At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Viešoji įstaiga Vilniaus miesto klinikinė ligoninė
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 302692454, Antakalnio g.57, Tel.: +370 52104516, Faks.: +370 52346966, a.pipiriene@vmkl.lt, http://www.vmkl.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
180662   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Slaugos priemonių pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Sterilūs apklotai
2 Sterilus apklotas instrumentavimo staliukui 100x150 cm
3 Sterilus apklotas instrumentavimo staliukui 150x190 cm
4 Sterilus apklotas, trisluoksnis 90x150 cm
5 Sterilios paklodės lipniu kraštu
6 Apklotų rinkinys artroskopinėms operacijoms, sterilus
7 TUR rinkinys, sterilus
8 Nefroskopinis apklotas, sterilus
9 Apklotų rinkinys apatinėms ginekologinėms operacijoms, sterilus
10 Apklotų rinkinys laparotomijoms, universalus, sterilus
11 U-Apklotas, sterilus
12 Apklotas laparoskopinėms operacijoms, sterilus
13 Laparoskopinis rinkinys
14 Laparotominis incizijos apklotas, sterilus
15 Rinkinys histeroskopijai
16 Rinkinys gimdymui, sterilus
17 Rinkinys Cezario operacijai
18 Dangalai aparatūrai, sterilūs
19 Sterilūs komplektai angiografijoms
20 Vienkartiniai chalatai operacijoms
21 Sustiprintos apsaugos vienkartiniai chalatai operacijoms, sterilūs
22 Padidintos apsaugos vienkartiniai chalatai urologinėms operacijoms
23 Padidintos apsaugos vienkartiniai chalatai artroskopinėms operacijoms
24 Autonomiškai šildantis apklotas
25 Autonomiškai šildantis apklotas dviejų dalių
26 Operacinės kepurės su juosta prakaitui sugerti
27 Vienkartinės chirurginės kepurės (apvalios)
28 Chirurginės kaukės
29 Chirurginės kaukės su apsauginiais elementais
30 Epidūrinis/spinalinis rinkinys
31 Kateterizavimo rinkinys
32 Tvarstymo rinkinys
33 Maišas kauteriui ir diatermijai
34 Mayo maišai
35 Skysčių surinkimo maišas su filtru
36 Vienkartiniai paklotai
37 Vienkartiniai sugeriantieji paklotai lovos apsaugai
38 Paklotai ir apklotai
39 Vienkartiniai chalatai lankytojams
40 Vienkartiniai chalatai (su rankogaliais)
41 Vienkartiniai operaciniai baltiniai
42 Vienkartinės kelnės rektoskopiniam tyrimui
43 Vienkartinės šlepetės
44 Vienkartiniai pėdų apmautai
45 Vienkartinė patalynė ligoniams
46 Vienkartiniai plastikiniai apsauginiai apklotai čiužiniams
47 Sterilūs apklotai
48 Apklotų rinkinys artroskopinėms operacijoms, sterilus
49 Rinkinys histeroskopijai
50 Laparoskopinis rinkinys
51 U-Apklotas, sterilus
52 Dangalai aparatūrai, sterilūs
53 Mayo maišai
54 Apklotas instrumentų staliukui
55 Universalus apklotų rinkinys
56 Chirurginė kojinė maža
57 Skysčių surinkimo maišas
58 Sterilios paklodės lipniu kraštu
59 Vamzdelių tvirtinimo juosta
60 Vienkartiniai chalatai operacijoms
61 Padidintos apsaugos vienkartiniai chalatai artroskopinėms operacijoms
62 Chalatas vienkartinis
63 Chirurginės kaukės
64 Chirurginės kaukės su apsauginiais elementais
65 Operacinės kepurės su juosta prakaitui sugerti
66 Vienkartinės chirurginės kepurės (apvalios)
67 Apdangalai avalynei
68 Paklotai
69 Vienkartiniai operaciniai baltiniai
70 Vienkartinės šlepetės
71 Vienkartinė patalynė ligoniams
72 Vienkartiniai plastikiniai apsauginiai apklotai čiužiniams


