At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


VšĮ Klaipėdos universitetinė ligoninė
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 190468035, Liepojos g. 41, LT-92288 Klaipėda, Tel.: +370 46396505, motuziene@kul.lt, http://www.kul.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
182478   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Plovimo, valymo ir buitinės prekės 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Muilas ūkiškas
2 Skysta rankų plovimo priemonė
3 Muilas tualetinis skystas
4 Muilas tualetinis skystas
5 Muilas tualetinis skystas
6 Muilo putų rankoms rinkinys
7 Skalbimo milteliai
8 Indų ploviklis (koncentruotas)
9 Indų ploviklis su dezinfekuojančiais priedais
10 Priemonės automatinėms indų plovimo mašinoms
11 Valymo priemonė skirta grindų plovimo mašinai ir rankiniu būdu
12 Valymo priemonė (šveitimo milteliai)
13 Paviršių (stalų, spintelių ir t.t.) plovimo priemonė
14 Universali paviršių valymo priemonė
15 Pridegusių paviršių valymo priemonė
16 Kilimų dėmių valiklis (rankiniu būdu)
17 Kilimų šampūnas ekstrakcinėms mašinoms
18 Langų valiklis su purkštuku
19 Valymo priemonė su purkštuku
20 Stiprus valiklis profesionaliam langų valymui (skiedžiamas)
21 Sanitarinis valiklis
22 Dezinfekavimo ir balinimo priemonė
23 Diklofosas
24 Buitiniai polietileniniai maišai
25 Maišai atliekoms
26 Šepetys WC
27 Šepečiai kriauklėms šveisti
28 Šepečiai vonioms šveisti
29 Šepečiai indams šveisti
30 Šepečiai grindų šveitimui
31 Šepečiai buteliams plauti
32 Šepečiai šluoti su kotu
33 Šepečiai mėgintuvėliams plauti
34 Semtuvėlis su šepečiu dulkėms, šiukšlėms surinkti
35 Semtuvėlis šiukšlėms surinkti
36 Šluostės paviršių valymui
37 Vienkartinės šluostės paviršių valymui
38 Dulkių valytuvas
39 Šluostė su mikropluoštu paviršių valymui
40 Grandiklis grindų, langų valymui
41 Grindų valymo komplektas (laikiklis, kotas, mopai, nugręžėjas, nugręžėjo įdėklas, vežimėlio ratukas)
42 Padas šveitimui (šveitimo padukas, pado laikiklis su kotu)
43 Grindų valymo vežimėlis
44 Trijų aukštų paviršių ir grindų valymo vežimėlis
45 Langų valymo komplektas (kotas, šluostė, šluostės laikiklis, sausintuvas, guma, kibiras)
46 Tualetinis popierius
47 Natrio bikarbonatas (geriamoji soda)
48 Stalo servetėlės
49 Milteliai nuoviroms tirpinti
50 Valymo priemonė mikrobangėms krosnelėms
51 Pelėsių valiklis su chloru
52 Nerūdijančio plieno paviršių, liftų aliejinis valiklis
53 Nerūdijančio plieno ir keramikinių paviršių valymo priemonė
54 Indų balinimo ir dezinfekavimo priemonė
55 Priemonės basonų plovimo mašinoms
56 Grindų valymo priemonė
57 Nukalkintojas
58 Kibirėlis paviršių valymui
59 Šepetys plytelių siūlėms ir siauriems kraštams valyti
60 Metalinis šveistukas
61 Metalinis šveistukas
62 Virtuvinė, paraloninė kempinė su žaliu abrazyvu
63 Virtuvinė, celiuliozinė kempinė su žaliu abrazyvu


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2017-01-25    10:45 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2017-01-05 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2017-01-05 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 24   UAB "Arvedas"  39 str. 2 d. 2 p.  pateikė sertifikatus ne lietuvių kalba  7.042,50  EUR
 46   UAB "Arvedas"  39 str. 2 d. 2 p.  neatitinka laikiklio aukštis, siūlo 24,2, prašom 27+-1 cm., neatitinka gylis, siūlo 15,1, prašome 12,6+-1 cm, neatitinka plotis, siūlo 23,9, prašom 27+-1 cm. Pateikti sertifikatai ne lietuvių kalba.  12.678,00  EUR
 9   UAB 'Officeday'  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi prekės sudėtyje nėra biocido  660,00  EUR
 6   UAB 'Officeday'  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi siūlomos prekės kvapas panašus į kvepalus, prašome muilo putų bekvapių.  819,00  EUR
 39   UAB 'Officeday'  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka išmatavimai, prašome 40x40 +-2 cm, siūlo 36x38 cm  345,00  EUR
 49   UAB 'Officeday'  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neištaisė aritmetinių klaidų  45,00  EUR
 41, 43, 45   UAB "Sentios"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi nebuvo pateikta įvertinimui prekės pavyzdžiai  18.802,50  EUR
