At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


VšĮ Respublikinė Klaipėdos ligoninė
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 191340088, S. Nėries g. 3, 92231 Klaipėda, Tel.: (8 46) 40 44 22, Faks.: (8 46) 41 07 16, diana.gabsiene@kal.lt, http://www.rkligonine.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
175412   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Medicinos priemonės 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Chirurginis pleistras
2 Chirurginis pleistras
3 Marlė medicininė ruloninė
4 Marlė medicininė ruloninė
5 Marliniai tvarsčiai
6 Marliniai tvarsčiai
7 Tvarstis akims
8 Neaustinės medžiagos tamponėliai
9 Marliniai tamponėliai
10 Silikoniniai tvarsčiai
11 Peiliukai kirpimo mašinėlei, skirtai operacinio lauko paruošimui
12 Mentelė ginekologinių tepinėlių ėmimui
13 Centrinės venos kateterizavimo rinkiniai
14 Tablečių smulkintojas
15 Epidūrinis/spinalinis rinkinys
16 Laikikliai (dispenceriai) vienkartinėms medicininių piršinių dėžutėms laikyti
17 Daugkartinis stiletas intubavimui
18 Laringinė kaukė apsunkintai intubacijai
19 Blekmoro zondas
20 Vienkartinis maišas su dangčiu (tinkantys duotiems atsiurbimo indams 2 L), skysčių siurbimui centrinio vakuumo ir elektrinėms sistemoms
21 Dvigubo kontrastavimo žarnyno vamzdelis su balionu
22 Suaugusiems deguonies kaukės su vamzdeliu
23 Nitrilinės pirštinės be talko
24 Informaciniai lipdukai vaistinių medžiagų žymėjimui
25 Rinkinys perkutalinei endoskopinei gastrostomijai ( PEG)
26 Stomos priežiūros pasta
27 Stomos priežiūros apsauginiai milteliai (pudra)
28 Fiksavimo diržai
29 Maitinimo sistema pompai KANGAROO 324
30 Pravedėjas sunkiai intubacijai (bužas)
31 DPV aparato AVEA priedai
32 Combihaler tarpinė
33 Aero chamber mini tarpinė
34 Aero chamber tarpinė
35 Aero Trach plus VHC tarpinė
36 Vaistų purkštuvas su savaime užsidarančia T-tipo jungtimi
37 Vaistų purkštuvas su T-tipo jungtimi
38 T-tipo jungtis su savaime užsidarančiu vožtuvu
39 Intubacinis vamzdelis specialiai išformuotas “V”tipo
40 Intubacinis vamzdelis “S”tipo
41 Medicininis absorbentas
42 Y formos konektorius prie torakalinės drenažo sistemos
43 Arterinio kateterio rinkinys
44 Arterinio kraujo spaudimo (invazinio) matavimo ir mėginių paėmimo rinkinys
45 Perkutaninės endoskopinės gastrostomos formavimo rinkinys
46 Šeiverio antgaliai
47 Pacientų kėlimo ir perkėlimo priemonės
48 Skreplių surinkimo indas
49 Pooperacinis išmatų surinkimo maišelis
50 Infuzinė sistema infuzininių tirpalų perpylimui
51 Transfuzinė sistema kraujo ir jo pakaitalų perpylimui
52 Silikoninis periferinis intraveninis kateteris be latekso
53 Elastinis savaime sukimbantis “Coban“arba lygiavertis tvarstis
54 Universalus apklotų rinkinys
55 Apklotas be lipnaus krašto
56 Neaustinio pluošto pleistras fiksavimui
57 Apyrankė paciento identifikavimui (suaugusiems )
58 3-jų krypčių kranelis, skirtas suteikti papildomą infuzijos variantą
59 Vaginalis skėtiklis
60 Foley kateteriai ilgalaikio naudojimo dvikanaliai
61 Foley kateteriai ilgalaikio naudojimo trikanaliai
62 Chirurginės pirštinės be talko, ortopedinės
63 Kaukės su gumytėm
64 Sterilus vienkartinis klizmos rinkinys suaugusiam


