At-1 tipinė forma
patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos
prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės
direktoriaus 2006 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1S-4
(Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus
2014 m. spalio 30 d. įsakymo Nr. 1S-192 redakcija)
S
p
a
u
d
a
s
Pildo VPT darbuotojas


VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika
(perkančiosios organizacijos pavadinimas)
 
Juridinių asmenų registras, 191744287, Žalgirio g. 117, LT-08217 Vilnius, Tel.: +370 5 272 10 31, Faks.: +370 5 272 85 76, info@zalgirioklinika.lt, http://zalgirioklinika.lt
(įstaigos duomenys)
 
Viešųjų pirkimų tarnybai  
 
 
(At-1 tipinė forma)
 
VIEŠOJO PIRKIMO PROCEDŪRŲ
ATASKAITA

20    m.                        d. Nr.      

I. BENDRA INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ
I. PIRKIMO NUMERIS
187882   
2. AR PIRKIMAS YRA SUSIJĘS SU PROJEKTU IR/ARBA PROGRAMA,
FINANSUOJAMA EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠOMIS?  
  TAIP          NE  
3. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS CENTRINĖS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ
INFORMACINĖS SISTEMOS PRIEMONĖMIS? 

(kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 151 straipsnyje, elektroninis pirkimas)
  TAIP          NE  
II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA
Kodas ir pavadinimas
 191744287  VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika
Pavadinimo patikslinimas
 
Adresas
 Žalgirio g. 117, LT-08217 Vilnius
Telefonas
 +370 5 272 10 31 Faksas  +370 5 272 85 76
El. pašto adresas
 info@zalgirioklinika.lt
Interneto svetainės adresas
 http://zalgirioklinika.lt
Kita informacija
 
Perkančiosios organizacijos tipo kodas
 4  Viešasis juridinis asmuo, kuris atitinka Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 2 dalyje nustatytas sąlygas

1. AR PIRKIMO ĮGALIOJIMAI BUVO SUTEIKTI KITAI PERKANČIAJAI ORGANIZACIJAI?
(jeigu taip, pildyti 1.1 papunktį)
  TAIP          NE  
1.1. Įgaliotosios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas ir tipas

Kodas ir pavadinimas
   
Pavadinimo patikslinimas
 
Adresas
 
Telefonas
 
Įgaliotosios organizacijos tipo kodas
   

III. PIRKIMO OBJEKTAS

1. AR ŠIS PIRKIMAS ATLIKTAS SIEKIANT SUDARYTI PRELIMINARIĄJĄ SUTARTĮ   TAIP          NE  
2. PIRKIMO OBJEKTO RŪŠIS
  Prekės

2.1. Prekių pirkimo tipas     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Pirkimas Nuoma Lizingas Pirkimas išsimokėtinai Mišrus
2.2. Paslaugų kategorija
      (pagal Viešųjų pirkimų įstatymo priedėlį) 
2.3. Darbų tipas     (pažymimas tik vienas iš langelių)
Atlikti darbus Atlikti ir suprojektuoti darbus Bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkankčius
perkančiosios organizacijos nustatytus reikalavimus
3. PIRKIMO OBJEKTO PAVADINIMAS
Odontologinės medžiagos, priemonės ir instrumentai 
PAGRINDINIS PIRKIMO OBJEKTO KODAS PAGAL BVPŽ
  33130000-0
PAPILDOMAS (-I) PIRKIMO OBJEKTO KODAS (-AI) PAGAL BVPŽ (jei yra)
  33131000-7
33141000-0
33141800-8