 6   UAB "Ratkelta"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi siūlomos prekės kvapas panašus į kvepalus, prašome muilo putų bekvapių.  2.840,00  EUR
 13   UAB "Ratkelta"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi siūlo 1 l talpą, prašome 1,5 l.  1.180,00  EUR
 8   UAB "Lietlieta"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka talpa, siūlo 5 l, prašome 1 l  410,00  EUR
 12   UAB "Lietlieta"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka sudėtis, prašome natrio chloridas, aktyviosios paviršiaus medžiagos, siūlo PAM <5 proc., nejoninės PAM <5 proc. kvapai  915,00  EUR
 42   UAB "Lietlieta"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi nebuvo pateiktas įvertinimui kotas  237,50  EUR
 43   UAB "Lietlieta"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi nebuvo pateikta įvertinimui prekės pavyzdžiai  1.091,50  EUR
 57   UAB "Lietlieta"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka sudėtis prašome fermentai < 5 proc, nejoninės PAM, fosfatai, polikarboksilatai, siūlo citrinos rūgštis, sufamino rūgštis  50,00  EUR
 8   UAB "ARD Solutions"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka sudėtis prašome nejoninių aktyviųjų paviršiaus medžiagų < 15 proc, siūlo nejonines PAM < 5 proc  950,00  EUR
 38   UAB "ARD Solutions"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka šluostės ilgis – 50 cm., ir plotis – 8,5 cm. prašome ilgis – 27 cm +-1, plotis – 11 cm +-1. Neatitinka laikiklio išmatavimai, siūlo ilgis – 70 cm, apatinė dalis – 20 cm, viršutinė – 50 cm. prašome laikiklio ilgio 50 cm +-3, apatinė – 25 cm+-2, viršutinė – 25 cm+-1  1.815,00  EUR
 41, 42, 43   UAB "ARD Solutions"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi nebuvo pateikta įvertinimui prekės pavyzdžiai  18.835,00  EUR
 8   UAB "Libeta" ir ko  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka talpa, siūlo 5 l, prašome 1 l  870,00  EUR
 10   UAB "Libeta" ir ko  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi 10.1 p. neatitinka talpa, siūlo 5 l, prašome 10 kg. 10.2 p. prašome 13 kg, siūlo 5 l.  4.850,00  EUR
 12   UAB "Libeta" ir ko  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi siūlo 500 g. prašome 950 g  1.567,50  EUR
 10   Akcinė bendrovė "Higėja"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi 10.1 p neatitinka sudėtis, prašome alkoholis 15-30 proc., siūlo C12-14, etoksilini ≤5. Prašome pH apie 3, siūlo pH 1,8-2,2. 10.2 p. prašome 13 kg fasuotės, siūlo 24 kg  3.719,00  EUR
 11   Akcinė bendrovė "Higėja"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi prašome pH ne mažiau 9,5, siūlo 7,0-9,0. Neatitinka sudėtis, prašome alkoholis <1 proc., siūlo <3 proc  330,00  EUR
 19   Akcinė bendrovė "Higėja"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi prašome <5 proc., nejoninės aktyviosios medžiagos, kavpai, siūlo fosforo rūgštis <3,5 laurilo dimetilamino oksidas <0,6  700,00  EUR
 23   Akcinė bendrovė "Higėja"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi siūlo oro gaiviklį gėlių kvapo, prašome diklofoso  34,50  EUR
 56   Akcinė bendrovė "Higėja"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka sudėtis, prašome anijoninės PAM <5 proc., nejoninės PAM <5 proc., dažomosios, kvapiosios medžiagos. Siūlo natrio lauretsulfatas <2 proc, natrio karbonatas <1 proc., kokosų aliejus, reakcijos su dietanolaminu <1 proc.  61,50  EUR
 10   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi 10.1 p neatitinka sudėtis, prašome citrinos rūgšties apie 5 proc., siūlo 10-20 proc.  6.664,00  EUR
 13   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka talpa, siūlo 1 l, prašome 1,5 l.  930,00  EUR
 24, 27, 43, 52   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi nebuvo pateikta įvertinimui prekės pavyzdžiai.  62.164,80  EUR
 10   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi 10.1 p. neatitinka talpa, siūlo 5 l, prašome 10 kg. 10.2 p. prašome 13 kg, siūlo 5 l.  2.952,00  EUR
 13   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka sudėtis. Prašome <5 proc. anijoninės, nejoninės PAM, sodium chloride, sodium carbonate, citric acid, tetrasodium EDTA, konservantai. Siūlo etoksilinto alkil eterio sulfato C12-14 natrio druska, alkoholiai C12-15, etoksilinti, natrio benzensulfonatas  710,00  EUR