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2016-07-25    10:59 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2016-06-08 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2016-06-08 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2016-06-08 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 63   Uždaroji akcinė bendrovė "Analizė"  39 str. 2 d. 1 p.  Nepatikslino kvalifikaciją įrodančių duomenų  2.668,05  EUR
 16   UAB "PREVINA"  39 str. 2 d. 1 p.  Nepatikslino kvalifikaciją įrodančių duomenų  1.694,00  EUR
 23   UAB "PREVINA"  39 str. 2 d. 1 p.  Nepatikslino kvalifikaciją įrodančių duomenų  76.956,00  EUR
 22   UAB "Mundia"  39 str. 2 d. 1 p.  Neatitiko minimalių kvalifikacijos reikalavimų  17,85  EUR
 55   UAB "Mundia"  39 str. 2 d. 1 p.  Neatitiko minimalių kvalifikacijos reikalavimų  4.851,00  EUR
 59   UAB "Mundia"  39 str. 2 d. 1 p.  Neatitiko minimalių kvalifikacijos reikalavimų  3.780,00  EUR
 11   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 1 p.  Nepatikslino kvalifikaciją įrodančių duomenų  51.345,00  EUR
 29   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 1 p.  Nepatikslino kvalifikaciją įrodančių duomenų  472,50  EUR
 53   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 1 p.  Nepatikslino kvalifikaciją įrodančių duomenų  9.397,50  EUR
 56   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 1 p.  Nepatikslino kvalifikaciją įrodančių duomenų  815,85  EUR
 55   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninės specifikacijos reikalavimų  10.143,00  EUR
 28   Uždaroji akcinė bendrovė "Stelsa"  39 str. 1 d.  Per nurodytą terminą neištaisė aritmetinių klaidų  4.121,26  EUR
 58   UAB "AMI sprendimai"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  5.424,30  EUR
 15   UAB "Barameda"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko Konkurso sąlygose nustatytų reikalavimų  1.386,00  EUR
 50   UAB "Barameda"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  35.700,00  EUR
 25   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko Konkurso sąlygose nustatytų reikalavimų  330,75  EUR
 54   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  1.931,58  EUR
 64   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  4.158,00  EUR
 1   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  175,35  EUR
 2   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninės specifikacijos reikalavimų  374,86  EUR
 5   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninės specifikacijos reikalavimų  677,25  EUR
 10   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninės specifikacijos reikalavimų  9.964,50  EUR
 22   UAB "Medekspert LT"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  30,45  EUR
 54   UAB "AMV Project"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  1.389,15  EUR
 5   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  441,00  EUR
 11   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  40.819,35  EUR
 22   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  23,10  EUR
 24   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  2.209,82  EUR
 41   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  5.145,00  EUR
 50   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  30.166,50  EUR
 51   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  12.075,00  EUR
 54   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  14.449,63  EUR
 56   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  224,86  EUR
 7   A. Zapalskio IĮ 'Azas'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  283,50  EUR
 51   A. Zapalskio IĮ 'Azas'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  11.917,50  EUR
 58   A. Zapalskio IĮ 'Azas'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  1.808,10  EUR
 22   UAB "PROFARMA GLOBAL"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  21,61  EUR
 52   UAB "PROFARMA GLOBAL"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  13.286,70  EUR
 58   UAB "PROFARMA GLOBAL"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  1.844,26  EUR
 7   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  1.575,00  EUR
 8   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  577,50  EUR
 23   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  55.692,00  EUR
 50   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  135.660,00  EUR
 54   UAB "PROFARMA GLOBAL"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  1.821,43  EUR
 40   UAB "ILSANTA"  39 str. 1 d.  Per nurodytą terminą nepristatė prekės pavyzdžio  279,30  EUR
 44   UAB 'Interlux'  39 str. 1 d.  Per nurodytą terminą nepateikė prekės pavyzdžio  1.638,00  EUR
 55   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninės specifikacijos reikalavimų  5.556,00  EUR
 63   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 1 d.  Per nurodytą terminą neištaisė aritmetinių klaidų  6.960,00  EUR
 8   UAB 'OneMed' -  Tiekėjas atsisakė pasirašyti sutartį  25.410,00  EUR
 23   IĮ Baltijos medicina -  Atsisakė pasirašyti sutartį  52.920,00  EUR
 52   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninės specifikacijos reikalavimų  8.820,00  EUR
 52   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 3 p.  Pasiūlyta per didelė kaina  10.042,20  EUR
 52   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'  39 str. 2 d. 3 p.  Pasiūlyta per didelė kaina  18.270,00  EUR
 52   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 3 p.  Pasiūlyta per didelė kaina  32.760,00  EUR
 50   UAB "PROFARMA GLOBAL" -  Atsisakė sudaryti sutartį  25.150,65  EUR
 29   UAB 'LITFARMA'  39 str. 1 d.  Per nurodytą terminą nepristatė prekės pavyzdžio  714,00  EUR
 61   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų  1.176,00  EUR

