At-3 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2012 m.
rugsėjo 25 d. įsakymo Nr. 1S-213 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


Viešoji įstaiga "KLAIPĖDOS KELEIVINIS TRANSPORTAS"
(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 142133780, S. Daukanto g. 15, LT-92235 Klaipėda, Tel.: 846 366 776, aurelija.jogaudaite@klaipedatransport.lt, www.klaipėdatransport.lt
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA
(KOMUNALINIAM SEKTORIUI)

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
189713   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS VADOVAUJANTIS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ,
ATLIEKAMŲ GYNYBOS IR SAUGUMO SRITYJE, ĮSTATYMU?  
  TAIP          NE  
4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
1. PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS TIPO KODAS  4

2. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 2.1 papunktį)
  TAIP          NE  
2.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Pavadinimas
 
Kodas
   
Adresas, telefonas
  
Organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIEKAMAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARĄJĄ PIRKIMO SUTARTĮ   TAIP          NE  

2. PREKIŲ PIRKIMO TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
3. PASLAUGŲ KATEGORIJA
 2     ( pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlį ) 
4. DARBŲ TIPAS     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
5. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
KELEIVIŲ VEŽIMO VIETINIO (MIESTO) REGULIARAUS SUSISIEKIMO MARŠRUTAIS, MARŠRUTINIAIS TAKSI KLAIPĖDOS MIESTE PASLAUGOS 
6. PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
7. PAPILDOMI PIRKIMO OBJEKTO KODAI PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

8. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu pirkimo objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
1 I dalis. maršrutas Nr. 8E „Jūrininkų st. – Ligoninės st."
2 II dalis. maršrutas Nr. 6E „Mogiliovo g. – Melnragė“
3 III dalis. maršrutas Nr. 5E „Jūrininkų st. – Miško st.“


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 

2. JEIGU PIRKIMAS ATLIEKAMAS NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDU, NURODOMA VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMO 73 STRAIPSNIO DALIS
IR DALIES PUNKTAS ARBA JEIGU ATLIEKAMAS SUPAPRASTINTAS PIRKIMAS, KAI APIE JĮ NEBUVO SKELBTA,
NURODOMAS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMO STRAIPSNIS, DALIS IR PUNKTAS, KURIUO VADOVAUJANTIS PASIRINKTAS ŠIS BŪDAS
Viešųjų pirkimų įstatymo straipsnio
Dalis Punktas
   
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMŲ SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2017-08-21    09:45 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2017-06-27 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2017-06-27 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2017-06-27 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMŲ SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Bendrijos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Bendrijų oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Pavadinimas Kodas Adresas Šalis
       


