tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus
2011 m. liepos d. įsakymo Nr. 1S- redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


(perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, ,
(įstaigos duomenys)
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
 

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
54891   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
Kodas ir pavadinimas
   
Pavadinimo patikslinimas
 
Adresas
 
Telefonas
  Faksas  
El. pašto adresas
 
Interneto svetainės adresas
 
Kita informacija
 
Perkančiosios organizacijos tipo kodas
 4  Viešasis juridinis asmuo, kuris atitinka Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 2 dalyje nustatytas sąlygas

1. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 1.1 papunktį)
  TAIP          NE  
1.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Kodas ir pavadinimas
   
Pavadinimo patikslinimas
 
Adresas
 
Telefonas
 
Įgaliotosios organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIKTAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARIĄJĄ SUTARTĮ   TAIP          NE  
2. PIRKIMO OBJEKTO RŪŠIS
  Prekės

2.1. Prekių pirkimo tipas     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
2.2. Paslaugų kategorija
      (pagal Viešųjų pirkimų įstatymo priedėlį) 
2.3. Darbų tipas     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
3. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
bakteriologiniams tyrimams naudojamų reagentų, serumų, diagnostikos rinkinių ir kitų priemonių pirkimas 
PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
 
PAPILDOMAS (-I) PIRKIMO OBJEKTO KODAS (-AI) PAGAL BVPŽ (jei yra)
 

4. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
Pagrindinis pirkimo objektas Papildomas pirkimo objektas
1 stiklinės
2 porceliano stiklinės
3 spiritinės lemputės
4 objektiniai ir dengiamieji stikleliai
5 stiklinis kompresorius
6 stikliniai mėgintuvėliai
7 terpės salmonelių fazių atgaivinimui
8 McFarlend standartų rinkinys
9 kraujo agaras
10 terpės mikobakterijoms auginti
11 kontaktinės plokštelės
12 transportinė terpė
13 sterilus defibrinuotas avies kraujas
14 Listeria spp. chomogeninė terpė
15 monovalentiniai salmonelių serumai
16 polivalentiniai salmonelių antiserumai
17 E.coli serumai
18 šigelių serumai
19 Yersinia enterocolitica serumai
20 Listeria monocytogenes serumai
21 indoksilo acetato diskai
22 niacino testas
23 voges-proskauerio reagentai
24 eskulino diskai
25 X, V, XV faktorių diskai
26 hipurato testas
27 nitratų testas
28 onpg testas
29 bakteriologiniams tyrimams naudojami greitieji testai
30 antibiotikų diskai
31 priemonės bakterijų tinkamoms auginimo sąlygoms sudaryti
32 CO2 sąlygų indikatoriai
33 anaerobinių sąlygų indikatoriai
34 priemonės tepinėlių dažymui ir mikroskopavimui
35 kiuvetės
36 referentinės medžiagos
37 diagnostinis rinkinys kiaulių ligoms nustatyti imunofermentinės analizės (IFA) metodu
38 priemonės bakterijų užšaldymui
39 vienkartinės priemonės
40 priemonės autoklavo darbo kontrolei atlikti
41 maišai autoklavavimui
42 pirštinės, atsparios karščiui
43 pirštinės
44 žmonių apsaugos priemonės
45 sterilus 0,85% natrio chlorido tirpalas
46 voges-proskauerio reagentai
47 vienkartiniai buteliai
48 stiklinės pastero piletės


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Atviras konkursas 
2. PIRKIMO BŪDO PASIRINKIMO PAGRINDIMAS

     
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMO SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2007-09-24    11:00 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Sąjungos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2007-08-09 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Sąjungos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
2007-08-16 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMO SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Sąjungos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Sąjungos oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Atrinktų kandidatų pasirinkimo priežastys
             


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  

Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato (dalyvio) pavadinimas
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (EUR) Pasiūlymo kainos išraiška
 1   UAB "BIOTECHA"  39 str. 2 d. 2 p.  pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų    
 4, 6, 9, 12, 14, 42, 47, 48   Uždaroji akcinė bendrovė "GENERIX"  39 str. 2 d. 1 p.  tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų  3.004.572,20  
 9, 12, 31, 33, 39, 45   UAB "DIAMEDICA"  39 str. 2 d. 1 p.  tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų  6.596.377,50  
 15, 18, 19   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"  39 str. 2 d. 2 p.  pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  237.300,00  
 4   O. Žuravliovo įmonė "AVSISTA"  39 str. 2 d. 2 p.  pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų  119.180,00  