4. PIRKIMO OBJEKTO DALYS, DĖL KURIŲ TIEKĖJAI BUVO PRAŠOMI PATEIKTI ATSKIRUS PASIŪLYMUS
(pildyti, jeigu objektas skirstomas į dalis)
Pirkimo objekto dalies numeris Pavadinimas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ
Pagrindinis pirkimo objektas Papildomas pirkimo objektas
1 Drenas 33141000-0
2 Apsauginė rankovė KaVo odontologinės įrangos antgaliams, helio lempos antgaliui, lempos rankenai 33130000-0
3 Apsauginė plėvelė kompiuterio pelei 33130000-0
4 Apsauginiai vienkartiniai maišeliai rentgeno sistemos jutikliui 33130000-0
5 Apsauginiai maišeliai skaitmeniniam davikliui 33130000-0
6 Pleistras 33141000-0
7 Nosies įtvaras 33130000-0
8 Įtvaras alkūniniam sąnariui kūdikiams 33130000-0
9 Šaldymo sistema 33130000-0
10 Šaldymo sistema 33130000-0
11 Šaldymo sistema chirurginei konsolei 33130000-0
12 Testas kiekybiniam kraujo gliukozės kiekiui nustatyti matuokliu 33130000-0
13 Testas kiekybiniam kraujo gliukozės kiekiui nustatyti matuokliu 33130000-0
14 Dirbtinio kvėpavimo aparato kontūras 33130000-0
15 Vamzdelis, naudojamas fibrooptinės intubacijos metu fibroskopo apsaugojimui nuo sukandimo 33130000-0
16 Vamzdelis dvigubo spindžio atliekant gaivinimą arba kvėpavimo takų praeinamumui užtikrinti 33130000-0
17 Termometras 33130000-0
18 Skrandžio zondas 33130000-0
19 Nosies absorbuojantis tamponas su siūle 33141000-0
20 Sintetinis monofilamentinis, besirezorbuojantis siūlas, antibakterinis 33141000-0
21 Nesirezorbuojantis monofilamentinis siūlas, nelūžtantis, minkštas, elastingas 33141000-0
22 Nujautrinimo gelis 33141800-8
23 Sąkandžio registravimo masė, ypatingo kietumo 33141800-8
24 Balinamoji medžiaga kapoms 33141800-8
25 Adhezyvas 33141800-8
26 Kompozitinė medžiaga kulties atstatymui 33141800-8
27 A silikoninė hidrofiliška medžiaga atspaudams 33141800-8
28 Fluorido gelis 33141800-8
29 Burnos skalavimo skystis 33141800-8
30 Hemostatinis skystis 33141800-8
31 Tarpdančių šepetėliai 33130000-0
32 Mikromėgintuvėliai 33130000-0
33 Kraujo spaudimo aparatas 33130000-0
34 Kaiščiai 33130000-0
35 Žiodiklis guminis 33130000-0
36 Odontologinės medžiagos ir instrumentai 33130000-0


IV. PIRKIMO BŪDAS

1. PIRKIMO BŪDO PAVADINIMAS
Supaprastintas atviras konkursas 
2. PIRKIMO BŪDO PASIRINKIMO PAGRINDIMAS

2.1. Jeigu pirkimas atliktas skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo būdu ar atliekamas supaprastintas pirkimas, kai apie jį nebuvo skelbta, nurodomas Viešųjų pirkimų įstatymo straipsnis, straipsnio dalis ir dalies punktas, kuriuo vadovaujantis pasirinktas šis būdas
Viešųjų pirkimų įstatymo
straipsnis dalis punktas
     
2.2. Jeigu supaprastinto pirkimo metu vykdytos derybos ir apie pirkimą buvo skelbta:
Perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės visais atvejais leidžia atlikti skelbiamą supaprastintą pirkimą, kurio metu vykdomos derybos
arba
Supaprastintų taisyklių atitinkama nuostata, kuria vadovaujantis skelbiamo
supaprastinto pirkimo metu vykdomos derybos
 
3. ANKSTESNIO PIRKIMO, DĖL KURIO PASIRINKTAS SKELBIAMŲ DERYBŲ, NESKELBIAMŲ DERYBŲ BŪDAS, SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJAIS, KAI APIE PIRKIMĄ NEBUVO SKELBTA, PIRKIMO NUMERIS (-IAI)
 

