At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Lietuvos kariuomenė
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 188732677, Šv. Ignoto g. 8/29, LT-01120 Vilnius, Tel.: (8 5) 273 55 69, Faks.: (8 5) 273 56 46, jurate.zekiene@mil.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
140493   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  1

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Odontologinių medžiagų ir medicinos priemonių pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Užpildai
2 Dentinas be eugenolio
3 Cinko eugenolinis cementas, milteliai+skystis
4 Vienkomponentė rišamoji sistema
5 Stiklojonomerinės medžiagos:
6 Kalcio hidroksido pamušalas, pasta + pasta
7 Kalcio hidroksido pasta kanalams gydyti švirkšte
8 Camphenol
9 Kalcio hidroksidų junginys danties perforacijai gydyti (MTA)
10 Medžiaga endodontiniam danties balinimui švirkšte
11 Pasta šaknies kanalams platinti ir valyti švirkšte
12 Skystis ertmių riebalams šalinti ir sausinti
13 Kanalų sileris dervų pagrindu pasta+pasta
14 Chlorheksidino 2% tirpalas ertmei dezinfekuoti švirkšte
15 Citrinų rūgšties 20% tirpalas švirkšte
16 Fosforo rūgštis 35% švirkšte
17 Hemostatinis skystis
18 Kempinėlės, hemostatinės
19 Dantų jautrumą mažinanti priemonė
20 Natrio fluorido lakas 5%
21 Poliravimo pastos:
22 Dezinfekcijos priemonės:
23 2 - 2,5 % natrio hipochlorito tirpalas šaknies kanalams paruošti
24 Antiseptiškas, hemostatiškas ir skausmą šalinantis vaistas dėti į alveolę
25 Devitalizuojanti pasta be arseno
26 Matrica:
27 Poliravimo priemonės kompozitui:
28 Priemonės endodontijai:
29 Adata karpuliniam švirkštui ir švirkštas:
30 Retrakcinis siūlas:
31 Kaiščiai:
32 Kaištukai tarpdančiams mediniai:
33 Pagalbinės odontologinės priemonės:
34 Maišelis radioviziografo davikliui, vienkartinis
35 Tepalas antgalių tepimui ir valymui
36 Skalerio antgaliukas
37 Šepetėlis grąžtų valymui
38 Odontologiniai instrumentai:
39 Plombų maišymo blokelis
40 Articainum/Epinehrinum sol. 40 mg/10 mcg/ 1 ml, 1.7 ml
41 Mepivacainum  sol. 3% 1.7 ml 
42 Haloperidolum 5 mg/ml 1 ml
43 Multienzymes (lipazė/amilazė/proteazė) 10 000 V
44 Hydrocortison ung./cream 0,1% 15,0
45 Rehydron (arba lygiavertis) 10,7 g pulv.
46 Atovaquonum/Proquanilii chloridum tab. 250 mg/100 mg
47 Mefloquine 250 mg tab.
48 L-ornitini L-aspartas 3,0 pulv.
49 Dexamethasonum 0,1% gtt. opht. 5 ml
50 Ammonii caustici sol. 10% 40 ml
51 Carbo activatus 250 mg tab.
52 Carbo activatus 61,5 g gran.
53 Infuziniai tirpalai:
54 Tirpalas akims praplauti
55 Gelis žaizdoms gydyti
56 Palaikomasis tvarstis trikampio formos
57 Tvarstis kraujavimui stabdyti, sterilus
58 Perrišimo paketas, sterilus:
59 Servetėlė, keturkampė, sterili 10 x 10 cm N.5
60 Tvarstis nudegimų, sterilus
61 Tvarstis nudegimų, sterilus, hidrogelinis:
62 Pleistras tamprusis:
63 Pleistras 2,5 x 500 cm
64 Priemonės kateterizacijai:
65 Laringinė kaukė i-gel
66 Kaukė dirbtiniam kvėpavimui
67 Kaukė deguonies su rezervuaru ir vamzdeliu
68 Priemonė pneumotoraksui, sterili
69 Intraosalinė infuzinė sistema FAST-1 (arba lygiavertė)
70 Turniketas CAT® (arba lygiavertis)
71 Įtvaras universalus
72 Termometras, vienkartinis
73 Šaldantis aerozolis
74 Šaldantis paketas
75 Deguonies koncentratorius, portatyvinis
76 Termodėžė
77 Priemonės defibriliatoriui Lifepack:
78 Rankų ir kūno priežiūros emulsija ,,Bialind“ (arba lygiavertis)


