At-3 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


AB 'Lietuvos geležinkeliai'
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 110053842, Mindaugo g. 12/14, LT-03603 Vilnius, Tel.: (8 5) 269 3437, Faks.: (8 5) 269 2128, lgkanc@litrail.lt, http://www.litrail.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA
(KOMUNALINIAM SEKTORIUI)

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
182122   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  11

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
216/PCPP-5-19 Bėginių autobusų 620M, 630MiL, 730ML ir RA-2 atsarginių dalių pirkimas pagal poreikį (2017–2020 m.) 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Bėginių autobusų 620M ir 630Mil atsarginės dalys
2 Variklių MAN D 2876 LUE 623 ir MAN D 2876LUE 631 atsarginės dalys
3 Hidrostatikos filtrų komplektas
4 Vežimėlio atsarginės dalys
5 Vežimėlio atsarginės dalys
6 Vežimėlio atsarginės dalys
7 Pneumatikos atsarginės dalys
8 Sandariklis
9 Rezervuaras
10 Stabdžių magistralės galinis čiaupas
11 Amortizatorius, labirintinis žiedas, lingės apvalkalas
12 ašidėžės spyruoklė
13 Velenas kardanas
14 Stiklo valytuvas, šepetėlis valytuvo, išorinis veidrodis
15 Bėginių autobusų 620M ir 630Mil ir 730ML langai
16 Aširačiai
17 Oro džiovinimo agregatas, mašinisto kėdė
18 Išmetamųjų dujų duslintuvo šilumine izoliacija; Jėgaines pakabos guminiai elementai; Radiatorius
19 Išmetamujų dujų sistemos pakaba
20 Variklio aušinimo sistemos žarnos
21 Hidrostatikos atsarginės dalys
22 Vežimėliai 5MSf/11ASf atsarginės dalys
23 Hidroslopintuvai; amortizatorius
24 Sailentblokas
25 Hidrodinaminės pavaros T211re.4 atsarginės dalys
26 Filtravimo elementas; Tinklinio filtro įdėklas; Tinklinio filtro sandarinimo žiedas
27 Bėginių autobusų 630Mil vidaus įranga
28 Hidrostatikos filtras
29 Filtras
30 Priekinio lango roletas; Mašinisto pulto viršutinis skydas
31 Pneumatinė pagalvė
32 Pneumatinės ir stabdžių įrangos atsarginės dalys
33 Aširatis su reduktoriumi; Palaikančiojo vežimėlio aširatis
34 Stabdžių magistralės galinis čiaupas; Stabdžių magistralės rankovė
35 Aširačių guolių blokas
36 Bėginių autobusų 730ML atsarginės dalys
37 Automatinė sankaba
38 Pneumatinė pagalvė
39 Išmetimo vamzdžio dangtelis 730ML
40 Aširatis su reduktoriumi SK485; Palaikančiojo vežimėlio aširatis
41 Kompresoriaus agregatas VV120-T-905 su džiovintuvu LTZ-H
42 Aušinimo radiatorius
43 Jėgainės agregatų Power Pack MTU 6H 1800 R83 atsarginės dalys
44 Hidrostatikos sistemos žarnos
45 Vežimėlio atsarginės dalys
46 Velenas kardaninis
47 Dempferis hidraulinis; Ašidėžių virpesių slopintuvas
48 Ašinių reduktorių reaktyvinio momento traukės; Aširačių ir ašidėžių atsarginės dalys
49 Gumos-kordo apvalkas
50 Stabdžių cilindrų atsarginės dalys
51 Pavara "Sauter"
52 Jėgainės agregatas PesaPack 630MiL


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 

2. JEIGU PIRKIMAS ATLIEKAMAS NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDU, NURODOMA VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMO 73 STRAIPSNIO DALIS
IR DALIES PUNKTAS ARBA JEIGU ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA,
NURODOMAS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMO STRAIPSNIS, DALIS IR PUNKTAS, KURIUO VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo straipsnio
Dalis Punktas
   
