At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Viešoji įstaiga Jonavos pirminės sveikatos priežiūros centras
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 256739230, Žeimių g. 19, LT-55134 Jonava, Tel.: (8 349) 6 90 42, tseliugina@gmail.com, www.jonavospspc.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
188260   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
      ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Laboratorinių reagentų ir priemonių su analizatorių panauda pirkimas 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
  33696000-5
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
  33196000-0

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 Krešėjimo sistemos tyrimai automatiniu analizatoriumi STA Satellite (arba lygiaverčiu) su analizatoriaus panauda 33696000-5
2 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS SAUSOS CHEMIJOS TYRIMŲ SISTEMOS ANALIZATORIUI (REFLEKTOMETRUI) NYCOCARD READER II AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI KAPILIARINIAM KRAUJUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) 33696000-5
3 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS GLIUKOZĖS TYRIMAMS IŠ VENINIO IR KAPILIARINIO KRAUJO ANALIZATORIUMI BIOSEN C LINE AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) 33696000-5
4 REAGENTAI IR PAPILDOMOS PRIEMONĖS t.y. Monoklonai kraujo grupei ir Rh(D) nustatyti + Rh kontrolė + AB kontrolė 33696000-5
5 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS ŠLAPIMO ANALIZATORIUI POCKET CHEM AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Bukonių ambulatorijai 33696000-5
6 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS ŠLAPIMO ANALIZATORIUI POCKET CHEM AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Žeimių ambulatorijai 33696000-5
7 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS ŠLAPIMO ANALIZATORIUI POCKET CHEM AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Šveicarijos ambulatorijai 33696000-5
8 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS ŠLAPIMO ANALIZATORIUI POCKET CHEM AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Upninkų ambulatorijai 33696000-5
9 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS ŠLAPIMO ANALIZATORIUI CLINITEK 50 AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Panoterių ambulatorijai 33696000-5
10 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS AUTOMATINIAM HEMATOLOGIJOS ANALIZATORIUI ABX Micros 60 AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA)Bukonių ambulatorijai 33696000-5
11 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS AUTOMATINIAM HEMATOLOGIJOS ANALIZATORIUI ABX Micros 60 AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA). Žeimių ambulatorijai 33696000-5
12 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS AUTOMATINIAM HEMATOLOGIJOS ANALIZATORIUI ABX Micros 60 AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA). Šveicarijos ambulatorijai 33696000-5
13 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS AUTOMATINIAM HEMATOLOGIJOS ANALIZATORIUI ABX Micros 60 AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA). Panoterių ambulatorijai 33696000-5
14 REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS AUTOMATINIAM HEMATOLOGIJOS ANALIZATORIUI Sysmex 100i AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA). Upninkų ambulatorijai 33696000-5
15 "REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS SAUSOS CHEMIJOS TYRIMŲ SISTEMOS ANALIZATORIUI NYCOCARD READER II AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI KAPILIARINIAM KRAUJUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Bukonių ambulatorijai " 33696000-5
16 "REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS SAUSOS CHEMIJOS TYRIMŲ SISTEMOS ANALIZATORIUI NYCOCARD READER II AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI KAPILIARINIAM KRAUJUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Panoterių ambulatorijai 33696000-5
17 "REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS SAUSOS CHEMIJOS TYRIMŲ SISTEMOS ANALIZATORIUI NYCOCARD READER II AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI KAPILIARINIAM KRAUJUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Žeimių ambulatorijai " 33696000-5
18 "REAGENTAI BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS GLIUKOZĖS TYRIMAMS IŠ KAPILIARINIO KRAUJO ANALIZATORIUMI Gliukocard X-MINI AR LYGIAVERČIAM ANALIZATORIUI (SU ANALIZATORIAUS PANAUDA) Bukonių ambulatorijai " 33696000-5
19 REAGENTŲ RINKINYS BEI PAPILDOMOS PRIEMONĖS SKIRTOS NESPECIFINIAM SIFILIO DIAGNOSTIKOS TESTUI RPR 33696000-5
20 Lancetai metaliniai 33196000-0
21 Lancetai 33196000-0
22 Vienkartiniai indeliai šlapimui 33196000-0
23 I - FOB testas kasetė 33196000-0
24 Mikrovetės hematologijai 33196000-0
25 Microvette CB 200 ENG 33196000-0
26 Multi- testas 10 narkotinėms medžiagoms nustatyti + šlapimo indelis 33196000-0
27 Standartiniai eritrocitai O(I) antikūnų reakcijai 33196000-0
28 Anti - Human Globulin 33196000-0
29 Kontrolė ENG nusėdimams 33196000-0