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ NEPATEIKĘ KANDIDATAI
(tik riboto konkurso, skelbiamų, neskelbiamų derybų atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas pasiūlymo nepateikė savo iniciatyva, ar nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo, nurodant nepakvietimo priežastis
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (Lt) Pasiūlymo kainos išraiška
 1   UAB "Olego transportas"  39 str. 2 d. 1 p.  Įvertinus tiekėjo UAB "Olego transportas" pateiktą pasiūlymą buvo nustatyta, kad tiekėjas neatitinka Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.8, 3.1.9, 3.1.11 ir 3.1.12 punktuose nustatyų reikalavimų. Tiekėjas su pasiūlymu nepateikė ir per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepaaiškino duomenų apie tiekėjo kvalifikaciją ir nepateikė dokumentų įrodančių: 1)paslaugas teiksiančio personalo kvalifikaciją (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.8. p.); 2)nepateikė pažymos apie turimą patirtį - per paskutiniuosius 7 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei veiklą vykdė mažiau nei 7 metus) turi būti tinkamai įvykdęs bent vieną sutartį, kurios pagrindu buvo teikiamos keleivių vežimo vietiniais maršrutais (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.9 p.);3)nepateikė išplėstinio balanso išrašo (Konkurso sąlygų III dalies 2lentelės 3.1.11 p.); 4) nepateikė paskutinių trijų metų pelno nuostolių ataskaitų (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.12 p.)  0,597  EUR
 2   UAB "Olego transportas"  39 str. 2 d. 1 p.  Įvertinus tiekėjo UAB "Olego transportas" pateiktą pasiūlymą buvo nustatyta, kad tiekėjas neatitinka Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.8, 3.1.9, 3.1.11 ir 3.1.12 punktuose nustatyų reikalavimų. Tiekėjas su pasiūlymu nepateikė ir per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepaaiškino duomenų apie tiekėjo kvalifikaciją ir nepateikė dokumentų įrodančių: 1)paslaugas teiksiančio personalo kvalifikaciją (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.8. p.); 2)nepateikė pažymos apie turimą patirtį - per paskutiniuosius 7 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei veiklą vykdė mažiau nei 7 metus) turi būti tinkamai įvykdęs bent vieną sutartį, kurios pagrindu buvo teikiamos keleivių vežimo vietiniais maršrutais (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.9 p.);3)nepateikė išplėstinio balanso išrašo (Konkurso sąlygų III dalies 2lentelės 3.1.11 p.); 4) nepateikė paskutinių trijų metų pelno nuostolių ataskaitų (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.12 p.)  0,597  EUR
 3   IĮ "Transbonus"  39 str. 2 d. 1 p.  Įvertinus tiekėjo IĮ "Transbonus" nustatyta, kad tiekėjas neatitinka Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.7., 3.1.8, 3.1.9, 3.1.11 punktuose nustatytų reikalavimų. Tiekėjas su pasiūlymu nepateikė ir per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepaaiškino duomenų apie tiekėjo kvalifikaciją ir nepateikė dokumentų įrodančių: 1) paslaugas teiksiančio personalo kvalifikaciją (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.8. p.);2)nepateikė pažymos apie turimą patirtį - per paskutiniuosius 7 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei veiklą vykdė mažiau nei 7 metus) turi būti tinkamai įvykdęs bent vieną sutartį, kurios pagrindu buvo teikiamos keleivių vežimo vietiniais maršrutais (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.9 p.);3)nepateikė išplėstinio balanso išrašo (Konkurso sąlygų III dalies 2lentelės 3.1.11 p.).  1,08  EUR
 2   UAB "Audresta"  39 str. 2 d. 1 p.  Įvertinus tiekėjo UAB "Audresta" buvo nustatyta, kad teikėjas neatitinka Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.7 punkte ustatyto reikalavimo. Tiekėjas su pasiūlymu nepateikė ir per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepaaiškino duomenų apie tiekėjo kvalifikaciją ir nepateikė dokumentų įrodančių, kad tiekėjas nuosavybės teise ar nuomos pagrindais turi transporto priemonių stovėjimo aikšteles ar garažus, yra sudaręs sutartis su remonto ir transporto priemonių plovimo įmonėmis. Tiekėjas 2017-09-13 raštu patvirtino nurodytas aplinkybes.  0,93  EUR
 3   UAB "InLT"  39 str. 2 d. 1 p.  Įvertinus tiekėjo UAB "INLT" pateiktą pasiūlymą buvo nustatyta, kad tiekėjas neatitinka Konkurso sąlygose nustatytų reikalavimų. Tiekėjas su pasiūlymu nepateikė ir per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepaaiškino duomenų apie tiekėjo kvalifikaciją:1)nepateikė dokumentų, įrodančių tiekėjo teisę verstis veikla, reikalinga sutarties įvykdymui (Konkurso sąlygų III dalies 1 lentelės 3.1.5. punktas); 2)nepateikė tiekėjo deklaracijos (Konkurso sąlygų III salies 3.3. p.); 3)nepateikė įrodymų, kad tiekėjas nuosavybės teise turi arba nuomojasi transporto priemonių stovėjimo aikštelę ar garažus, yra sudaręs sutartis su remonto ir plovimo įmonėmis (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.7 punktas); 4)nepateikė pažymos apie tiekėjo turimą patirtį - per paskutinius 7 metus įvykdytas sutartis, kurių dalykas - keleivių vežimo paslaugos vietiniais maršrutais (Konkurso sąlygų III dalies 3.1.9 p.); 5)balanso išrašą (Konkurso sąlygų III dalies 3.1.12 p.); 6)Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.  0,66  EUR
 1   Uždaroji akcinė bendrovė Tolimojo keleivinio transporto kompanija  39 str. 2 d. 1 p.  Įvertinus tiekėjo pasiūly,ą nustatyta, kad tiekėjas kartu su pasiūlymu nepateikė ir per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepatikslino duomenų apie tiekėjo kvalifikaciją ir nepateikė: 1)dokumentų, įrodančių paslaugas teiksiančio personalo kvalifikaciją (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.8 punktas); 2) balanso išrašo (Konkurso sąlygų III dalies 3.1.12 p.)  0,676  EUR
 2   Uždaroji akcinė bendrovė Tolimojo keleivinio transporto kompanija  39 str. 2 d. 1 p.  Įvertinus tiekėjo pasiūly,ą nustatyta, kad tiekėjas kartu su pasiūlymu nepateikė ir per Perkančiosios organizacijos nustatytą terminą nepatikslino duomenų apie tiekėjo kvalifikaciją ir nepateikė: 1)dokumentų, įrodančių paslaugas teiksiančio personalo kvalifikaciją (Konkurso sąlygų III dalies 2 lentelės 3.1.8 punktas); 2) balanso išrašo (Konkurso sąlygų III dalies 3.1.12 p.)  0,676  EUR