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2016-12-28    10:45 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2016-11-14 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2016-11-16 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2016-11-14 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 19   AmberCell Solutions, UAB  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų  149.940,00  EUR
 34   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  548,10  EUR
 34   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  693,00  EUR
 3   UAB "ILSANTA"  39 str. 1 d.  Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą nepaaiškino pasiūlymo  8.820,00  EUR
 7, 10, 11, 14   UAB "AMV Project"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  126.226,80  EUR
 19, 20   UAB "AMV Project"  39 str. 1 d.  Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą nepaaiškino pasiūlymo  229.262,25  EUR
 1, 3, 5, 6, 9, 10, 11, 13, 14, 17, 20, 21, 23, 27, 31, 32, 34, 36, 40, 44   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  365.955,50  EUR
 37   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 1 d.  Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą nepaaiškino pasiūlymo  1.953,00  EUR
 1, 8, 10, 11, 13, 14, 16, 19, 20, 21, 22, 30, 37, 39, 40, 44   UAB "Barameda"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  418.145,70  EUR
 8, 9, 11, 13, 15, 19   Ortogama, UAB  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  196.415,00  EUR
 1, 12, 14, 20, 22, 30, 37   UAB 'OneMed'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  137.243,85  EUR
 21, 37, 40, 44   A. Zapalskio IĮ 'Azas'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  9.156,90  EUR
 20, 44   UAB "PROFARMA GLOBAL"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  5.895,20  EUR
 35   UAB "PROFARMA GLOBAL"  39 str. 1 d.  Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą nepaaiškino pasiūlymo  1.020,52  EUR
 37, 38   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  51.030,00  EUR
 2, 3, 6, 7, 8, 10, 12, 13, 15, 16, 19   MB Globex AAA  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  448.090,00  EUR
 11, 21   MB Globex AAA  39 str. 1 d.  Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą nepaaiškina pasiūlymo  29.004,00  EUR
 14   MB Globex AAA  39 str. 1 d.  Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą nepaaiškino pasiūlymo  3.487,50  EUR
 53   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  2.192,40  EUR
 53   UAB "ILSANTA"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  2.772,00  EUR
 51   UAB "AMV Project"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  7.623,00  EUR
 60   UAB "PROFARMA GLOBAL"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  2.956,50  EUR
 48, 50, 51, 54, 55, 61   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  21.901,32  EUR
 51, 55, 58   UAB "Barameda"  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  7.260,75  EUR
 48, 49, 50   MB Globex AAA  39 str. 2 d. 2 p.  Tiekėjo pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  14.750,25  EUR
 50   UAB "Barameda"  39 str. 1 d.  Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą nepaaiškino pasiūlymo  5.796,00  EUR
 49   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB  40 str. 1 d.  Tiekėjas komisijos prašymu nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  148,84  EUR