4. AR PIRKIMAS ATLIEKAMAS TAIKANT DINAMINĘ PIRKIMO SISTEMĄ?   TAIP          NE     
V. VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMO PROCEDŪRA
1. Vokų su pasiūlymais (orientaciniais pasiūlymais) atplėšimo data ir laikas arba pasiūlymų pateikimo termino pabaigos data ir laikas (supaprastintų pirkimų atveju, jeigu nevykdoma vokų su pasiūlymais atlpėšimo procedūra)
2017-06-14    10:45 
VI. PIRKIMO PRADŽIA
1. IŠANKSTINIAI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     1.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     1.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     1.3. skelbimo paskelbimo Europos Sąjungos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
2. SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ
     2.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
2017-06-01 
     2.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
2017-06-01 
     2.3. skelbimo paskelbimo Europos Sąjungos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 
3. SUPAPRASTINTI SKELBIMAI APIE PIRKIMĄ DINAMINĖJE PIRKIMO SISTEMOJE
     3.1. skelbimo išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos data
 
     3.2. skelbimo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data
(pildyti, jei skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     3.3. skelbimo paskelbimo Europos Sąjungos oficialiame leidinyje data
(pildyti, jeigu skelbtas tarptautinis skelbimas)
 

4. TAIS ATVEJAIS, KAI BUVO SKELBTAS PRANEŠIMAS DĖL SAVANORIŠKO EX ANTE SKAIDRUMO IR/ARBA
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ATVEJU, JEIGU BUVO SKELBTAS INFORMACINIS PRANEŠIMAS APIE SPRENDIMĄ PIRKTI PREKES,
PASLAUGAS AR DARBUS NEPASKELBUS APIE PIRKIMĄ
     4.1. informacinio pranešimo/ pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje data (pildyti, jeigu skelbta nurodytoje sistemoje)
 
     4.2. pranešimo dėl savanoriško ex ante skaidrumo paskelbimo Europos Sąjungos oficialiame leidinyje data
 
5. KVIETIMO PATEIKTI PASIŪLYMUS DATA (pildyti, tik jeigu buvo atliktas pirkimas neskelbiamų derybų būdu ar supaprastintų pirkimų atvejais, kai apie pirkimą neskelbiama)
 
VII. DALYVIAI (KANDIDATAI)
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Atrinktų kandidatų pasirinkimo priežastys
300115774  "DAB Dental" UAB    Švitrigailos g. 11B, Vilniaus m., LT-03228 Vilniaus m. sav.  Lietuva   
110672321  UAB "PLANDENT"    Gedimino g.15, LT-44318 Kaunas  Lietuva   
302304688  UAB "Litdent"    A. Mickevičiaus g. 2a, LT-76341, Šiauliai  Lietuva   
110608112  UAB 'Interlux'    Aviečių g. 16, LT-08418, Vilnius  Lietuva   
111526860  Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"    Mildos g.6, LT-10311 Vilnius  Lietuva   
123055213  Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"    Žemaitės g. 15, Vilniaus m., LT-08300 Vilnius - 57  Lietuva   


VIII. PASIŪLYMŲ VERTINIMAS
1. PASIŪLYMŲ VERTINIMO KRITERIJAI
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo
Mažiausios kainos
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai  (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
Skirtingoms pirkimo objekto dalims taikomi skirtingi vertinimo kriterijai (detalizuoti žemiau esančioje lentelėje)
Vertinimo kriterijus Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai)
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo  
Mažiausios kainos  
Perkančiosios organizacijos nustatyti su pirkimo objektu susiję kriterijai (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)  

2. PASIŪLYMŲ NEPATEIKĘ KANDIDATAI (DALYVIAI)
(tik riboto konkurso, skelbiamų derybų, neskelbiamų derybų, konkurencinio dialogo atvejais, supaprastintų pirkimų atvejais, kai atliekama tiekėjų atranka arba kai neskelbiama apie pirkimą)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Kandidato (dalyvio) pavadinimas  Nurodyti, ar kandidatas (dalyvis) pasiūlymo (galutinio pasiūlymo) nepateikė savo iniciatyva, ar kandidatas nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo, nurodant priežastis, dėl kurių kandidatas nebuvo pakviestas pateikti pasiūlymo
     