 43   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka kibiro talpa, siūlo 19 l, prašom 17 l+-1., nesiūlo dviejų skirtingų splavų kibirų.  1.053,40  EUR
 17   UAB "SPARUS"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka talpa, siūlo 10 l, prašome 1000 ml.  111,00  EUR
 38   UAB "SPARUS"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi neatitinka šluostės ilgis – 57 cm., ir plotis – 14 cm. prašome ilgis – 27 cm +-1, plotis – 11 cm +-1.  1.815,00  EUR
 41   UAB "Bell distribution"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi pasiūlyta ne pilna dalis.  5.971,50  EUR
 48   UAB "Bell distribution"  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi nepateikė patikslinimo.  1.925,00  EUR

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   240,00 EUR 
 1  2   UAB "Lietlieta"   270,00 EUR 
 1  3   Akcinė bendrovė "Higėja"   280,00 EUR 
 1  4   UAB 'Officeday'   300,00 EUR 
 1  5   UAB "Libeta" ir ko   320,00 EUR 
 2  1   UAB "ARD Solutions"   1.937,00 EUR 
 2  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   3.113,00 EUR 
 3  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   780,00 EUR 
 3  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   850,00 EUR 
 3  3   UAB 'Officeday'   1.025,00 EUR 
 3  4   UAB "Lietlieta"   1.075,00 EUR 
 3  5   UAB "Ratkelta"   1.125,00 EUR 
 4  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   87,00 EUR 
 4  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   126,00 EUR 
 4  3   UAB "Lietlieta"   156,00 EUR 
 4  4   UAB "Ratkelta"   168,00 EUR 
 4  5   UAB 'Officeday'   250,00 EUR 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   408,00 EUR 
 5  2   UAB 'Officeday'   520,00 EUR 
 5  3   UAB "Ratkelta"   792,00 EUR 
 6  1   Uždaroji akcinė bendrovė 'BIURO PASAULIS'   643,00 EUR 
 6  2   UAB "ARD Solutions"   975,00 EUR 
 7  1   UAB "Lietlieta"   438,00 EUR 
 7  2   UAB "Ratkelta"   450,00 EUR 
 7  3   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   450,00 EUR 
 7  4   UAB "ARD Solutions"   600,00 EUR 
 7  5   UAB "Libeta" ir ko   600,00 EUR 
 7  6   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   1.230,00 EUR 
 8  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   440,00 EUR 
 8  2   UAB "Ratkelta"   500,00 EUR 
 8  3   UAB 'Officeday'   670,00 EUR 
 8  4   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   1.060,00 EUR 
 8  5   UAB "Bell distribution"   1.160,00 EUR 
 9  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   1.320,00 EUR 
 9  2   Akcinė bendrovė "Higėja"   2.265,00 EUR 
 9  3   UAB "Ratkelta"   2.790,00 EUR 
 11  1   UAB "ARD Solutions"   420,00 EUR  Atsisakė pasirašyti sutartį
 11  2   UAB "Lietlieta"   624,00 EUR 
 11  3   UAB "Libeta" ir ko   704,00 EUR 
 11  4   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   1.250,00 EUR 
 11  5   UAB "Bell distribution"   2.337,00 EUR 
 12  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   1.410,00 EUR 
 12  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   1.635,00 EUR 
 12  3   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   1.710,00 EUR 
 12  4   UAB "Ratkelta"   1.785,00 EUR 
 13  1   UAB "Lietlieta"   1.180,00 EUR 
 14  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   287,00 EUR 
 14  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   294,00 EUR 
 14  3   UAB 'Officeday'   455,00 EUR 
 14  4   UAB "Ratkelta"   553,00 EUR 
 14  5   UAB "Lietlieta"   595,00 EUR 
 14  6   UAB "SPARUS"   2.093,00 EUR 
 14  7   UAB "Bell distribution"   3.094,00 EUR 
 15  1   UAB "Lietlieta"   45,00 EUR 
 15  2   Akcinė bendrovė "Higėja"   53,40 EUR 
 15  3   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   76,80 EUR 
 15  4   UAB "Ratkelta"   102,00 EUR 
 15  5   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   156,60 EUR 
 16  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   8,50 EUR 
 16  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   10,00 EUR 
 16  3   UAB "Ratkelta"   16,10 EUR 
 16  4   UAB 'Officeday'   16,20 EUR 
 16  5   UAB "SPARUS"   79,30 EUR 
 17  1   UAB "Libeta" ir ko   95,70 EUR 
