
 50   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  50.3 pozicija: netinkami išmatavimai - 30 x 30 x 30 mm.  4.977,00  Lt
 3   UAB "AMI sprendimai"  39 str. 2 d. 2 p.  Per nustatytą terminą tiekėjas neištaisė aritmetinių klaidų ir nepaaiškino pasiūlymo.  203.238,00  Lt
 72   UAB "AMI sprendimai"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlyti du atskiri kateteriai, o ne vienas 2-jų kanalų.  8.316,00  Lt
 26   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 2 p.  Siūloma adata ne V tipo.  2.782,50  Lt
 85   UAB "AMV Project"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkami prekių išmatavimai: U formos apklotas 270 x 230 cm; apklotas 178 x 196 cm; servetėlės marlinės 30 x 40 cm; švirkštas su pompa - 50 ml.  56.244,00  Lt
 86   UAB "AMV Project"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkami prekių išmatavimai: U formos apklotas 225 x 320 cm; apklotas 178 x 196; apklotas 70 x 90; apklotas staliukui 112 x 188 cm; servetėlės marlinės 10 x 10 cm; švirkštas su pompa 50 ml; incizinė plėvelė 60 x 35 cm.  52.512,00  Lt
 26   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Siūloma adata ne V tipo.  2.126,25  Lt
 51   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Sudėtyje tik 71,7% natūralios medžiagos  781,52  Lt
 52   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlytas tvarstis ne Tubifast tipo arba lygiavertis, skirtas tik chirurginėms žaizdoms gydyti ir fiksuoti.  19.033,56  Lt
 63   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Per nustatytą terminą tiekėjas nepristatė prekės pavyzdžio.  13.860,00  Lt
 64   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkami apkloto išmatavimai - 200x320 cm; pasiūlytas apklotas instrumentų stalui – 1 vnt.; netinkami popierinių servetėlių išmatavimai 30x30 cm  31.922,10  Lt
 65   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Netinkami apkloto akiai išmatavimai - 120 x 170 cm; netinkami apkloto instrumentų staliukui išmatavimai - 100 x 150 cm; netinkami popierinių servetėlių išmatavimai - 30 x 30 cm.  8.019,90  Lt
 85   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Ilga kojinė ne medvilninė; netinkami U formos apkloto išmatavimai - 228 x 260 cm, medvilninis rankšluostėlis – 1 vnt.; netinkamų išmatavimų apklotai lipnu kraštu – 183 x 183 cm; chirurginis peiliukas su plastikine rankenėle, o ne ašmuo.  56.542,50  Lt
 86   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlytos marlinės servetėlės 4 sluoksnių; chirurginis peiliukas su plastikine rankenėle, o ne ašmuo; siurblio rankenėlė Yankauer tipo CH 24; netinkami apkloto instrumentų stalui išmatavimai – 150x200 cm; netinkami apkloto staliukui išmatavimai – 150 x 200 cm; netinkami U formos apkloto išmatavimai – 228 x 260 cm; netinkami apkloto išmatavimai – 183 x 183 cm, pasiūlytas 1 vnt; netinkamų išmatavimų incizinė plėvelė – 38 x 41 cm; netinkamos talpos švirkštas (su pompa) – 50 ml  59.906,70  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 2  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   131.210,50 Lt 
 3  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   256.645,00 Lt 
 4  1   UAB "Medekspert LT"   83.477,10 Lt 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.709,00 Lt 
 6  1   UAB "Medekspert LT"   19.074,30 Lt 
 8  1   UAB "Septeka"   3.654,00 Lt 
 9  1   UAB "ILSANTA"   126,00 Lt 
 10  1   UAB "Medekspert LT"   4.788,00 Lt 
 14  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   11,47 Lt 
 15  1   UAB "Septeka"   20.580,00 Lt 
 17  1   UAB "Septeka"   4.725,00 Lt 
 18  1   UAB "Septeka"   2.362,50 Lt 
 20  1   UAB "Mediq Lietuva"   31.868,55 Lt 
 23  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.008,00 Lt 
 25  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   17.325,00 Lt 
 26  1   UAB "Airimedus"   3.412,50 Lt 
 27  1   UAB 'Interlux'   6.243,60 Lt 
 29  1   'Sanovus', UAB   63.210,00 Lt 
 31  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.701,00 Lt 
 32  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   4.882,50 Lt 
 32  2   UAB "Mediq Lietuva"   6.300,00 Lt 
 35  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA'   7.350,00 Lt 
 44  1   UAB "Septeka"   3.045,00 Lt 
 49  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   4.882,50 Lt 
 49  2   UAB "ILSANTA"   9.450,00 Lt 
 49  3   UAB "Mediq Lietuva"   15.750,00 Lt 
 50  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   8.574,30 Lt 
 51  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   1.993,95 Lt 
 52  1   UAB "Mediq Lietuva"   6.955,20 Lt 
 53  1   UAB "ILSANTA"   3.518,56 Lt 
 53  2   UAB 'OneMed'   3.835,13 Lt 
 54  1   UAB 'OneMed'   10.269,00 Lt 
 55  1   UAB 'OneMed'   1.449,00 Lt 
 55  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.079,00 Lt 
 56  1   UAB 'OneMed'   597,56 Lt 
 57  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   3.499,65 Lt 
 58  1   UAB "Mediq Lietuva"   5.575,50 Lt 
 58  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   8.757,00 Lt 
 59  1   UAB "ILSANTA"   226,80 Lt 
 59  2   UAB 'OneMed'   346,50 Lt 
 59  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   435,60 Lt 
 60  1   UAB 'OneMed'   13.620,00 Lt 
 60  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   14.861,22 Lt 
 61  1   UAB 'OneMed'   10.552,50 Lt 
 61  2   Flebologijos centras, UAB   13.149,47 Lt 
 62  1   Flebologijos centras, UAB   323,68 Lt 
 63  1   Flebologijos centras, UAB   3.506,53 Lt 
 64  1   UAB 'OneMed'   34.965,00 Lt 
 64  2   Flebologijos centras, UAB   56.643,87 Lt 
 65  1   Flebologijos centras, UAB   7.687,38 Lt 
 68  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   7.512,75 Lt 
 68  2   UAB "Mediq Lietuva"   13.872,60 Lt 
 68  3   UAB 'Interlux'   14.157,00 Lt 
 70  1   V.Kazlausko firma 'DAMEDA'   23.625,00 Lt 
 70  2   UAB 'Interlux'   24.806,25 Lt 
 72  1   V.Kazlausko firma 'DAMEDA'   15.951,60 Lt 
 73  1   V.Kazlausko firma 'DAMEDA'   14.280,00 Lt 
 76  1   UAB "TAMRO"   18.352,50 Lt 
 76  2   UAB 'Interlux'   18.900,00 Lt 
 77  1   UAB 'Interlux'   10.867,50 Lt 
 77  2   UAB "TAMRO"   11.011,50 Lt 
 78  1   UAB 'Interlux'   7.560,00 Lt 
 80  1   UAB "ARMILA"   2.736,09 Lt 
 81  1   UAB "ARMILA"   2.736,09 Lt 
 83  1   UAB "TAMRO"   21.924,00 Lt 
 84  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.990,00 Lt 
 84  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   11.550,00 Lt 
 85  1   Flebologijos centras, UAB   67.433,18 Lt 
 86  1   Flebologijos centras, UAB   71.479,18 Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 14, 15, 17, 18, 20, 23, 25, 26, 27, 29, 31, 32, 35, 44, 49-65, 68, 70, 72, 73, 76-78, 80, 81, 83-86  2013-08-23   2013-08-23  
10  2013-09-09   2013-09-09  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 14, 15, 17, 18, 20, 23, 25, 26, 27, 29, 31, 32, 35, 44, 49-65, 68, 70, 72, 73, 76-78, 80, 81, 83-86  2013-08-23  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  10  2013-09-09  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  36, 37, 38, 39  2013-07-12  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  13, 22, 67  2013-08-22  
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  1, 7, 11, 12, 16, 19, 21, 24, 28, 30, 33, 34, 40-43, 45-48, 66, 71, 74, 75, 79, 82  2013-05-17  
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį  69  2013-08-22  