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   12.524,40 EUR 
 2  1   UAB 'OneMed'   10.804,50 EUR 
 2  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   11.499,60 EUR 
 2  3   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   12.127,50 EUR 
 2  4   UAB "Barameda"   18.522,00 EUR 
 3  1   UAB 'OneMed'   8.190,00 EUR 
 3  2   UAB "Barameda"   8.820,00 EUR 
 3  3   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   9.387,00 EUR 
 4  1   UAB "Barameda"   3.465,00 EUR 
 4  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   4.095,00 EUR 
 5  1   UAB "Barameda"   6.400,80 EUR 
 5  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   6.504,75 EUR 
 5  3   UAB 'OneMed'   6.917,40 EUR 
 6  1   UAB 'OneMed'   12.348,00 EUR 
 6  2   UAB "Barameda"   13.671,00 EUR 
 6  3   Ortogama, UAB   13.933,50 EUR 
 6  4   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   14.773,50 EUR 
 7  1   UAB "Barameda"   33.075,00 EUR 
 7  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   39.690,00 EUR 
 7  3   Ortogama, UAB   43.365,00 EUR 
 8  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   3.465,00 EUR 
 9  1   MB Globex AAA   7.785,00 EUR 
 9  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   8.731,80 EUR 
 9  3   UAB "Barameda"   13.135,50 EUR 
 10  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   70.875,00 EUR 
 10  2   UAB 'OneMed'   71.820,00 EUR 
 11  1   UAB 'OneMed'   20.034,00 EUR 
 11  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   20.638,80 EUR 
 12  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   40.049,10 EUR 
 12  2   UAB "Barameda"   40.950,00 EUR 
 12  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   59.403,71 EUR 
 12  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   105.651,00 EUR 
 13  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   46.856,25 EUR 
 14  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   4.725,00 EUR 
 15  1   UAB "Barameda"   50.400,00 EUR 
 15  2   UAB 'OneMed'   57.960,00 EUR 
 15  3   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   59.472,00 EUR 
 15  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   162.288,00 EUR 
 16  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   15.671,25 EUR 
 16  2   UAB 'OneMed'   16.931,25 EUR 
 16  3   Ortogama, UAB   17.025,00 EUR 
 16  4   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   20.459,25 EUR 
 17  1   UAB 'OneMed'   26.082,00 EUR 
 17  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   27.783,00 EUR 
 17  3   MB Globex AAA   43.443,00 EUR 
 17  4   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   81.307,80 EUR 
 18  1   UAB 'OneMed'   31,50 EUR 
 18  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   41,69 EUR 
 18  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   43,47 EUR 
 19  1   UAB "Linea alba"   100.842,00 EUR 
 19  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   175.770,00 EUR 
 20  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   61.425,00 EUR 
 20  2   MB Globex AAA   77.025,00 EUR 
 21  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   2.756,25 EUR 
 22  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   2.362,50 EUR 
 23  1   UAB "Barameda"   2.898,00 EUR 
 23  2   UAB 'OneMed'   2.961,00 EUR 
 23  3   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   3.669,75 EUR 
 24  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   5.040,00 EUR 
 25  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   3.946,95 EUR 
 26  1   UAB 'OneMed'   2.315,25 EUR 
 26  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   2.425,50 EUR 
 26  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   2.756,25 EUR 
 27  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   4.392,00 EUR 
 27  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   7.560,00 EUR 
 27  3   UAB 'OneMed'   7.560,00 EUR 
 28  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   2.587,50 EUR 
 28  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.848,50 EUR 
 28  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   2.976,75 EUR 
 28  4   UAB 'OneMed'   6.142,50 EUR 
 28  5   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   9.355,50 EUR 
 29  1   UAB 'OneMed'   825,30 EUR 
 29  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   1.893,15 EUR 
 29  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.949,85 EUR 
 30  1   MB Globex AAA   47.115,00 EUR 
 31  1   UAB 'OneMed'   4.347,00 EUR 
 31  2   MB Globex AAA   15.345,00 EUR 
 32  1   UAB 'OneMed'   4.536,00 EUR 
 32  2   UAB "AMV Project"   8.788,50 EUR 
 32  3   MB Globex AAA   17.820,00 EUR 
 32  4   Ortogama, UAB   24.165,00 EUR 
 33  1   UAB 'OneMed'   59,85 EUR 
 33  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   130,60 EUR 
 34  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   592,20 EUR 
 34  2   UAB 'OneMed'   680,40 EUR 
 34  3   UAB "Barameda"   724,50 EUR 
 35  1   UAB "Barameda"   1.165,50 EUR 
 35  2   UAB 'OneMed'   1.307,25 EUR 
 35  3   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   1.693,13 EUR 
 36  1   UAB "Barameda"   47.880,00 EUR 
 36  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   48.444,00 EUR 
 36  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   50.803,20 EUR 
 36  4   UAB 'OneMed'   53.121,60 EUR 
 36  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   54.180,00 EUR 
 37  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė"   3.206,70 EUR 
 39  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.124,55 EUR 
 39  2   UAB 'OneMed'   1.653,75 EUR 
 39  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   1.757,70 EUR 
 40  1   UAB 'OneMed'   2.016,00 EUR 
 41  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   8.429,40 EUR 
 42  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   415,80 EUR 
 42  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   429,98 EUR 
 42  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   810,90 EUR 
 43  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   3.396,24 EUR 
 44  1   UAB 'OneMed'   8.316,00 EUR 
 45  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   19.845,00 EUR 
 45  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   21.168,00 EUR 
 45  3   UAB "Barameda"   35.910,00 EUR 
 46  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   23.436,00 EUR 
 46  2   UAB 'OneMed'   26.460,00 EUR 
 46  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   30.693,60 EUR 
 47  1   UAB 'OneMed'   2.303,91 EUR 
 47  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   2.435,90 EUR 
 47  3   UAB "Barameda"   2.731,05 EUR 
 48  1   UAB 'OneMed'   6.123,60 EUR 
 48  2   UAB "Barameda"   7.030,80 EUR 
 48  3   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   7.597,80 EUR 
 49  1   UAB 'OneMed'   138,60 EUR 
 49  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   405,72 EUR 
 50  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   6.693,75 EUR 
 51  1   UAB 'OneMed'   6.552,00 EUR 
 51  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   6.879,60 EUR 
 51  3   MB Globex AAA   8.856,00 EUR 