4. SPRENDIMAS SUDARYTI SUTARTĮ IR INFORMAVIMAS
4.1. Sudaryta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Patvirtintos/sudarytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 1  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Ridvija"   0,68 EUR 
 1  2   UAB "Vežesta"   0,74 EUR 
 1  3   UAB 'Klaipėdos paslaugos'   0,75 EUR 
 2  1   UAB 'Kautra'   0,66 EUR 
 2  2   UAB "Vežesta"   0,74 EUR 
 3  1   UAB 'Kautra'   0,66 EUR 
 3  2   UAB 'Klaipėdos paslaugos'   0,81 EUR 
 3  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Ridvija"   0,82 EUR 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę (pasiūlymų eilę) išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti sutartį išsiuntimo data
2017-09-26   2017-10-11  
2017-09-26   2017-10-11  
2017-09-26   2017-10-11  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
1.1. Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
2.1. Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1.1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1  2017-09-29  Priimtas sprendimas sudaryti sutartį su mažiausią kainą pirkimo daliai pasiūliusiu tiekėju.
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  2  2017-09-29  Priimtas sprendimas sudaryti sutartį su mažiausią kainą pirkimo daliai pasiūliusiu tiekėju.
Sudarius viešojo pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  3  2017-09-29  Priimtas sprendimas sudaryti sutartį su mažiausią kainą pirkimo daliai pasiūliusiu tiekėju.
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo      
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


1.2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimų sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. PIRKIMO SUTARTYS      (ši dalis pildoma dėl kiekvienos sutarties)

PRELIMINARIOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) APIMTIS (Lt) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus, ši dalis pildoma, jei buvo sudaryta daugiau nei viena preliminari sutartis)
1. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1
Tiekėjo pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Ridvija" (145197724)
Sutarties sudarymo data:
2017-10-17 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 4.880.000,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2025-04-06 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

2. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Kautra' (132138957)
Sutarties sudarymo data:
2017-10-17 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 480.000,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2025-04-06 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      

3. PIRKIMO SUTARTIS
1.1. Informacija apie pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 3
Tiekėjo pavadinimas
UAB 'Kautra' (132138957)
Sutarties sudarymo data:
2017-10-17 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) apimtis (Lt):
  numatoma pirkimo apimtis: 4.000.000,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data
2025-04-06 
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos ar subtiekimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite sutarties dalies, kurios vykdymą ketinama perduoti trečiosioms šalims, apimtį (Lt), įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Apimtis (Lt)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta sutartis, buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti Aplinkos ministerijos nustatyti aplinkosaugos kriterijai?   TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkosaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į viešojo pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvių produktų kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS
Vardas, pavardė
  Andrius  Samuilovas
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Teisininkė
Vardas, pavardė
  Aurelija  Jogaudaite
Telefonas
  846 366 776
Elektroninio pašto adresas:
  aurelija.jogaudaite@klaipedatransport.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Direktorius_____   __________   _____Gintaras  Neniškis_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)