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 29
Tiekėjo pavadinimas
'Sanovus', UAB (222222030)
Sutarties sudarymo data:
2013-08-26 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 63.210,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-08-25 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 54, 55, 56, 60, 61, 64
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'OneMed' (111822140)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-13 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 71.453,06 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-12 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 80, 81
Tiekėjo pavadinimas
UAB "ARMILA" (123813957)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-13 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 5.472,18 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-12 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2, 3
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL" (111502432)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-13 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 387.855,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-12 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 4, 6, 10
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Medekspert LT" (302454378)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-13 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 107.339,40 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-12 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 70, 72, 73
Tiekėjo pavadinimas
V.Kazlausko firma 'DAMEDA' (123322285)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-13 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 53.856,60 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-12 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 32, 50, 51, 57
Tiekėjo pavadinimas
A. Zapalskio IĮ 'Azas' (147838431)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-16 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 18.950,40 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 35
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė 'GAMEDA' (140927183)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-16 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 7.350,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 9, 53, 59
Tiekėjo pavadinimas
UAB "ILSANTA" (110498671)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-16 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 3.871,36 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

10. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 20, 52, 58
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Mediq Lietuva" (302513086)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-16 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 44.399,25 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

11. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 27, 77, 78
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Interlux' (110608112)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-17 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 24.671,10 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-16 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

12. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 62, 63, 65, 85, 86
Tiekėjo pavadinimas
Flebologijos centras, UAB (302488633)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-25 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 150.429,95 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-24 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

13. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 5, 14, 23, 25, 31, 49, 68, 84
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa" (234449420)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-25 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 39.139,72 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-24 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

14. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 8, 15, 17, 18, 44
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Septeka" (301501622)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-25 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 34.366,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-24 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

15. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 76, 83
Tiekėjo pavadinimas
UAB "TAMRO" (111448632)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 40.276,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-10-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

16. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 26
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Airimedus" (126237331)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-01 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 3.412,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-09-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Vaidas  Šakalis
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vyresn. viešųjų pirkimų specialistė
Vardas, pavardė
  Ruta  Jokimčienė
Telefonas
  +370 5 2720133
Elektroninio pašto adresas:
  ruta.jokimciene@santa.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 V.kazlausko firma "Dameda" 2013-07-16 raštu atsisakė pasiūlymo pirkimo daliai Nr. 69 (Vaikiška hemodializės kraujo magistralė. Arterinė/veninė magistralė (komplektas A+V) Dializės aparatams: Baxter Tina; Fresenius), pasiūlymo kaina 8.505,00 Lt su PVM


  _____Direktorė valdymui_____   __________   _____Elena  Jurevičienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)