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2013-08-12    10:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2013-07-29 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2013-07-29 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  1.048,34  Lt
 12   "DAB Dental" UAB  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  1.209,88  Lt
 17   UAB 'Limeta'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  302,50  Lt
 22   UAB 'VITROLAB'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  1.015,43  Lt
 24   "DAB Dental" UAB  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino pateiktų neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją  859,95  Lt
 24   UAB 'Limeta'  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino pateiktų neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją  847,00  Lt
 26   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  195,69  Lt
 29   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  722,13  Lt
 35   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  121,85  Lt
 39   UAB "PLANDENT"  39 str. 2 d. 3 p.  Tiėkėjas pasiūlė per didelę, perkančiajai organizacijai nepriimtiną kainą  4.840,00  Lt
 39   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 3 p.  Tiėkėjas pasiūlė per didelę, perkančiajai organizacijai nepriimtiną kainą  4.658,50  Lt
 40   "DAB Dental" UAB  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino pateiktų neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją  6.388,80  Lt
 41   "DAB Dental" UAB  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas nepatikslino pateiktų neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją  798,60  Lt
 42   UAB "TAMRO"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  57,11  Lt
 49   UAB "TAMRO"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  280,72  Lt
 53   UAB 'Limedika'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  1.665,20  Lt
 53   UAB "TAMRO"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  1.884,58  Lt
 54   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"  39 str. 2 d. 4 p.  Tiekėjas nepagrindė mažos kainos bei pakeitė pasiūlymo kainą didesne  1.441,11  Lt
 54   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  245,63  Lt
 56   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  1.210,00  Lt
 61   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  10.164,00  Lt
 66   A. Zapalskio IĮ 'Azas'  39 str. 1 d.  Tiekėjas nepateikė prašomo prekės pavyzdžio  118,58  Lt
 73   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  9.122,19  Lt
 73   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjas pasiūlė prekę neatitinkančią pirkimo dokumentų 2 priede nustatytų reikalavimų  6.105,66  Lt