4. SPRENDIMAS SUDARYTI PIRKIMO SUTARTĮ (PRELIMINARIĄJĄ SUTARTĮ) IR INFORMAVIMAS
4.1. Nustatyta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (pildoma ir tokiu atveju, jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Nustatytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška
 1  1   O. Žuravliovo įmonė "AVSISTA"   5.770,20   
 1  2   UAB "Labochema LT"   5.937,00   
 1  3   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   7.362,02   
 1  4   Oribalt Vilnius, UAB   7.547,28   
 1  5 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    9.546,20    
 1  6   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   24.780,00   
 2  1   O. Žuravliovo įmonė "AVSISTA"   46.165,14   
 3  1   O. Žuravliovo įmonė "AVSISTA"   11.959,30   
 3  2   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   13.570,00   
 3  3   Oribalt Vilnius, UAB   14.248,50   
 3  4   UAB "Labochema LT"   20.650,00   
 3  5   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   22.715,00   
 4  1 Ūkio subjektų grupė: UAB 'Opus Medicum'; UAB 'Formedics'    56.345,00    
 4  2   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   116.812,50   
 4  3   UAB 'Interlux'   139.375,00   
 4  4   Oribalt Vilnius, UAB   167.055,00   
 4  5 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    179.000,00    
 4  6   UAB "Labochema LT"   208.140,00   
 6  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   139.476,00   
 6  2   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   201.721,00   
 6  3   O. Žuravliovo įmonė "AVSISTA"   979.400,00   
 6  4   UAB "Labochema LT"   1.579.404,50   
 7  1   Oribalt Vilnius, UAB   15.802,50   
 8  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   41.300,00   
 9  1   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   1.218.000,00   
 9  2   UAB 'Interlux'   1.785.000,00   
 9  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   2.714.000,00   
 10  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   11.210,00   
 10  2   UAB 'Interlux'   12.744,00   
 10  3   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   15.660,00   
 10  4   UAB "Diagnostinės sistemos"   49.560,00   
 11  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   128.856,00   
 11  2   UAB 'Interlux'   214.146,40   
 11  3   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   227.032,00   
 12  1   UAB 'Interlux'   1.638.000,00   
 14  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   10.620,00   
 14  2   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   10.714,40   
 14  3   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   14.160,00   
 14  4   UAB 'Interlux'   34.456,00   
 15  1   Oribalt Vilnius, UAB   134.400,00   
 15  2   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   191.499,00   
 16  1   Oribalt Vilnius, UAB   2.481.150,00   
 17  1   Oribalt Vilnius, UAB   2.559.900,00   
 18  1   Oribalt Vilnius, UAB   3.727,50   
 18  2   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   6.300,00   
 19  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   1.260,00   
 19  2   Oribalt Vilnius, UAB   1.491,00   
 21  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   51.920,00   
 22  1   UAB 'Interlux'   1.668,52   
 22  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   3.245,00   
 23  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   3.481,00   
 23  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   3.835,00   
 23  3   UAB "Labochema LT"   8.909,00   
 23  4   UAB 'Interlux'   10.903,20   
 24  1   UAB "Diagnostinės sistemos"   11.800,00   
 25  1   UAB 'Linea libera'   1.323,00   
 25  2   UAB 'Interlux'   2.308,08   
 25  3   UAB "Labochema LT"   2.631,40   
 26  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   51.920,00   
 26  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   152.250,00   
 27  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   51.920,00   
 27  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   177.000,00   
 28  1   UAB 'Interlux'   11.092,00   
 28  2   UAB 'Linea libera'   25.960,00   
 28  3   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   51.920,00   
 29  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   176.295,00   
 29  2   Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA"   184.810,50   
 29  3   UAB 'Linea libera'   197.190,00   
 30  1   UAB 'Linea libera'   693.000,00   
 30  2   UAB 'Interlux'   1.197.000,00   
 31  1   UAB 'Linea libera'   291.060,00   
 32  1   UAB 'Interlux'   115.994,00   
 33  1   UAB 'Linea libera'   21.712,00   
 33  2   UAB 'Interlux'   37.335,20   
 33  3   UAB "Labochema LT"   42.477,64   
 34  1   UAB 'Interlux'   22.738,60   
 34  2   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   25.287,40   
 34  3   UAB "Labochema LT"   69.702,60   
 35  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   30.267,00   
 37  1   UAB 'Linea libera'   204.140,00   
 38  1   Oribalt Vilnius, UAB   46.816,50   
 38  2 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    72.645,00    
 38  3   UAB 'Interlux'   89.562,00   
 39  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   2.974.414,20   
 39  2   Oribalt Vilnius, UAB   3.439.192,30   
 39  3 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    3.978.910,00    
 39  4   UAB 'Interlux'   4.620.868,40   
 39  5   UAB "Labochema LT"   5.085.398,80   
 40  1   UAB 'Interlux'   73.462,00   
 40  2   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   182.428,00   
 41  1 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    5.580.000,00    
 41  2   UAB 'Interlux'   15.104.000,00   
 42  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   767,00   
 42  2   UAB 'NOTA BENE'   843,70   
 42  3 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    4.879,00    
 42  4   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   8.201,00   
 43  1   Oribalt Vilnius, UAB   39.837,00   
 43  2   UAB 'NOTA BENE'   44.840,00   
 43  3   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   76.700,00   
 43  4   UAB 'Interlux'   88.972,00   
 43  5 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    130.000,00    
 44  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   31.742,00   
 44  2   Oribalt Vilnius, UAB   45.590,00   
 44  3   UAB 'NOTA BENE'   308.098,00   
 44  4 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    474.500,00    
 45  1   UAB 'Interlux'   200.600,00   
 46  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   6.962,00   
 46  2   UAB "Diagnostinės sistemos"   7.670,00   
 46  3   UAB "Labochema LT"   17.818,00   
 46  4   UAB 'Interlux'   21.806,40   
 47  1   Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma"   8.378,00   
 47  2   Oribalt Vilnius, UAB   9.086,00   
 48  1   Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA"   1.829,00   
 48  2 Ūkio subjektų grupė: UAB "Grida LAB"; Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA"    2.600,00    
 48  3   Oribalt Vilnius, UAB   3.068,00   
 48  4   UAB "Labochema LT"   855.500,00   