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 

2.1. JEIGU PIRKIMAS ATLIKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ, KONKURENCINIO DIALOGO
BŪDAIS AR ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA, NURODOMAS
ĮSTATYMO STRAIPSNIS, STRAIPSNIO DALIS IR DALIES PUNKTAS, KURIUO
VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo
Straipsnis Dalis Punktas
     
2.2. JEIGU SUPAPRASTINTO PIRKIMO METU VYKDYTOS DERYBOS IR APIE JĮ BUVO SKELBTA:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2017-06-22    09:45 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2017-06-12 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2017-06-12 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
UAB "DIAMEDICA" 111768155  Molėtų pl.73 Vilniaus m. sav. Vilniaus m.  Lietuva 
UAB "Diagnostinės sistemos" 122263421  P. Smuglevičiaus g. 1, LT-08311 Vilnius  Lietuva 
UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ 'MEDFARMOS' LABORATORIJOS 124484379  P. Smuglevičiaus g. 1, Vilnius  Lietuva 
UAB 'Limeta' 221906050  V. A. Graičiūno g. 4,LT-02241 Vilnius  Lietuva 
UAB "Mediq Lietuva" 302513086  Laisvės pr.75, Vilnius  Lietuva 
UAB "Prosangvis" 300089105  V. Putvinskio g. 38-10, Kauno m., 44211 Kauno m. sav.  Lietuva 
MB "Rei laboratorium" 302883566  Odminių g. 11-15, Vilnius  Lietuva 
UAB "Optinė riba" 300046335  Energetikų g. 8, Kauno m., 52461 Kauno m. sav.  Lietuva 
Uždaroji akcinė bendrovė "Bioeksma" 300096612  Mokslininkų g. 11, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.  Lietuva 
UAB 'Interlux' 110608112  Aviečių g. 16, LT-08418, Vilnius  Lietuva 
UAB "Labochema LT" 300670772  Vilkpėdės g. 22, Vilnius  Lietuva 


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ (PIRMINIŲ PASIŪLYMŲ) NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo (pirminio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo (pirminio pasiūlymo), nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 2   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  4.142,25  EUR
 2   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  3.778,95  EUR
 15   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  441,00  EUR
 15   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  733,95  EUR
 16   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  183,49  EUR
 17   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  122,33  EUR
 20   UAB "Labochema LT"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  32,34  EUR
 21   UAB "Labochema LT"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  210,00  EUR
 22   UAB "Labochema LT"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  998,25  EUR
 23   UAB "Labochema LT"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  2.352,00  EUR
 23   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  788,00  EUR
 23   UAB 'Interlux'  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  903,00  EUR
 24   UAB "Labochema LT"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  380,63  EUR
 24   UAB "Mediq Lietuva"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  315,00  EUR
 28   UAB "Diagnostinės sistemos"  39 str. 2 d. 2 p.  Neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų  441,00  EUR