 17  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   109,80 EUR 
 17  3   UAB "ARD Solutions"   160,50 EUR 
 17  4   UAB "Lietlieta"   315,00 EUR 
 18  1   UAB "Ratkelta"   132,00 EUR 
 18  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   138,00 EUR 
 18  3   Akcinė bendrovė "Higėja"   142,00 EUR 
 18  4   UAB 'Officeday'   146,00 EUR 
 18  5   UAB "Lietlieta"   148,00 EUR 
 19  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   1.030,00 EUR 
 19  2   UAB "Ratkelta"   1.250,00 EUR 
 19  3   UAB "Lietlieta"   1.350,00 EUR 
 19  4   UAB 'Officeday'   1.550,00 EUR 
 20  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   55,60 EUR 
 20  2   UAB "Lietlieta"   60,00 EUR 
 20  3   UAB "SPARUS"   66,60 EUR 
 20  4   UAB "Bell distribution"   197,80 EUR 
 21  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   400,00 EUR 
 21  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   520,00 EUR 
 21  3   UAB "Lietlieta"   580,00 EUR 
 21  4   UAB "Ratkelta"   800,00 EUR 
 21  5   UAB 'Officeday'   900,00 EUR 
 21  6   UAB "SPARUS"   2.930,00 EUR 
 21  7   UAB "Bell distribution"   3.150,00 EUR 
 22  1   UAB "Lietlieta"   800,00 EUR 
 22  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   840,00 EUR 
 22  3   UAB "Ratkelta"   1.000,00 EUR 
 22  4   UAB "ARD Solutions"   1.200,00 EUR 
 22  5   UAB 'Officeday'   1.280,00 EUR 
 22  6   Akcinė bendrovė "Higėja"   1.460,00 EUR 
 23  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   70,00 EUR 
 23  2   UAB "ARD Solutions"   82,00 EUR 
 23  3   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   84,00 EUR 
 24  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   11.910,00 EUR 
 24  2   UAB "Lietlieta"   12.014,00 EUR 
 24  3   UAB "Ratkelta"   15.050,00 EUR 
 24  4   UAB "ARD Solutions"   20.275,00 EUR 
 24  5   UAB "Libeta" ir ko   25.610,00 EUR 
 25  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   1.787,00 EUR 
 25  2   UAB "ARD Solutions"   1.954,00 EUR 
 25  3   UAB "Lietlieta"   2.140,00 EUR 
 25  4   UAB "Ratkelta"   2.472,00 EUR 
 25  5   UAB "Bell distribution"   2.637,60 EUR 
 25  6   UAB 'Officeday'   4.573,70 EUR 
 25  7   Akcinė bendrovė "Higėja"   4.846,00 EUR 
 26  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   145,00 EUR 
 26  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   170,00 EUR 
 26  3   UAB "ARD Solutions"   237,50 EUR 
 26  4   UAB "Ratkelta"   262,50 EUR 
 26  5   UAB "Bell distribution"   472,50 EUR 
 27  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   57,00 EUR 
 27  2   UAB "ARD Solutions"   65,00 EUR 
 28  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   96,00 EUR 
 28  2   UAB "ARD Solutions"   200,00 EUR 
 28  3   UAB "Ratkelta"   204,00 EUR 
 29  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   44,00 EUR 
 29  2   UAB "Ratkelta"   124,00 EUR 
 29  3   UAB "ARD Solutions"   200,00 EUR 
 30  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   35,00 EUR 
 30  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   41,00 EUR 
 30  3   UAB "ARD Solutions"   50,00 EUR 
 31  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   66,00 EUR 
 31  2   UAB "ARD Solutions"   90,00 EUR 
 31  3   UAB "Ratkelta"   117,00 EUR 
 32  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   86,40 EUR 
 32  2   UAB "ARD Solutions"   108,00 EUR 
 32  3   UAB "Lietlieta"   129,60 EUR 
 32  4   UAB "Ratkelta"   160,80 EUR 
 32  5   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   377,60 EUR 
 32  6   UAB "Bell distribution"   1.278,50 EUR 
 33  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   64,00 EUR 
 33  2   UAB "ARD Solutions"   110,00 EUR 
 33  3   UAB "Bell distribution"   454,00 EUR 
 34  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   116,00 EUR 
 34  2   UAB "Libeta" ir ko   135,20 EUR 
 34  3   UAB "ARD Solutions"   137,60 EUR 
 34  4   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   142,40 EUR 
 34  5   UAB "Bell distribution"   166,40 EUR 
 34  6   UAB "Lietlieta"   368,00 EUR 
 35  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   20,00 EUR 
 35  2   UAB "Ratkelta"   22,00 EUR 