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   UAB "PLANDENT"   32.180,34 Lt 
 1  2   UAB "Unidentas"   35.373,14 Lt 
 2  1   UAB "PLANDENT"   532,40 Lt 
 3  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   320,05 Lt 
 3  2   UAB "PLANDENT"   435,60 Lt 
 4  1   UAB "PLANDENT"   4.739,81 Lt 
 4  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   4.799,83 Lt 
 4  3   UAB "Unidentas"   4.835,16 Lt 
 4  4   "DAB Dental" UAB   6.146,32 Lt 
 5  1   UAB "PLANDENT"   12.409,76 Lt 
 5  2   UAB "Unidentas"   12.845,36 Lt 
 5  3   "DAB Dental" UAB   13.841,87 Lt 
 6  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   222,16 Lt 
 6  2   UAB "PLANDENT"   372,00 Lt 
 6  3   UAB "Unidentas"   428,34 Lt 
 7  1   UAB "PLANDENT"   1.936,00 Lt 
 7  2   UAB "Unidentas"   2.044,90 Lt 
 7  3   "DAB Dental" UAB   3.144,79 Lt 
 7  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   4.330,59 Lt 
 8  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   90,02 Lt 
 9  1   "DAB Dental" UAB   658,19 Lt 
 10  1   "DAB Dental" UAB   633,99 Lt 
 11  1   "DAB Dental" UAB   1.016,33 Lt 
 13  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.269,05 Lt 
 13  2   UAB "Unidentas"   1.476,20 Lt 
 14  1   "DAB Dental" UAB   1.451,82 Lt 
 15  1   "DAB Dental" UAB   508,13 Lt 
 16  1   "DAB Dental" UAB   1.016,33 Lt 
 17  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   157,30 Lt 
 17  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Rema"   180,05 Lt 
 17  3   UAB "PLANDENT"   329,73 Lt 
 18  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   421,08 Lt 
 18  2   UAB "PLANDENT"   1.059,96 Lt 
 19  1   UAB "PLANDENT"   338,80 Lt 
 20  1   "DAB Dental" UAB   239,51 Lt 
 21  1   UAB "PLANDENT"   2.042,19 Lt 
 21  2   "DAB Dental" UAB   2.257,51 Lt 
 22  1   "DAB Dental" UAB   2.566,18 Lt 
 23  1   "DAB Dental" UAB   290,40 Lt 
 23  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   363,00 Lt 
 23  3   UAB 'Limeta'   435,60 Lt 
 24  1   UAB "Unidentas"   894,19 Lt 
 26  1   UAB "PLANDENT"   382,36 Lt 
 27  1   UAB "PLANDENT"   5.117,57 Lt 
 27  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   5.818,65 Lt 
 28  1   "DAB Dental" UAB   3.357,75 Lt 
 29  1   UAB "PLANDENT"   1.281,39 Lt 
 30  1   "DAB Dental" UAB   895,16 Lt 
 31  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   789,16 Lt 
 31  2   UAB "Unidentas"   810,70 Lt 
 32  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   181,02 Lt 
 32  2   UAB "PLANDENT"   540,02 Lt 
 33  1   UAB "Unidentas"   2.190,10 Lt 
 33  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.379,95 Lt 
 33  3   UAB "PLANDENT"   2.413,95 Lt 
 34  1   "DAB Dental" UAB   907,38 Lt 
 35  1   "DAB Dental" UAB   907,38 Lt 
 36  1   "DAB Dental" UAB   2.852,45 Lt 
 37  1   UAB "PLANDENT"   39,93 Lt 
 37  2   UAB 'Limeta'   84,70 Lt 
 37  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   112,89 Lt 
 38  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   646,16 Lt 
 38  2   UAB "PLANDENT"   1.024,27 Lt 
 40  1   UAB "PLANDENT"   4.800,31 Lt 
 40  2   UAB "Unidentas"   5.566,00 Lt 
 40  3   UAB 'Limedika'   5.783,80 Lt 
 40  4   UAB "TAMRO"   7.114,80 Lt 
 41  1   UAB "Unidentas"   786,50 Lt 
 41  2   UAB "PLANDENT"   847,00 Lt 
 41  3   UAB 'Limedika'   899,64 Lt 
 42  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   16,09 Lt 
 42  2   UAB 'Limedika'   16,12 Lt 
 43  1   UAB 'Limedika'   1.473,78 Lt 
 43  2   UAB "TAMRO"   1.560,90 Lt 
 43  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   1.815,00 Lt 
 44  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   254,83 Lt 
 44  2   UAB "TAMRO"   264,26 Lt 
 45  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   2.202,20 Lt 
 45  2   UAB 'Limedika'   2.722,26 Lt 
 45  3   UAB "TAMRO"   2.761,22 Lt 
 46  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   7.849,51 Lt 
 46  2   UAB 'Limedika'   7.935,76 Lt 
 47  1   UAB 'Limedika'   5.445,00 Lt 
 48  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   1.237,83 Lt 
 48  2   UAB 'Limedika'   1.243,64 Lt 
 49  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   141,81 Lt 
 49  2   UAB 'Limedika'   146,89 Lt 
 50  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   471,90 Lt 
 50  2   UAB 'Limedika'   504,57 Lt 
 50  3   UAB "TAMRO"   522,72 Lt 
 51  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   290,40 Lt 
 51  2   UAB "TAMRO"   363,00 Lt 
 51  3   UAB 'Limedika'   392,04 Lt 
 52  1   UAB 'Limedika'   254,10 Lt 
 54  1   UAB "TAMRO"   2.192,52 Lt 
 56  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.230,70 Lt 
 56  2   UAB "Verslo langas"   4.295,50 Lt 
 57  1   UAB "Paramedica Lietuva"   34.364,00 Lt 
 58  1   UAB "Verslo langas"   13.503,60 Lt 
 58  2   UAB "Paramedica Lietuva"   47.553,00 Lt 
 59  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   357,56 Lt 
 59  2   UAB 'OneMed'   363,00 Lt 
 59  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   635,25 Lt 
 61  1   UAB "Paramedica Lietuva"   1.675,85 Lt 
 63  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   1.524,60 Lt 
 63  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   3.404,94 Lt 
 64  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   155,85 Lt 
 65  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   3.744,95 Lt 
 66  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   1.495,56 Lt 
 66  2   UAB "Paramedica Lietuva"   1.936,00 Lt 
 67  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   67,76 Lt 
 67  2   UAB "Paramedica Lietuva"   96,80 Lt 
 67  3   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   103,58 Lt 
 69  1   UAB "Paramedica Lietuva"   4.734,73 Lt 
 70  1   UAB "Verslo langas"   6.195,20 Lt 
 70  2   UAB "Paramedica Lietuva"   37.026,00 Lt 
 71  1   UAB "Verslo langas"   2.199,78 Lt 
 71  2   UAB "Paramedica Lietuva"   8.228,00 Lt 
 74  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   431,97 Lt 
 74  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   448,43 Lt 