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie pasiūlymų eilę ir laimėjusį pasiūlymą išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį) išsiuntimo data
1-4,6-12, 14-19, 21-35, 37-48  2007-12-11    


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  1-4, 6-12, 14-19, 21-35, 37-48  2007-12-22  
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus      
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  5, 13, 20, 36  2007-09-24  
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimo sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. SUTARTYS

PRELIMINARIOJOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) VERTĖ (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus)
1. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 1, 2, 3
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
O. Žuravliovo įmonė "AVSISTA" (155525379)
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2010-12-22  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  63.894,64 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

2. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
  4
Tiekėjo pavadinimas
Ūkio subjektų grupė:  UAB 'Opus Medicum' (300516589);UAB 'Formedics' (124980311); 
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  56.345,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data arba preliminariosios sutarties galiojimo terminas
2010-12-22  
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP          NE      
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energtikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

3. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6, 10, 11, 19, 23, 26, 27, 29, 35, 44, 46, 48
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "BIOMETRIJA" (123221635)
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2010-12-22  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  635.218,00 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

4. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 7, 15, 16, 17, 18, 38, 43
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
Oribalt Vilnius, UAB (111472747)
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2010-12-22  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  5.281.633,50 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

5. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 8, 21, 24
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
UAB "Diagnostinės sistemos" (122263421)
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2010-12-22  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  105.020,00 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

6. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 9
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "ARDEOLA" (221731170)
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2010-12-22  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  1.218.000,00 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

7. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 12, 22, 28, 32, 34, 40, 45
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
UAB 'Interlux' (110608112)
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2010-12-22  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  2.063.555,12 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

8. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 14, 39, 42, 47
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "Eksma" (222033720)
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2010-12-22  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  2.994.179,20 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

9. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 25, 30, 31, 33, 37
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
UAB 'Linea libera' (122145775)
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2010-12-22  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  1.211.235,00 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

10. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
  41
Tiekėjo pavadinimas
Ūkio subjektų grupė:  UAB "Grida LAB" (178313232);Uždaroji akcinė bendrovė "GRIDA" (121464065); 
Sutarties sudarymo data:
2007-12-22 
 
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  5.580.000,00 
Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Numatoma sutarties įvykdymo data arba preliminariosios sutarties galiojimo terminas
2010-12-22  
 
1.2. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
1.3. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP          NE      
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.4. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.5. Ar buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energtikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.6. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.7. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS ARBA PIRKIMO ORGANIZATORIUS
Vardas, pavardė
  Henrikas  Martuzevičius
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vyriausiasis specialistas
Vardas, pavardė
  Rimas  Mockevičius
Telefonas
  278 04 91
Elektroninio pašto adresas:
  rmockevicius@nvl.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____direktoriaus pavaduotojas_____   __________   _____Henrikas  Martuzevičius_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)