 35  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   22,50 EUR 
 35  4   UAB "ARD Solutions"   24,00 EUR 
 36  1   UAB "ARD Solutions"   810,00 EUR 
 36  2   UAB "Lietlieta"   840,00 EUR 
 36  3   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   840,00 EUR 
 36  4   UAB "Ratkelta"   1.020,00 EUR 
 36  5   UAB "Libeta" ir ko   1.110,00 EUR 
 36  6   UAB 'Officeday'   1.290,00 EUR 
 37  1   UAB "ARD Solutions"   1.320,00 EUR 
 37  2   UAB 'Officeday'   1.320,00 EUR 
 39  1   UAB "ARD Solutions"   810,00 EUR 
 39  2   UAB "Lietlieta"   930,00 EUR 
 39  3   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   960,00 EUR 
 39  4   UAB "Bell distribution"   1.185,00 EUR 
 39  5   UAB "SPARUS"   1.815,00 EUR 
 39  6   UAB "Ratkelta"   1.950,00 EUR 
 40  1   UAB "SPARUS"   344,56 EUR 
 40  2   UAB "Bell distribution"   622,00 EUR 
 40  3   UAB "ARD Solutions"   1.385,00 EUR 
 41  1   UAB "SPARUS"   13.057,10 EUR 
 42  1   UAB "SPARUS"   585,20 EUR 
 43  1   UAB "SPARUS"   1.741,10 EUR 
 44  1   UAB "SPARUS"   23.662,20 EUR 
 44  2   UAB "ARD Solutions"   23.700,00 EUR 
 45  1   UAB "SPARUS"   3.723,00 EUR 
 45  2   UAB "ARD Solutions"   5.865,00 EUR 
 46  1   UAB "Lietlieta"   12.805,00 EUR 
 46  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   13.488,00 EUR 
 46  3   Uždaroji akcinė bendrovė 'BIURO PASAULIS'   14.269,00 EUR 
 46  4   UAB 'Officeday'   14.555,00 EUR 
 46  5   UAB "Ratkelta"   17.095,00 EUR 
 46  6   Akcinė bendrovė "Higėja"   18.699,00 EUR 
 47  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   175,00 EUR 
 47  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   210,00 EUR 
 48  1   UAB "Libeta" ir ko   735,00 EUR 
 48  2   Akcinė bendrovė "Higėja"   910,00 EUR 
 48  3   UAB "Lietlieta"   980,00 EUR 
 48  4   Uždaroji akcinė bendrovė 'BIURO PASAULIS'   1.016,40 EUR 
 48  5   UAB "Ratkelta"   1.050,00 EUR 
 48  6   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   1.120,00 EUR 
 48  7   UAB 'Officeday'   1.190,00 EUR 
 48  8   UAB "ARD Solutions"   1.680,00 EUR 
 49  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   312,00 EUR 
 49  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   312,00 EUR 
 49  3   UAB "Lietlieta"   585,00 EUR 
 50  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   34,00 EUR 
 50  2   UAB "Lietlieta"   60,00 EUR 
 50  3   UAB 'Officeday'   110,00 EUR 
 51  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   27,50 EUR 
 51  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   48,00 EUR 
 52  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   290,00 EUR 
 53  1   Akcinė bendrovė "Higėja"   19,20 EUR 
 53  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   164,40 EUR 
 54  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   85,00 EUR 
 54  2   Akcinė bendrovė "Higėja"   98,00 EUR 
 54  3   UAB "Bell distribution"   473,50 EUR 
 54  4   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   745,00 EUR 
 55  1   UAB "ANMEDA TECHNA"   5.197,40 EUR 
 56  1   UAB 'Officeday'   127,50 EUR 
 56  2   UAB "Bell distribution"   663,00 EUR 
 56  3   UAB "Lietlieta"   862,50 EUR 
 57  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   94,50 EUR 
 57  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   107,50 EUR 
 58  1   UAB "Bell distribution"   400,80 EUR 
 58  2   UAB "SPARUS"   1.348,20 EUR 
 58  3   UAB "ARD Solutions"   1.920,00 EUR 
 59  1   UAB "SPARUS"   358,20 EUR 
 60  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   104,00 EUR 
 61  1   UAB 'Officeday'   50,00 EUR 
 61  2   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   340,00 EUR 
 62  1   Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA"   52,00 EUR 
 62  2   UAB "Lietlieta"   58,00 EUR 
 62  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   194,00 EUR 
 63  1   UAB "Bell distribution"   50,00 EUR 
 63  2   Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX"   137,00 EUR 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1-9, 11-37, 39-63  2017-03-20   2017-03-20  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-9, 11-37, 39-63  2017-03-20  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  10, 38  2017-03-20  