 74  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   905,08 Lt 
 77  1   UAB "Technolabo"   1.270,50 Lt 
 78  1   Uždaroji akcinė bendrovė "GRAINA"   5.257,45 Lt 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 35, 36, 37, 38, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 56, 57, 58, 59, 61, 63, 64, 65, 66, 67, 69, 70, 71, 74, 77, 78  2013-09-04   2013-09-04  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-11, 13-24, 26-33, 35-38, 40-52, 54, 56-59, 61, 63-67, 69-71, 74, 77, 78  2013-09-02  Pasiūlymai atitiko pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus. Kaina perkančiajai organizacijai priimtina.
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  12, 39, 53, 55, 73  2013-09-02  Pasiūlymai neatitiko pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  25, 34, 60, 62, 68, 72, 75, 76  2013-09-02  VPĮ 7 straipsnio 4 dalies 4 punktas
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 59, 63
Tiekėjo pavadinimas
A. Zapalskio IĮ 'Azas' (147838431)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-09 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.882,16 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-09 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 9, 10, 11, 14, 15, 16, 20, 22, 23, 28, 30, 35, 36
Tiekėjo pavadinimas
"DAB Dental" UAB (300115774)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-15 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  16.393,61 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 78
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "GRAINA" (147736647)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-26 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  5.257,45 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-09-26 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 65, 66
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL" (111502432)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-21 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  5.240,51 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-21 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 43, 47, 52
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Limedika' (134056779)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-14 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  7.172,88 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-14 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 42, 44, 45, 46, 48, 49, 50, 51
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė" (134778482)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-14 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  12.464,57 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-10-14 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 57, 61, 69
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Paramedica Lietuva" (300878549)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-14 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  40.774,58 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-14 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 2, 4, 5, 7, 19, 21, 26, 27, 29, 37, 40
Tiekėjo pavadinimas
UAB "PLANDENT" (110672321)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-15 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  65.800,86 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
4.800,31 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3, 8
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Rema" (132550213)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-10 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  410,07 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-10 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

10. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6, 13, 17, 18, 31, 32, 38, 56, 64, 67, 74
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa" (234449420)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-10 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  7.572,18 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-10 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

11. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 54
Tiekėjo pavadinimas
UAB "TAMRO" (111448632)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-11 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  2.192,52 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2015-10-11 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

12. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 77
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Technolabo" (301359621)
Sutarties sudarymo data:
2013-09-26 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.270,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-09-26 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

13. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 58, 70, 71
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Verslo langas" (135993121)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-14 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  21.898,58 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-10-14 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

14. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 24, 33, 41
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Unidentas" (126409973)
Sutarties sudarymo data:
2013-10-31 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  3.870,79 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2013-10-31 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Rimanta  Martinkėnienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  LK KMT MLS vyr. specialistė
Vardas, pavardė
  Jūratė  Žėkienė
Telefonas
  (8 37) 30 77 12
Elektroninio pašto adresas:
  jurate.zekiene@mil.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____KAM Įsigijimų departamento vyr. specialistė_____   __________   _____Rimanta  Martinkėnienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)