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   57,75 EUR 
 1  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   106,24 EUR 
 2  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   226,39 EUR 
 2  2   UAB "ILSANTA"   282,98 EUR 
 2  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   303,00 EUR 
 2  4   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   429,98 EUR 
 3  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   17.083,71 EUR 
 3  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   18.257,40 EUR 
 4  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   4.138,05 EUR 
 4  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   4.630,50 EUR 
 5  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   371,70 EUR 
 7  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   343,35 EUR 
 7  2   UAB "ILSANTA"   1.354,00 EUR 
 8  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   34.188,00 EUR 
 8  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   34.188,00 EUR 
 8  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   45.738,00 EUR 
 9  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   267,75 EUR 
 9  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   311,22 EUR 
 9  3   UAB 'OneMed'   913,50 EUR 
 9  4   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   1.442,70 EUR 
 10  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   10.018,05 EUR 
 11  1   UAB "AMV Project"   36.225,00 EUR 
 13  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   5.827,00 EUR 
 13  2   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   14.847,00 EUR 
 13  3   UAB "AMI sprendimai"   23.730,00 EUR 
 14  1   UAB 'SLAUGIVITA'   148,47 EUR 
 14  2   UAB 'Interlux'   185,13 EUR 
 14  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   272,25 EUR 
 16  1   UAB 'OneMed'   847,00 EUR 
 16  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   871,20 EUR 
 17  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.783,00 EUR 
 18  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.194,00 EUR 
 19  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.160,90 EUR 
 21  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.134,00 EUR 
 22  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   26,00 EUR 
 23  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   54.684,00 EUR 
 23  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   55.692,00 EUR 
 23  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   65.268,00 EUR 
 23  4   UAB 'OneMed'   84.168,00 EUR 
 23  5   UAB "ILSANTA"   100.800,00 EUR 
 24  1   UAB "Medekspert LT"   3.517,50 EUR 
 25  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   367,50 EUR 
 26  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   238,38 EUR 
 27  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   157,50 EUR 
 28  1   UAB 'SLAUGIVITA'   6.137,12 EUR 
 36  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   372,00 EUR 
 37  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   125,00 EUR 
 38  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   248,00 EUR 
 39  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   336,00 EUR 
 39  2   UAB "Medekspert LT"   488,25 EUR 
 39  3   UAB "Mediq Lietuva"   573,60 EUR 
 39  4   UAB 'LITFARMA'   771,75 EUR 
 40  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   308,70 EUR 
 40  2   UAB "Mediq Lietuva"   579,18 EUR 
 41  1   Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL"   8.680,00 EUR 
 42  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   146,48 EUR 
 43  1   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   2.541,00 EUR 
 43  2   UAB "AMI sprendimai"   6.956,25 EUR 
 44  1   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   1.222,20 EUR 
 44  2   UAB "Mediq Lietuva"   1.337,70 EUR 
 45  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   304,50 EUR 
 47  1   UAB 'SLAUGIVITA'   3.000,68 EUR 
 48  1   Uždaroji akcinė bendrovė "GENERIX"   26.334,00 EUR 
 49  1   UAB 'Limedika'   1.181,25 EUR 
 50  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   25.704,00 EUR 
 50  2   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   52.657,50 EUR 
 51  1   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   25.200,00 EUR 
 53  1   UAB "AMV Project"   12.180,00 EUR 
 54  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   1.417,50 EUR 
 54  2   UAB 'OneMed'   1.428,84 EUR 
 55  1   UAB "Barameda"   10.584,00 EUR 
 55  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   12.348,00 EUR 
 55  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   13.631,31 EUR 
 55  4   UAB "ILSANTA"   14.420,70 EUR 
 56  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   337,58 EUR 
 57  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   1.330,56 EUR 
 57  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   1.368,36 EUR 
 57  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.701,00 EUR 
 57  4   UAB 'Interlux'   5.292,00 EUR 
 58  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.420,65 EUR 
 58  2   UAB 'B. BRAUN MEDICAL'   1.549,80 EUR 
 58  3   UAB "ILSANTA"   1.678,95 EUR 