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   13.393,27 EUR 
 2  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   5.547,58 EUR 
 3  1   UAB 'Limeta'   2.571,56 EUR 
 3  2   UAB "DIAMEDICA"   2.844,62 EUR 
 3  3   UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ 'MEDFARMOS' LABORATORIJOS   3.436,31 EUR 
 4  1   UAB "DIAMEDICA"   636,30 EUR 
 4  2   UAB 'Interlux'   1.173,51 EUR 
 5  1   UAB 'Interlux'   116,91 EUR 
 6  1   UAB 'Interlux'   116,91 EUR 
 7  1   UAB 'Interlux'   141,34 EUR 
 8  1   UAB 'Interlux'   116,91 EUR 
 10  1   UAB 'Limeta'   1.329,30 EUR 
 11  1   UAB 'Limeta'   1.329,30 EUR 
 12  1   UAB 'Limeta'   1.329,30 EUR 
 13  1   UAB 'Limeta'   1.329,30 EUR 
 14  1   UAB "Mediq Lietuva"   1.546,88 EUR 
 15  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   628,61 EUR 
 16  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   161,57 EUR 
 17  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   123,06 EUR 
 18  1   UAB "Mediq Lietuva"   67,20 EUR 
 18  2   UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ 'MEDFARMOS' LABORATORIJOS   89,78 EUR 
 18  3   UAB 'Interlux'   136,24 EUR 
 19  1   UAB "DIAMEDICA"   67,20 EUR 
 19  2   UAB 'Interlux'   88,23 EUR 
 19  3   UAB "Diagnostinės sistemos"   92,40 EUR 
 19  4   Uždaroji akcinė bendrovė "Bioeksma"   94,75 EUR 
 20  1   UAB 'Limeta'   11,76 EUR 
 20  2   UAB 'Interlux'   14,70 EUR 
 20  3   UAB "Mediq Lietuva"   17,64 EUR 
 21  1   UAB "Mediq Lietuva"   157,50 EUR 
 21  2   UAB "DIAMEDICA"   194,25 EUR 
 21  3   UAB 'Interlux'   210,00 EUR 
 21  4   UAB "Optinė riba"   216,50 EUR 
 22  1   UAB "Optinė riba"   898,50 EUR 
 22  2   MB "Rei laboratorium"   910,35 EUR 
 22  3   UAB "Mediq Lietuva"   1.086,75 EUR 
 23  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   1.113,00 EUR 
 23  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Bioeksma"   1.417,50 EUR 
 23  3   UAB "Prosangvis"   1.554,00 EUR 
 24  1   UAB "DIAMEDICA"   325,50 EUR 
 25  1   UAB "Mediq Lietuva"   32,59 EUR 
 26  1   UAB "DIAMEDICA"   339,20 EUR 
 26  2   UAB 'Interlux'   340,20 EUR 
 26  3   UAB "Diagnostinės sistemos"   472,50 EUR 
 27  1   UAB "DIAMEDICA"   224,00 EUR 
 27  2   UAB 'Interlux'   514,50 EUR 
 27  3   UAB "Diagnostinės sistemos"   823,20 EUR 
 28  1   UAB 'Interlux'   31,50 EUR 
 29  1   UAB "DIAMEDICA"   252,00 EUR 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
1-8,10-29  2017-07-12   2017-07-12  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-8, 10-29  2017-07-12  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  9  2017-07-12  
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 4, 19, 24, 26, 27, 29
Tiekėjo pavadinimas
UAB "DIAMEDICA" (111768155)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-28 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.844,20 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-06-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 14, 18, 21, 25
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Mediq Lietuva" (302513086)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-28 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  1.804,17 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-06-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 5, 6, 7, 8, 28
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Interlux' (110608112)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-28 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  523,74 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-06-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

4. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 22
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Optinė riba" (300046335)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-28 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  898,50 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-06-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

5. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 2, 15, 16, 17, 23
Tiekėjo pavadinimas
UAB "Diagnostinės sistemos" (122263421)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-28 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  20.967,11 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-06-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

6. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3, 10, 11, 12, 13, 20
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Limeta' (221906050)
Sutarties sudarymo data:
2017-08-03 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  7.900,58 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2018-06-30 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Ambrazienė  Ramutė
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Ekonomistė
Vardas, pavardė
  Seliugina  Tatjana
Telefonas
  +370 349 69042
Elektroninio pašto adresas:
  tseliugina@gmail.com
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Direktoriaus pavaduotoja_____   __________   _____Ramutė  Ambrazienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)