 52  1   UAB 'OneMed'   14,49 EUR 
 52  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   20,85 EUR 
 53  1   UAB 'OneMed'   2.268,00 EUR 
 53  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   2.368,80 EUR 
 53  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.620,80 EUR 
 53  4   UAB "Barameda"   3.024,00 EUR 
 53  5   UAB "PROFARMA GLOBAL"   3.036,60 EUR 
 54  1   UAB 'OneMed'   409,50 EUR 
 54  2   UAB "Barameda"   441,00 EUR 
 54  3   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   469,35 EUR 
 54  4   UAB "PROFARMA GLOBAL"   576,83 EUR 
 55  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   472,50 EUR 
 55  2   UAB 'OneMed'   491,40 EUR 
 55  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   597,68 EUR 
 56  1   UAB 'OneMed'   252,00 EUR 
 56  2   UAB "Barameda"   352,80 EUR 
 57  1   UAB 'OneMed'   99,54 EUR 
 57  2   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   135,45 EUR 
 58  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   1.260,00 EUR 
 59  1   UAB 'OneMed'   236,25 EUR 
 59  2   UAB "Barameda"   378,00 EUR 
 59  3   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   382,73 EUR 
 60  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.844,45 EUR 
 60  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   2.929,50 EUR 
 60  3   UAB "Barameda"   3.219,30 EUR 
 60  4   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   3.307,50 EUR 
 60  5   UAB 'OneMed'   4.057,20 EUR 
 61  1   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   1.130,54 EUR 
 61  2   UAB 'OneMed'   1.263,15 EUR 
 61  3   UAB "Barameda"   1.304,10 EUR 
 62  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   187,43 EUR 
 62  2   UAB "Barameda"   189,00 EUR 
 62  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   217,35 EUR 
 62  4   UAB "PROFARMA GLOBAL"   317,68 EUR 
 63  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   427,20 EUR 
 63  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   470,40 EUR 
 63  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   497,70 EUR 
 63  4   UAB 'OneMed'   1.020,60 EUR 
 63  5   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   1.562,40 EUR 
 64  1   UAB 'OneMed'   122,85 EUR 
 64  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   218,93 EUR 
 65  1   UAB 'OneMed'   126,00 EUR 
 65  2   UAB "PROFARMA GLOBAL"   142,13 EUR 
 65  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   157,50 EUR 
 66  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   261,00 EUR 
 66  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   268,20 EUR 
 66  3   UAB "PROFARMA GLOBAL"   357,21 EUR 
 66  4   UAB 'OneMed'   756,00 EUR 
 66  5   MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB   797,58 EUR 
 67  1   UAB "PROFARMA GLOBAL"   279,72 EUR 
 67  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   340,80 EUR 
 67  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   352,80 EUR 
 68  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   2.243,40 EUR 
 68  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   4.597,43 EUR 
 69  1   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   140,49 EUR 
 70  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   239,41 EUR 
 71  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   165,38 EUR 
 71  2   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   176,40 EUR 
 72  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa"   1.953,00 EUR 
 72  2   UAB 'OneMed'   2.205,00 EUR 
 72  3   A. Zapalskio IĮ 'Azas'   2.557,80 EUR 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
13, 19  2017-02-09   2017-02-21  
27, 47-72  2017-02-13   2017-02-13  
1-5, 7, 10, 12, 14, 16-18, 20-26, 28-37, 39-46  2017-02-09   2017-02-09  
8, 9, 11, 15  2017-02-09   2017-02-15  
2017-02-21   2017-02-21  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  27  2017-02-13  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  47-72  2017-02-13  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-5, 7, 10, 12, 14, 16-18, 20-26, 28-37, 39-46  2017-02-09  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  8, 9, 11, 15  2017-02-15  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  6  2017-02-21  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  13, 19  2017-02-21  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  38  2017-02-06  
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo      
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 28, 41, 42
Tiekėjo pavadinimas
A. Zapalskio IĮ 'Azas' (147838431)
Sutarties sudarymo data:
2017-02-27 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 11.432,70 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-02-27 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 30
Tiekėjo pavadinimas
MB Globex AAA (303055421)
Sutarties sudarymo data:
2017-02-27 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 47.115,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-02-27 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 10, 12, 14, 20, 21, 22, 24, 25, 34
Tiekėjo pavadinimas
MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB (303199941)
Sutarties sudarymo data:
2017-02-27 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 204.296,40 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-02-27 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 4, 5, 7, 23, 35, 36
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Barameda" (303304004)
Sutarties sudarymo data:
2017-02-27 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 94.884,30 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-02-27 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2, 3, 17, 18, 26, 29, 31, 32, 33, 40, 44
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'OneMed' (111822140)
Sutarties sudarymo data:
2017-02-27 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 67.523,40 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-02-27 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 16, 39, 43, 45, 46
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa" (234449420)
Sutarties sudarymo data:
2017-02-27 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 63.473,04 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-02-27 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 37
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Nemuno vaistinė" (134778482)
Sutarties sudarymo data:
2017-02-27 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 3.206,70 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-02-27 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 63, 69
Tiekėjo pavadinimas
A. Zapalskio IĮ 'Azas' (147838431)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-01 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 567,69 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 50, 55, 58, 61
Tiekėjo pavadinimas
MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB (303199941)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-01 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 9.556,79 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

10. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 47, 48, 49, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 59, 64, 65
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'OneMed' (111822140)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-01 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 18.646,74 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

11. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 67
Tiekėjo pavadinimas
UAB "PROFARMA GLOBAL" (303519409)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-01 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 279,72 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

12. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 60, 62, 66, 68, 70, 71, 72
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Skirgesa" (234449420)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-01 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 7.894,07 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

13. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 8
Tiekėjo pavadinimas
MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB (303199941)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 3.465,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

14. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 9
Tiekėjo pavadinimas
MB Globex AAA (303055421)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 7.785,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

15. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 11
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'OneMed' (111822140)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 20.034,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

16. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 15
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Barameda" (303304004)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 50.400,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

17. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 27
Tiekėjo pavadinimas
A. Zapalskio IĮ 'Azas' (147838431)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 4.392,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

18. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'OneMed' (111822140)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-09 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 12.348,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

19. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 13
Tiekėjo pavadinimas
MOLNLYCKE HEALTH CARE UAB (303199941)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-09 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 46.856,25 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

20. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 19
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Linea alba" (304144360)
Sutarties sudarymo data:
2017-03-09 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 100.842,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-03-01 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Raimonda  Steikūnienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Viešųjų pirkimų skyriaus vyr. specialistė
Vardas, pavardė
  Agnė  Pipirienė
Telefonas
  +37052104516
Elektroninio pašto adresas:
  a.pipiriene@vmkl.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 Tiekėjas UAB "Profarma Global" atsisakė sudaryti sutartį dėl 27 pirkimo objekto dalies. Pasiūlymų vertinimo metu tiekėjas UAB "Profarma Global" atsisakė pasiūlymo 2, 3, 39, 40, 45 ir 71 pirkimo objekto dalims.


  _____Direktorius_____   __________   _____Dr. Narimantas  Markevičius_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)