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2017-02-14    08:45 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2016-12-27 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2016-12-27 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų, neskelbiamų derybų atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo, nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 50   UAB RAILVEC  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi šiai pirkimo objekto daliai užtikrinti pasiūlymo galiojimo užtikrinimo sumos nepakanka  20.327,86  EUR
 1   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"  40 str. 1 d.  kadangi nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  19.318,00  EUR
 2   A. Povilausko įmonė "Kadex"  39 str. 2 d. 2 p.  pasiūlymas neatitinka konkurso sąlygose nustatytų reikalavimų (dalyvio siūlomos prekės neatitinka pirkimo dokumentuose pateiktos techninės specifikacijos reikalavimų  78.719,86  EUR
 20   UAB "Skinest Baltija"  39 str. 2 d. 2 p.  pasiūlymas neatitinka konkurso sąlygose nustatytų reikalavimų (dalyvio siūlomos prekės neatitinka pirkimo dokumentuose pateiktos techninės specifikacijos reikalavimų  9.685,16  EUR
 29   A. Povilausko įmonė "Kadex"  39 str. 2 d. 2 p.  pasiūlymas neatitinka konkurso sąlygose nustatytų reikalavimų (dalyvio siūlomos prekės neatitinka pirkimo dokumentuose pateiktos techninės specifikacijos reikalavimų  1.114,74  EUR
 43   UAB RAILVEC  39 str. 2 d. 2 p.  pasiūlymas neatitinka konkurso sąlygose nustatytų reikalavimų (dalyvio siūlomos prekės neatitinka pirkimo dokumentuose pateiktos techninės specifikacijos reikalavimų  20.621,44  EUR
 44   UAB RAILVEC  39 str. 2 d. 2 p.  pasiūlymas neatitinka konkurso sąlygose nustatytų reikalavimų (dalyvio siūlomos prekės neatitinka pirkimo dokumentuose pateiktos techninės specifikacijos reikalavimų  14.821,76  EUR
 45   UAB RAILVEC  39 str. 2 d. 3 p.  Buvo pasiūlyto per didelės perkančiaja organizacijai nepriimtinos kainos  13.218,40  EUR
 47   UAB RAILVEC  40 str. 1 d.  kadangi nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  13.836,64  EUR
 2   užsienio įmonė (SIA Anlas)  40 str. 1 d.  kadangi nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  94.069,55  EUR
 15   UAB "Skinest Baltija"  39 str. 2 d. 3 p.  Buvo pasiūlyto per didelės perkančiaja organizacijai nepriimtinos kainos  233.945,96  EUR
 29   UAB "Skinest Baltija"  40 str. 1 d.  kadangi nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  3.429,60  EUR
 43   UAB "Skinest Baltija"  40 str. 1 d.  kadangi nepagrindė neįprastai mažos pasiūlymo kainos  7.828,52  EUR
 1   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  25.841,00  EUR
 6   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  33.340,00  EUR
 22   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  18.436,00  EUR
 23   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  27.379,00  EUR
 29   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  2.902,00  EUR
 36   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  142.320,00  EUR
 46   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  5.620,00  EUR
 47   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  13.600,00  EUR
 51   UAB "Atomeksim"  39 str. 2 d. 1 p.  Tiekėjas sistemoje yra įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą  2.600,00  EUR
 51   UAB RAILVEC  39 str. 2 d. 2 p.  kadangi šiai pirkimo objekto daliai užtikrinti pasiūlymo galiojimo užtikrinimo sumos nepakanka  11.960,00  EUR