3. ATMESTI PASIŪLYMAI (GALUTINIAI PASIŪLYMAI)
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo atmetimo teisiniai pagrindai Atmetimo priežastys Pasiūlymo kaina (EUR) Pasiūlymo kainos išraiška
 22   UAB "Litdent"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  35,20  EUR
 23   UAB "Litdent"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  105,00  EUR
 24   UAB "Litdent"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  100,48  EUR
 26   UAB "Litdent"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  402,00  EUR
 27   UAB "Litdent"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  51,60  EUR
 27   "DAB Dental" UAB  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  3.242,80  EUR
 27   UAB "PLANDENT"  39 str. 2 d. 1 p.  Pasiūlymas neatitiko minimalių kvalifikacinių reikalavimų  6.534,00  EUR
 35   UAB "PLANDENT"  39 str. 2 d. 1 p.  Pasiūlymas neatitiko minimalių kvalifikacinių reikalavimų  151,25  EUR
 35   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"  39 str. 2 d. 2 p.  Pasiūlymas neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų  2.295,00  EUR

4. SPRENDIMAS SUDARYTI PIRKIMO SUTARTĮ (PRELIMINARIĄJĄ SUTARTĮ) IR INFORMAVIMAS
4.1. Nustatyta pasiūlymų eilė arba priimtas sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo (pildoma ir tokiu atveju, jei pasiūlymą pateikti kviečiamas vienas tiekėjas arba gautas vienas pasiūlymas)
Pirkimo objekto dalies numeris Nustatytos pasiūlymų eilės numeris Dalyvio pavadinimas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) ekonominis naudingumas Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kaina Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) kainos išraiška Pasiūlymo (pasiūlymo dalies) įvertinimas pagal nustatytus su pirkimo objektu susijusius kriterijus (taikoma tik supaprastinto pirkimo atveju)
 2  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   4.235,00 EUR 
 3  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   1,69 EUR 
 4  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   96,80 EUR 
 5  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   193,60 EUR 
 5  2   UAB "PLANDENT"   338,80 EUR 
 6  1   UAB "PLANDENT"   1.364,88 EUR 
 9  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   931,70 EUR 
 17  1   UAB 'Interlux'   108,90 EUR 
 22  1   UAB "PLANDENT"   27,59 EUR 
 22  2   "DAB Dental" UAB   50,24 EUR 
 22  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   67,76 EUR 
 23  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   87,12 EUR 
 23  2   "DAB Dental" UAB   95,47 EUR 
 23  3   UAB "PLANDENT"   303,11 EUR 
 24  1   UAB "PLANDENT"   151,01 EUR 
 24  2   "DAB Dental" UAB   169,98 EUR 
 24  3   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   216,83 EUR 
 25  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   184,50 EUR 
 26  1   Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS"   773,19 EUR 
 26  2   UAB "PLANDENT"   842,16 EUR 
 27  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   7.550,40 EUR 
 28  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   116,16 EUR 
 29  1   Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center"   871,20 EUR 
 30  1   "DAB Dental" UAB   1.505,54 EUR 
 30  2   UAB "PLANDENT"   1.585,95 EUR 
 31  1   "DAB Dental" UAB   290,40 EUR 
 32  1   UAB 'Interlux'   145,20 EUR 
 33  1   UAB 'Interlux'   78,65 EUR 
 34  1   UAB "PLANDENT"   4.031,24 EUR 

4.2 Informavimas apie priimtus sprendimus
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai) Pranešimo apie pasiūlymų eilę ir laimėjusį pasiūlymą išsiuntimo data Pranešimo apie priimtą sprendimą sudaryti pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį) išsiuntimo data
27  2017-07-14   2017-07-14  
2-6, 9, 17, 22-26, 28-35  2017-06-22   2017-06-22  


