At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Viešoji įstaiga Jonavos pirminės sveikatos priežiūros centras
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 256739230, Žeimių g. 19, LT-55134 Jonava, Tel.: (8 349) 61042, tseliugina@gmail.com, http://www.jonavospspc.lt/
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
161108   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Laboratorinių reagentų ir priemonių pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Mėgintuvėliai su kapiliarais glikemijai nustatyti aparatu Biosen C-line N1000
2 Sisteminis gliukozės tirpalas aparatui Biosen C-line 2500 ml
3 Standartinis gliukozės tirpalas aparatui Biosen C-line 50x2 ml
4 Sensorius gliukozei Biosen- C- line aparatui Biosen C-line
5 Valymo tirpalas ir baltymų valiklis aparatui Biosen C-line
6 Kontrolinis tirpalas glikemijai aparatu Biosen C-line (N) N25
7 Kontrolinis tirpalas glikemijai aparatu Biosen C-line (P) N25
8 TPSA darbui aparatu ,,mini VIDAS IVD” N60
9 HIV DUO QUICK – ŽIV infekcijos atrankinis tyrimas darbui aparatu ,,mini VIDAS IVD” N 60
10 TSH (Tiroidus stimuliuojančių hormonų) reagentų rinkinys aparatui ,,mini VIDAS IVD”
11 FT4 (Laisvo tiroksino) reagentų rinkinys aparatui ,,mini VIDAS IVD”
12 Terminis popierius 110 mm aparatui ,,mini VIDAS IVD”
13 Monoklonai kraujo grupei ir Rh(D) nustatyti + Rh kontrolė + AB kontrolė
14 Standartiniai eritrocitai O(I) antikūnų reakcijai
15 Mikrovetės hematologijai N100 Mini COLLECT
16 RPR testų rinkinys N100
17 Geležies reagentas (10x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
18 Urea reagentas (12x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
19 Kreatinino (Enzymatic) reagentas (4x60 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
20 Cholesterolio reagentas (12x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
21 Trigliceridų reagentas (12x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
22 HDL cholesterolio reagentas (6x24 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
23 LDL cholesterolio reagentas (4x24 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
24 AST reagentas (8x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
25 ALT reagentas (8x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
26 CRB reagentas (2x3 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
27 Bendro bilirubino (NBD) reagentas (4x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
28 Tiesioginio bilirubino reagentas (20x4 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
29 GGT reagentas (15x5 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
30 HbA1c reagentas (6x17,1 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
31 ISE CAL 1 reagentas (4x400 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
32 Elektrolitų kalibratorius (2x20+2x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
33 Fermentų kalibratorius (5x3 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
34 Multi kalibratorius (10x3 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
35 Normali kontrolė (10x5 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
36 Patologinė kontrolė (10x5 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
37 Lipidų kontrolė (5x3 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
38 Patologinė lipidų kontrolė (5x3 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
39 HDL/LDL kalibratorius (5x1 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
40 CRB kontrolė (5x1 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
41 CRB kontrolė aukšta (5x1 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
42 CRB kalibracijos rinkinys (5x1 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
43 HbA1c normali kontrolė (5x1 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
44 HbA1c patologinė kontrolė (5x1 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
45 HbA1c kalibratorius (3x2 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
46 Ploviklis Washfluid (8x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
47 Kasdieninis plovimo tirpalas 4,5% (4x20 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
48 Hemolizuojantis reagentas (1000 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
49 Referentinio elektrodo užpildymo tirpalas (1x5 ml) prietaisui KONELAB 20 XTi
50 Mėginio indeliai (1000 vnt.) prietaisui KONELAB 20 XTi
51 Reakcijos kiuvetės (12000 vnt.) prietaisui KONELAB 20 XTi
52 Natrio elektrodas prietaisui KONELAB 20 XTi
53 Kalio elektrodas prietaisui KONELAB 20 XTi
54 Referentinis elektrodas prietaisui KONELAB 20 XTi
55 Atliekų maišas prietaisui KONELAB 20 XTi
56 Šlapimo juostelės 10 parametrų (100 vnt.) automatiniam šlapimo analizatoriui H-800 (gamintojas Dirui)