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   UAB "IOW BALTIC"   18.011,00 EUR 
 1  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Adampolis"   25.866,12 EUR 
 1  3   UAB Teknom   28.201,80 EUR 
 1  4   UAB "Skinest Baltija"   30.021,70 EUR 
 2  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"   70.781,40 EUR 
 2  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Adampolis"   71.881,42 EUR 
 2  3   UAB "Skinest Baltija"   132.296,95 EUR 
 4  1   UAB "Tubes International"   4.760,00 EUR 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"   18.498,00 EUR 
 5  2   UAB "Skinest Baltija"   18.612,00 EUR 
 5  3   UAB Teknom   21.504,00 EUR 
 6  1   UAB "Skinest Baltija"   22.875,84 EUR 
 6  2   užsienio įmonė (SIA Anlas)   31.948,00 EUR 
 6  3   UAB Teknom   32.196,00 EUR 
 9  1   užsienio įmonė (SIA Anlas)   1.958,00 EUR 
 10  1   užsienio įmonė (SIA Anlas)   2.269,80 EUR 
 10  2   UAB "Skinest Baltija"   5.210,00 EUR 
 12  1   užsienio įmonė (SIA Anlas)   4.297,60 EUR 
 14  1   UAB "Skinest Baltija"   18.988,32 EUR 
 17  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"   7.400,00 EUR 
 19  1   užsienio įmonė (SIA Anlas)   4.052,76 EUR 
 20  1   UAB "Tubes International"   2.920,00 EUR 
 23  1   UAB "Skinest Baltija"   9.704,00 EUR 
 23  2   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"   11.200,00 EUR 
 27  1   UAB "Skinest Baltija"   17.265,00 EUR 
 27  2   UAB Teknom   18.937,00 EUR 
 27  3   užsienio įmonė (SIA Anlas)   27.019,18 EUR 
 29  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Adampolis"   3.186,46 EUR 
 29  2   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"   3.890,00 EUR 
 29  3   užsienio įmonė (SIA Anlas)   4.328,92 EUR 
 29  4   UAB Teknom   4.379,00 EUR 
 30  1   užsienio įmonė (SIA Anlas)   1.751,82 EUR 
 30  2   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"   30.000,00 EUR 
 34  1   užsienio įmonė (SIA Anlas)   1.277,44 EUR 
 34  2   UAB Teknom   1.730,00 EUR 
 34  3   UAB "Skinest Baltija"   1.812,00 EUR 
 35  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Ignera"   25.120,00 EUR 
 35  2   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"   35.200,00 EUR 
 35  3   UAB "Skinest Baltija"   41.568,00 EUR 
 39  1   UAB "Skinest Baltija"   2.205,00 EUR 
 39  2   užsienio įmonė (SIA Anlas)   5.414,50 EUR 
 41  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS"   42.500,00 EUR 
 41  2   UAB Teknom   46.193,00 EUR 
 41  3   užsienio įmonė (SIA Anlas)   79.800,00 EUR 
 42  1   UAB "Skinest Baltija"   17.000,00 EUR 
 42  2   UAB Teknom   27.180,00 EUR 
 43  1   UAB "Solaris Baltic"   7.772,80 EUR 
 44  1   UAB "Tubes International"   3.520,00 EUR 
 44  2   UAB "Solaris Baltic"   5.116,20 EUR 
 44  3   UAB "Skinest Baltija"   5.607,92 EUR 
 46  1   UAB "Skinest Baltija"   4.356,00 EUR 
 46  2   užsienio įmonė (SIA Anlas)   5.240,00 EUR 
 46  3   UAB RAILVEC   8.785,24 EUR 
 47  1   UAB "Skinest Baltija"   10.584,00 EUR 
 47  2   UAB Teknom   19.584,00 EUR 
 47  3   užsienio įmonė (SIA Anlas)   21.883,44 EUR 
 48  1   UAB RAILVEC   11.895,88 EUR 
 49  1   užsienio įmonė (SIA Anlas)   27.948,00 EUR 
 49  2   UAB RAILVEC   31.070,00 EUR 
 51  1   UAB "Skinest Baltija"   3.240,00 EUR 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
9,12,14,19,23,49  2017-05-18   2017-05-18  
2,29,43,44  2017-05-30   2017-05-30  
1,4,5,6,10,17,20,27,30,34,35,39,41,42,46,47,48,51  2017-05-25   2017-05-25  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  9, 12, 14, 19, 23, 49  2017-05-18  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1, 4, 5, 6, 10, 17, 20, 27, 30, 34, 35, 39, 41, 42, 46, 47, 48, 51  2017-05-25  
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  2, 29, 43, 44  2017-05-30  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  50  2017-05-18  kadangi šiai pirkimo objekto daliai užtikrinti pasiūlymo galiojimo užtikrinimo sumos nepakanka
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  45  2017-05-25  Buvo pasiūlyto per didelės perkančiaja organizacijai nepriimtinos kainos
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  15  2017-05-30  Buvo pasiūlyto per didelės perkančiaja organizacijai nepriimtinos kainos
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  16, 32, 40  2017-05-18  
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 48
Tiekėjo pavadinimas
UAB RAILVEC (300017522)
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  14.394,01 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-06-19 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 4, 20, 44
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Tubes International" (301098790)
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  13.552,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-06-22 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 43
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Solaris Baltic" (123039547)
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  9.405,09 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-06-26 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2, 5, 17, 41
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "ŠVIESOS SPEKTRAS" (124382431)
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  168.407,07 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-07-03 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 9, 10, 12, 19, 30, 34, 49
Tiekėjo pavadinimas
SIA Anlas
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  43.555,42 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-07-05 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6, 14, 23, 27, 39, 42, 46, 47, 51
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Skinest Baltija" (300070820)
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  128.523,97 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-07-05 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

7. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 29
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Adampolis" (234522530)
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  3.855,62 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-07-10 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

8. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1
Tiekėjo pavadinimas
UAB "IOW BALTIC" (301141697)
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  21.793,31 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-07-11 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

9. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 35
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Ignera" (135138663)
Sutarties sudarymo data:
2017-06-19 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  30.395,20 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2020-07-17 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Silvija  Grabauskienė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  vyr.specialistė
Vardas, pavardė
  Latatujeva  Loreta
Telefonas
  8 5 269 3054
Elektroninio pašto adresas:
  l.latatujeva@litrail.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 Ataskaita pildoma dalimis.


  _____L.e. Pirkimų centro direktoriaus pareigas_____   __________   _____Mindaugas  Žiukas_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)