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo      
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 17, 48
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Libeta" ir ko (125961666)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 830,70 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 56, 61
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Officeday' (124931353)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-04 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 177,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 55
Tiekėjo pavadinimas
UAB "ANMEDA TECHNA" (301232595)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-05 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 5.197,40 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė 'BIURO PASAULIS' (122624188)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 643,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 40-45, 59
Tiekėjo pavadinimas
UAB "SPARUS" (301614709)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 43.471,36 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 7, 13, 15, 22, 46
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Lietlieta" (150147986)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 15.268,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 58, 63
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Bell distribution" (302627606)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-06 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 450,80 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 5, 9, 19, 24-33, 35, 50, 52, 54, 57, 62
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė firma "KOSLITA" (149562782)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-07 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 17.573,90 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2, 36, 37, 39
Tiekėjo pavadinimas
UAB "ARD Solutions" (302739605)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-10 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 4.877,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

10. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3, 4, 8, 12, 14, 16, 21, 49, 51, 53
Tiekėjo pavadinimas
Akcinė bendrovė "Higėja" (133807283)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-07 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 3.771,20 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

11. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 11
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Lietlieta" (150147986)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-11 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 624,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

12. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 23
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX" (110443493)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-17 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 70,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

13. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 18
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Ratkelta" (162948447)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-25 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 132,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

14. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 20, 34, 47, 60
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "SANITEX" (110443493)
Sutarties sudarymo data:
2017-04-25 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 450,60 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-04-15 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Nijolė  Motužienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vyr. gydytojo pavaduotoja
Vardas, pavardė
  Nijolė  Motužienė
Telefonas
  +370 46 396505
Elektroninio pašto adresas:
  motuziene@kul.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 Uz ataskaitos pildymą atsakinga E. Bertašienė 8 46 396671


  _____Vyriausiasis gydytojas_____   __________   _____Vinsas  Janušonis_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)