57 Ploviklis (200 ml) automatiniam šlapimo analizatoriui H-800 (gamintojas Dirui)
58 Kontrolė QC (8 ml) automatiniam šlapimo analizatoriui H-800 (gamintojas Dirui) dėžutėje 4 but.
59 10 ml mėgintuvėliai (1000 vnt.) automatiniam šlapimo analizatoriui H-800 (gamintojas Dirui)
60 Terminis popierius 57mm automatiniam šlapimo analizatoriui H-800 (gamintojas Dirui)


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2015-04-01    09:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2015-03-18 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2015-03-18 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 13   UAB "Diagnostinės sistemos" -  Per nurodytą terminą neištaisė aritmetinių klaidų  481,32  EUR

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   UAB "DIAMEDICA"   2.154,60 EUR 
 2  1   UAB "DIAMEDICA"   415,80 EUR 
 3  1   UAB "DIAMEDICA"   126,00 EUR 
 4  1   UAB "DIAMEDICA"   211,05 EUR 
 5  1   UAB "DIAMEDICA"   9,45 EUR 
 6  1   UAB "DIAMEDICA"   378,00 EUR 
 7  1   UAB "DIAMEDICA"   378,00 EUR 
 8  1   UAB "DIAMEDICA"   7.786,80 EUR 
 9  1   UAB "DIAMEDICA"   1.946,70 EUR 
 10  1   UAB "DIAMEDICA"   6.688,50 EUR 
 11  1   UAB "DIAMEDICA"   535,08 EUR 
 12  1   UAB "DIAMEDICA"   68,00 EUR 
 13  1   UAB "DIAMEDICA"   104,48 EUR 
 13  2   UAB 'Interlux'   164,85 EUR 
 13  3   UAB 'VITROLAB'   281,40 EUR 
 14  1   UAB "DIAMEDICA"   291,96 EUR 
 14  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   340,20 EUR 
 14  3   UAB 'Interlux'   441,00 EUR 
 14  4   UAB 'VITROLAB'   1.058,40 EUR 
 15  1   UAB "DIAMEDICA"   546,00 EUR 
 16  1   UAB "DIAMEDICA"   65,52 EUR 
 16  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   92,40 EUR 
 16  3   UAB 'Interlux'   105,00 EUR 
 17  1   UAB "DIAMEDICA"   364,77 EUR 
 18  1   UAB "DIAMEDICA"   498,96 EUR 
 19  1   UAB "DIAMEDICA"   2.019,36 EUR 
 20  1   UAB "DIAMEDICA"   1.459,08 EUR 
 21  1   UAB "DIAMEDICA"   948,78 EUR 
 22  1   UAB "DIAMEDICA"   2.409,12 EUR 
 23  1   UAB "DIAMEDICA"   3.161,76 EUR 
 24  1   UAB "DIAMEDICA"   274,05 EUR 
 25  1   UAB "DIAMEDICA"   274,05 EUR 
 26  1   UAB "DIAMEDICA"   4.195,80 EUR 
 27  1   UAB "DIAMEDICA"   243,60 EUR 
 28  1   UAB "DIAMEDICA"   292,32 EUR 
 29  1   UAB "DIAMEDICA"   146,16 EUR 
 30  1   UAB "DIAMEDICA"   7.112,70 EUR 
 31  1   UAB "DIAMEDICA"   3.389,40 EUR 
 32  1   UAB "DIAMEDICA"   486,36 EUR 
 33  1   UAB "DIAMEDICA"   220,50 EUR 
 34  1   UAB "DIAMEDICA"   220,50 EUR 
 35  1   UAB "DIAMEDICA"   364,77 EUR 
 35  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   371,70 EUR 
 36  1   UAB "DIAMEDICA"   364,77 EUR 
 36  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   371,70 EUR 
 37  1   UAB "DIAMEDICA"   383,04 EUR 
 38  1   UAB "DIAMEDICA"   547,47 EUR 
 39  1   UAB "DIAMEDICA"   298,20 EUR 
 40  1   UAB "DIAMEDICA"   279,72 EUR 
 41  1   UAB "DIAMEDICA"   352,80 EUR 
 42  1   UAB "DIAMEDICA"   231,42 EUR 
 43  1   UAB "DIAMEDICA"   218,82 EUR 
 44  1   UAB "DIAMEDICA"   218,82 EUR 
 45  1   UAB "DIAMEDICA"   255,36 EUR 
 46  1   UAB "DIAMEDICA"   222,64 EUR 
 47  1   UAB "DIAMEDICA"   484,00 EUR 
 48  1   UAB "DIAMEDICA"   492,66 EUR 
 49  1   UAB "DIAMEDICA"   24,99 EUR 
 50  1   UAB "DIAMEDICA"   193,60 EUR 
 51  1   UAB "DIAMEDICA"   4.500,30 EUR 
 52  1   UAB "DIAMEDICA"   240,24 EUR 
 53  1   UAB "DIAMEDICA"   304,08 EUR 
 54  1   UAB "DIAMEDICA"   240,24 EUR 
 55  1   UAB "DIAMEDICA"   3,40 EUR 
 56  1   UAB "DIAMEDICA"   2.923,20 EUR 
 57  1   UAB "DIAMEDICA"   1.039,50 EUR 
 58  1   UAB "DIAMEDICA"   100,80 EUR 
 59  1   UAB "DIAMEDICA"   1.089,00 EUR 
 60  1   UAB "DIAMEDICA"   48,40 EUR 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1-60  2015-04-09   2015-04-09  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-60  2015-04-09  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo      
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1-60
Tiekėjo pavadinimas
UAB "DIAMEDICA" (111768155)
Sutarties sudarymo data:
2015-04-24 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  64.845,45 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2016-06-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Ambrazienė  Ramutė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Ekonomistė
Vardas, pavardė
  Seliugina  Tatjana
Telefonas
  +370 349 69042
Elektroninio pašto adresas:
  tseliugina@gmail.com
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Viešųjų pirkimų komisijos pirmininkė_____   __________   _____Ramutė  Ambrazienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)