IX. SKUNDAI DĖL PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS VEIKSMŲ AR PRIIMTŲ SPRENDIMŲ
1. PRETENZIJOS
Ar buvo pateikta (-os) pretenzija (-os)perkančiajai organizacijai   TAIP          NE  
2. IEŠKINIAI TEISMUI
Ar buvo pateiktas (-i) ieškinys (-iai) teismui   TAIP          NE  


X. PIRKIMO PROCEDŪRŲ PABAIGA
1. Procedūrų pabaiga
Procedūros pabaiga Pirkimo objekto dalies (-ių)
numeris (-iai)
Sprendimo priėmimo data Sprendimo nulėmusios priežastys
Sudarius pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  2-6, 9, 17, 22-26, 28-34  2017-07-10  Tinkami pasiūlymai
Sudarius pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį)  27  2017-07-31  Tinkamas pasiūlymas
Atmetus visas paraiškas ar pasiūlymus  35  2017-07-10  Neatitiko tiekėjo kvalifikacija ir pasiūlymas neatitiko konkurso sąlygų reikalavimų
Nutraukus pirkimo procedūras      
Per nustatytą terminą tiekėjams nepateikus nė vienos paraiškos ar pasiūlymo  1, 7, 8, 10-16, 18-21, 36  2017-06-14  Nepateiktas nei vienas pasiūlymas
Pasibaigus pasiūlymų galiojimo laikui ir nesudarius pirkimo sutarties dėl priežasčių, kurios priklausė nuo tiekėjų      
Visiems tiekėjams atsiėmus pasiūlymus ar atsisakius sudaryti pirkimo sutartį      


2. Tais atvejais, kai nutrauktos pirkimo procedūros ar nesukurta dinaminė pirkimo sistema (kai ją buvo numatoma sukurti), nurodykite priežastis:
Pirkimo objekto
dalies (-ių) numeris (-iai)
Priežastys
Įvykdžius Viešųjų pirkimų tarnybos įpareigojimą nutraukti pirkimo procedūras Įvykdžius teismo sprendimą nutraukti pirkimo procedūras Kita
       


XI. SUTARTYS

PRELIMINARIOJOJE (-SIOSE) SUTARTYJE (-SE) NUSTATYTA BENDRA PIRKIMO OBJEKTO DALIES (-IŲ) VERTĖ (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus)
1. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 2, 3, 4, 5, 9, 23, 28, 29
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center" (111526860)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-10 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2019-03-10  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  numatoma pirkimo apimtis: 6.533,27 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

2. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 30, 31
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
"DAB Dental" UAB (300115774)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-10 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2019-03-10  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  numatoma pirkimo apimtis: 1.795,94 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

3. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 17, 32, 33
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
UAB 'Interlux' (110608112)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-10 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2019-03-10  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  numatoma pirkimo apimtis: 332,75 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

4. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 6, 22, 24, 34
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
UAB "PLANDENT" (110672321)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-10 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2019-03-10  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  numatoma pirkimo apimtis: 5.574,71 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

5. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 25, 26
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "VILIMEKSO SERVISAS" (123055213)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-10 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2019-03-10  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  numatoma pirkimo apimtis: 957,69 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      

6. SUTARTIS
Pirkimo objekto dalies (-ių) numeris (-iai):
 27
Tiekėjo kodas ir pavadinimas
Uždaroji akcinė bendrovė "SK Impex Service Center" (111526860)
Sutarties sudarymo data:
2017-07-31 
 
Sutarties galiojimas:
Maksimalus sutarties galiojimo terminas, skaičiuojama nuo sutarties sudarymo dienos iki Numatyti pratęsimai Jei TAIP
Sutarties galiojimo terminas be pratęsimų iki
2019-03-30  TAIP
NE
 

Ar sutartis terminuota?   TAIP          NE     
Priežastys sudaryti sutartį ilgesniam terminui nei numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme
Sutartyje nustatyta bendra pirkimo objekto dalies (-ių) vertė /Bendra numatoma pirkimo sutarties vertė (EUR) (įskaitant visus privalomus mokesčius ir atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus):
  numatoma pirkimo apimtis: 7.550,40 