 59  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.397,00 EUR 
 59  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   4.233,60 EUR 
 60  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.475,00 EUR 
 62  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   913,50 EUR 
 62  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   1.039,50 EUR 
 62  3   UAB "ILSANTA"   1.732,50 EUR 
 63  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   2.460,15 EUR 
 63  2   UAB "ILSANTA"   3.465,00 EUR 
 63  3   UAB 'OneMed'   5.544,00 EUR 
 63  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   8.627,85 EUR 
 64  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.203,55 EUR 
 64  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Stelsa"   3.354,75 EUR 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 49, 50, 51, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 62, 63, 64  2016-12-13   2016-12-13  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 49, 50, 51, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 62, 63, 64  2016-12-13  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  12, 15, 29, 52, 61  2016-12-13  
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  6, 20, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 46  2016-07-25  
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 11, 53
Tiekėjo pavadinimas
UAB "AMV Project" (302500338)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  48.405,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 10, 54, 56
Tiekėjo pavadinimas
MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB (303199941)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  11.773,13 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3, 4, 5, 57, 63
Tiekėjo pavadinimas
A. Zapalskio IĮ 'Azas' (147838431)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  25.384,17 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 14, 28, 47
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'SLAUGIVITA' (145440368)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  9.286,27 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 48
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "GENERIX" (122752661)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  26.334,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 49
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Limedika' (134056779)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.181,25 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 16
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'OneMed' (111822140)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  847,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 2, 7, 8, 9, 13, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 26, 27, 39, 40, 42, 45, 58, 59, 60, 62, 64
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa" (234449420)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-05 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  118.140,17 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-05 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 55
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Barameda" (303304004)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  10.584,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

10. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 43, 44, 51
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'B. BRAUN MEDICAL' (111551739)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-13 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  28.963,20 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-13 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

11. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 24
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Medekspert LT" (302454378)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-02 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  3.517,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-02 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

12. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 22, 36, 37, 38, 41
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "INTERSURGICAL" (111502432)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-20 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  9.451,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-20 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

13. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 50
Tiekėjo pavadinimas
A. Zapalskio IĮ 'Azas' (147838431)
Sutarties sudarymo data:
2017-01-25 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  25.704,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-01-25 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Donėlienė  Zina
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Viešųjų pirkimų specialistė
Vardas, pavardė
  Gabšienė  Diana
Telefonas
  (370 46) 40 44 22
Elektroninio pašto adresas:
  diana.gabsiene@kal.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Viešųjų pirkimų skyriaus vadovė_____   __________   _____Zina  Donėlienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)