1.1. Duomenys apie pirkimo sutartį
Pirkimo sutarties objektas Pirkimo objekto kodas pagal BVPŽ Kaina su PVM (EUR) Maksimalūs tiekėjo prievolių įvykdymo terminai iki Numatyti pratęsimai Tiekėjo prievolių įvykdymo terminai be pratęsimų iki
           

1.2. Kainos apskaičiavimo būdas
Nustatytas kainodaros būdas
fiksuotos kainos nustatymas
fiksuoto įkainio nustatymas
įkainio bazės nustatymas
dalinis sutarties vykdymo išlaidų padengimas
taikomi keli kainodaros būdai

1.3. Kainos perskaičiavimas
Nustatytas kainos perskaičiavimas
NE
TAIP
Jei TAIP:
mokesčiai
kainų lygis
premija
taikomi keli kainos perskaičiavimo būdai

1.4. Ar ketinama sudaryti subrangos, subtiekimo ar subteikimo sutartį?      TAIP           NE                        NEŽINOMA   
(jei taip, nurodykite pirkimo sutarties dalies, kuriai ketinama pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus, vertę, įskaitant visus mokesčius, arba dalį procentais)
Vertė (EUR)
 
Dalis procentais
 
Nežinoma    
Subteikėjai, subtiekėjai, subrangovai
Kodas, pavadinimas Pavadinimo patikslinimas Adresas Šalis Apimtis (Eur arba proc.), jei žinoma
         
Sutartyje numatyta subtiekėjų, subteikėjų, subrangovų keitimo tvarka   TAIP       NE    
1.5. Ar pirkimas, kurio metu sudaryta pirkimo sutartis (preliminarioji sutartis), buvo atliktas centralizuotai?   TAIP       NE    
Pirko centrinė perkančioji organizacija    
Pirko įgaliotoji perkančioji organizacija    
Perkančioji organizacija pirko sau pavaldžioms įstaigoms    
1.6. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymu nustatyti aplinkos apsaugos kriterijai?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikyti išplėstiniai aplinkos apsaugos kriterijai, pažymint jų skaičių)
  TAIP          NE      
Išplėstinių aplinkos apsaugos kriterijų skaičius: Nuo vieno iki trijų     Daugiau kaip trys    
1.7. Buvo perkama prekė (-ės), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu patvirtintame prekių, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąraše arba vykdant paslaugų pirkimą, perkamai paslaugai teikti buvo naudojama prekė, įsigyta iš minėto sąrašo?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai   TAIP          NE      
1.8. Ar buvo perkama (-os) kelių transporto priemonė (-s), nurodyta (-os) Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu patvirtintame, Energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimų, taikomų įsigyjant kelių transporto priemones, nustatymo ir atvejų, kada jos privaloma taikyti, apraše?
(jei taip, nurodykite, ar buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai)
  TAIP          NE      
Buvo taikomi energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai   TAIP          NE      
1.9. Ar į pirkimo dokumentus buvo įrašyti inovatyvaus pirkimo objekto kriterijai?   TAIP          NE      



XII. KITA INFORMACIJA
1. PIRKIMO KOMISIJOS PIRMININKAS ARBA PIRKIMO ORGANIZATORIUS
Vardas, pavardė
  Kapčius  Valdas
2. ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ
Pareigų pavadinimas
  Vyresn. viešųjų pirkimų organizatorė
Vardas, pavardė
  Inga  Sadukienė
Telefonas
  +370 5 2721031
Elektroninio pašto adresas:
  info@zalgirioklinika.lt
3. PAPILDOMA INFORMACIJA
 


  _____Direktorė_____   __________   _____Alina  Pūrienė_____
  (Perkančiosios organizacijos vadovo
ar jo įgalioto asmens pareigos)
  (parašas)   (vardas, pavardė)